Ik weet niet hoeveel vrije kopkansen vanaf 5 meter afstand hij nog moet krijgen wil hij een keer raak koppen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel degelijk wat klaarspelen, alleen is hij niet doelgericht genoeg. Als hij dat leert is het een zeer bruikbare HCE spits.
Die jongen heeft een goeie basis. Het zien van de ruimte, lopen, timing, fysiek. Lijkt me dat in de doelgerichtheid wel wat rek in in zit.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:49 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel vrije kopkansen vanaf 5 meter afstand hij nog moet krijgen wil hij een keer raak koppen.![]()
Tja... ik ben ook nauwelijks uit geweest, omdat ik tegen die pasfoto ben. Dat kon nu eens zonder dus stonden wij ook in de rij. Helaas. Maar ga nu aub niet roepen (doe je ook niet I know) dat die andere mensen dan 'neppers' zijn ofzo...quote:Op woensdag 19 april 2006 07:04 schreef Superheld het volgende:
Ja welke debiel laat er dan ook mensen met 5 scc's toe..
Leuk en aardig maar zag aardig wat koppen die ik verder nooit zag, beetje irritant maargoed is niet anders.
Regel vast nog wel wat in oss.![]()
Ik kijk niet naar dit jaar, maar een aantal jaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:08 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja... ik ben ook nauwelijks uit geweest, omdat ik tegen die pasfoto ben. Dat kon nu eens zonder dus stonden wij ook in de rij. Helaas. Maar ga nu aub niet roepen (doe je ook niet I know) dat die andere mensen dan 'neppers' zijn ofzo...
Van Tornhout moet gewoon altijd 20 meter naast de goal mikken, dan gaan al zijn schoten tussen de palen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel degelijk wat klaarspelen, alleen is hij niet doelgericht genoeg. Als hij dat leert is het een zeer bruikbare HCE spits.
quote:1. SCHOLLEN, Davy (BEL) 17 0
2. ELSHOT, Kurt 33 0
3. PENDERS, Rob 4 1
4. ZWAANSWIJK, Patrick 31 1
5. GESSEL, Sander van 31 3
6. PETÖ, Tamás (HON) 14 0
7. MENDES DA SILVA, David 26 2
8. ZONNEVELD, Mike 4 1
9. SIKORA, Victor 13 0
10. SLOT, Arne 26 5
11. RIGTERS, Maceo 24 2
12. KERSTENS, Benny 7 0
14. VIDMAR, Tony (AUS) 21 0
15. DIBA, Anouar 25 5
16. ZWAM, Arno van 17 0
17. HOOIJDONK, Pierre van 17 5
18. VONLANTHEN, Johan (ZWI) 32 6
19. JENNER, Julian 29 3
20. KOUSEMAKER, Wilmer 2 0
21. CHRISTIANEN, Arjan 0 0
22. JONKER, Arie 2 0
23. STAM, Ronnie 28 1
24. ENGELEN, Ivo van 4 0
27. DEMIR, Aykut (TUR) 8 0
29. DERIJCK, Timothy (BEL) 12 1
30. LEONARDO (BRA) * 14 8
17. SNO, Evander 14 0
van Gessel ook...vreemd. Of volgens jullie niet?quote:Lok haalt bezem door basis van NAC Breda
20/4/2006 14:58
'Ik stuur vrijdag een ploeg het veld in waar ik honderd procent vertrouwen in heb.' Cees Lok haalt de bezem door de basis van NAC Breda en zet een aantal geroutineerde spelers op de bank voor de eerste ontmoeting met TOP Oss in de play-offs om promotie/degradatie.
Sander van Gessel, Davy Schollen, Arne Slot en Patrick Zwaanswijk beginnen vrijdag allen op de bank als NAC op bezoek gaat bij TOP. Lok zegt te kiezen voor spelers waar hij wel volledig vertrouwen in heeft. 'En dat dat ten koste gaat van spelers die tot nu toe gewoon steeds gespeeld hebben, het zij zo. Als ik vertrouwen had in díe jongens, zouden ze wel in de basis starten tegen TOP Oss.'
'Natuurlijk heb ik mijn redenen om de ervaren jongens ernaast te zetten, maar ik hoef jullie niet alles te vertellen. Ik heb ze ook al verteld dat ze morgen niet in de basis staan. Ja, ze waren teleurgesteld, ja. Boos misschien zelfs, maar dat mag. Dat móet zelfs.'
Toch wilde Lok donderdag na de training nog wel uitleggen waarom hij doelman Schollen passeert. 'Dat wil pertinent niet zeggen dat hij de schuld in de schoenen geschoven krijgt van het feit dat we nu nacompetitie moeten spelen. Dat was een collectieve wanprestatie van de hele groep, de technische staf incluis. De ploeg die in de competitie gespeeld heeft, heeft vooral in verdedigend opzicht natuurlijk tik op tik gehad en aangezien we nu aan iets nieuws beginnen, heb ik ervoor gekozen om voor een paar andere spelers te kiezen, waaronder Arno van Zwam dus.'
Lok kan in de nacompetitie definitief niet beschikken over Leonardo. Uit onderzoek bleek dat de kleine Braziliaan een scheurtje in zijn hamstring heeft opgelopen in het duel met PSV van afgelopen zondag. Tevens kan de coach niet beschikken over Viktor Sikora, die opnieuw in de ziekenboeg zit. 'Die kampt met een hernia.'
Lok: 'Maar met Julian Jenner gaat wél goed. Hij heeft vandaag hard getraind, véél kunnen doen en het lijkt erop dat hij snel terug bij de groep kan komen. Voor maandag al? Dat is afwachten. We moeten eerst kijken of hij een reactie krijgt op de trainingsarbeid die hij vandaag heeft verricht.'
