abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:19:22 #201
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36151843
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:18 schreef VASND het volgende:

[afbeelding]
Jij hebt écht geen leven .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:19:37 #202
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36151852
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

ik zou gaan huilen
ow
dat deed je al
Ik moet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:20:25 #203
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_36151874
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik moet
ja stop maar met modden dan he
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:20:45 #204
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36151877
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik moet
Euhm, de dienstplicht is al heel lang geleden afgeschaft ofzo .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:21:11 #205
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36151895
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Euhm, de dienstplicht is al heel lang geleden afgeschaft ofzo .
ORLY
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:21:23 #206
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36151902
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Jij hebt écht geen leven .
Jawel hoor, er gaat alleen niemand uit vandaag
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:21:25 #207
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36151905
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

ja stop maar met modden dan he
Die PI
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:21:44 #208
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36151913
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:21 schreef VASND het volgende:

[..]

Jawel hoor, er gaat alleen niemand uit vandaag
.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:21:51 #209
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36151919
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:21 schreef Renesite het volgende:

[..]

ORLY
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:23:35 #210
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36151956
Ik ben even Koefnoen stream kijken
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:23:57 #211
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_36151968
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:21 schreef VASND het volgende:

[..]

[afbeelding]
ik moest lachen
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:23:58 #212
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_36151969
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben even Koefnoen stream kijken
Ik de groeten terug
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:25:01 #213
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152000
Hij wil niet .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:25:18 #214
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36152006
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

ik moest lachen
O RLY?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_36152063
Zo ik scheet ff bagger net

Ik ging mijn mail adres veranderen, en toen veranderde die ook mijn wachtwoord, en toen kon ik niet meer inloggen
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:27:49 #216
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152078
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo ik scheet ff bagger net

Ik ging mijn mail adres veranderen, en toen veranderde die ook mijn wachtwoord, en toen kon ik niet meer inloggen
En toen?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36152098
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

En toen?
Ging ik een kloon aanmaken
Maar die werkte ook niet, dus toen dacht ik: ik moet vast even wachten. En toen deed ik dat en kon ik weer inloggen
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:29:19 #219
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152116
quote:
Heb je daar een Ipod voor gekregen ofzo?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36152158
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Heb je daar een Ipod voor gekregen ofzo?
nee
pi_36152166
quote:
Zoek6

Van de 2e staat ie op pagina 87
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:32:18 #222
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152188
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:30 schreef snopprinses het volgende:

[..]

nee
Had je die al of was dat alleen voor toen?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:33:04 #223
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36152204
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Heb je daar een Ipod voor gekregen ofzo?
In een nederlandse vlag
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_36152212
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:32 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Had je die al of was dat alleen voor toen?
die had ik al, maar die wat je ziet is van een vriend
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:33:55 #225
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152223
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:33 schreef snopprinses het volgende:

[..]

die had ik al, maar die wat je ziet is van een vriend
Hoezo dat?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36152271
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:33 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Hoezo dat?
omdat ik een mini heb..en die ziet er zo mini uit
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:35:44 #227
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36152274
Die 2e staat ook op je site toch?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:38:51 #228
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152353
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef VASND het volgende:
Die 2e staat ook op je site toch?
Eerste geloof ik ook.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36152384
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef VASND het volgende:
Die 2e staat ook op je site toch?
heb geen site meer

maar hebben er beide opgestaan
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:45:10 #230
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36152568
.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:46:04 #231
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152596
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef snopprinses het volgende:

[..]

heb geen site meer

maar hebben er beide opgestaan
Waar is je site dan heen? .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:46:14 #232
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152602
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:45 schreef Messenga het volgende:
.
Goeieavond .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:47:11 #233
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36152626
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Waar is je site dan heen? .
Webspace enzo
kijk zelf maar es

Oy mess
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:48:26 #234
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152658
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:47 schreef VASND het volgende:

[..]

Webspace enzo
kijk zelf maar es

Oy mess
Ik bedoel waarom hij weg is.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36152679
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ik bedoel waarom hij weg is.
webspace enzo..zoals hij zegt
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:49:10 #236
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36152681
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Goeieavond .
Hoi. Alles goed?

Hoi Vasnd.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:49:27 #237
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_36152690
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:45 schreef Messenga het volgende:
.
Ga eens uit mijn forum
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:49:38 #238
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152695
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef Messenga het volgende:

[..]

Hoi. Alles goed?

Hoi Vasnd.
Ja hoor .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:49:51 #239
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152703
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef snopprinses het volgende:

[..]

webspace enzo..zoals hij zegt
Hoezo webspace, wat is daarmee?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:51:06 #240
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152742
* --Christiaan-- luistert nu het album van Snow Patrol .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36152818
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Hoezo webspace, wat is daarmee?
op
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:53:46 #242
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152833
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef snopprinses het volgende:

[..]

op
Hmmz, je had er dus teveel opstaan? .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36152899
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Hmmz, je had er dus teveel opstaan? .
nog steeds..dus ff geen plaats voor een website. Komt wel weer als ik een nieuwe domeinnaam heb
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:55:44 #244
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36152901
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef snopprinses het volgende:

[..]

op
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:57:57 #245
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36152970
lol:

--weg in overleg--
Heb je die met de zelfontspanner gemaakt?

[ Bericht 35% gewijzigd door Rene op 18-03-2006 22:18:56 ]
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36153009
euj niet zomaar mijn gifjes plaatsen!

en ja
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:00:15 #247
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36153046
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:59 schreef snopprinses het volgende:
euj niet zomaar mijn gifjes plaatsen!

en ja
Eentje nog, die is echt vet:
--weg in overleg--

[ Bericht 10% gewijzigd door Rene op 18-03-2006 22:18:35 ]
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36153078
nee
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:02:30 #249
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36153128
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef snopprinses het volgende:
nee
wellus
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:05:30 #250
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36153230
doe maar niet anders heb ik er ook nog wel wat
Ik doe het maar niet
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')