Bron: VI.nl
Umbroquote:Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef DANILXL het volgende:
NaC VOLGEND SEIZOEN UMBRO.. vERBETERING of niet?
Met een brilstand kan het nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:01 schreef Stefkuh het volgende:
ja nee.. alles komt wel goed...
Ik had dit seizoen van te voren aangenomen dat we van sparta, heracles, den haag zouden winnen, deden we ook niet...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:36 schreef Stpan het volgende:
Ik mag toch aannemen dat NAC dit thuis recht gaat zetten.
Waarom toont NAC trouwens interesse in reserve-spits (bij zowel Brugge als Sparta) Dieter van Tornhout?
Ik vond het ook leuk dat jullie je laatste kans voor het kampioenschap tegen ons verspeelde.quote:
Mja.. hoewel zelfs een 1-1 dus nog geen uitschakeling is, maar een 3e wedstrijd in Oss.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Eilanden het volgende:
Ik verwacht dat NAC het thuis wel rechtzet, maar een tegengoal van TOP maakt alles natuurlijk weer een stuk moeilijker
Oh ja, helemaal vergeten ... de NC heeft andere regels mbt uitdoelpunten e.d.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:40 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Mja.. hoewel zelfs een 1-1 dus nog geen uitschakeling is, maar een 3e wedstrijd in Oss.
Maargoed jezus.. kom aannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!![]()
![]()
![]()
![]()
Bij lok en lokhoff, misschien ligt het ook eens een keer aan de spelers?quote:Op zondag 23 april 2006 12:06 schreef manny het volgende:
De resultaten waren dan ook wel heel erg slecht.
Morgenavondquote:Op zondag 23 april 2006 13:08 schreef DeVinger het volgende:
Wanneer is de tweede wedstrijd?
Als hij onenigheid had met de spelers zal dat wel mee vallen bij de spelers. Echter zijn de assistenten ook verantwoordelijk voor het gevoerde beleid, dus of het veel gaat uit halen..quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef DANILXL het volgende:
whahahaha hoe dom om het nu te doen. Hoe denk je dat dit bij de spelers aankomtg. Niemand is meer zeker van zn plaats en elke week een andere opsteling. Het zal me niks verbazen als ze degraderen..
Want? Dan krijgen we een 3e wedstrijd in Breda?quote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef outcast_within het volgende:
nou ja succes morgen (al lijkt me het leukste als het 1-1 word)
dat is de vraag die niemand durft te stellen... sowieso moet je alles verkopen wat te evrkopen valt.. sowieso komt er dan geen herhaling van 1999, je bent gewoon minimaal een jaar of 5 gedoemd eerste divisie te spelen. En dat is dan het meest positieve verhaal.quote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef Elvislives het volgende:
Nog 1 dagje NAC op het hoogste nivo...? Overleeft de club financieel gezien een degradatie eigenlijk wel?
NAC heeft te grote trouwe geldschieters om fortuna praktijken te krijgen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:34 schreef Elvislives het volgende:
Hopelijk geen Fortuna-achtige toestandenbij NAC. Aangezien ik (als fietstas) in Breda studeer heb ik wel wat sympathie voor de club en hoop ik dat ze erin blijven, maar ik vrees met grote vrezen...
Denk dat dat nog wel eens vies kan tegenvallen...quote:Op maandag 24 april 2006 00:22 schreef existenz het volgende:
[..]
NAC heeft te grote trouwe geldschieters om fortuna praktijken te krijgen.
Als je het over de reactie op "HET zijn de homo's jaja" hebt... dan zingen we dat idd ja.quote:Op maandag 24 april 2006 13:46 schreef outcast_within het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk in breda?
Het zal wel geen:
"We zijn de homo's
ja ja
We zij de homo's
ja ja
We zijn de homo's
ja ja
De homo's uit breda"
Zijn
que?quote:Is er trouwens ook een anti top spreekkoor "lied"?
Wel eens van "OVERAL WAAR WE KOMEN" gehoord bijvoorbeeld?quote:Op maandag 24 april 2006 13:46 schreef outcast_within het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk in breda?
Het zal wel geen:
"We zijn de homo's
ja ja
We zij de homo's
ja ja
We zijn de homo's
ja ja
De homo's uit breda"
Zijn
Is er trouwens ook een anti top spreekkoor "lied"?
Haha ja inderdaad, die gingen echt als gekke toen. IJskoud en als een stel gekken met hun blote bast door dat uitvak springen. Aparte jongens die Ossenaren.quote:Op maandag 24 april 2006 15:15 schreef Stefkuh het volgende:
Dunno.. weet nog wel in't jaartje 1e divisie dat de TOP'ers het erg naar hun zin hadden in't utivak. Blote basten.. shirtjes vast en heen en weer lopen als malloten en keihard "TOPPOSSSSSSSSS.. TOPPOSSSSSSSSSSSSSS" zingend hehe was mooi.
Maar vanavond moeten ze eraan!!!!!!!!!!!!!!!! GODVERS!!
Ik heb een paar jaar geleden ook een uitwedstrijd meegemaakt en dat was idd net zoals je het net zeiquote:Op maandag 24 april 2006 15:15 schreef Stefkuh het volgende:
Dunno.. weet nog wel in't jaartje 1e divisie dat de TOP'ers het erg naar hun zin hadden in't utivak. Blote basten.. shirtjes vast en heen en weer lopen als malloten en keihard "TOPPOSSSSSSSSS.. TOPPOSSSSSSSSSSSSSS" zingend hehe was mooi.
Maar vanavond moeten ze eraan!!!!!!!!!!!!!!!! GODVERS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |