quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
45 lessen van 1 uur ja, ik heb als ik voor de 2e keer opga 46 lessen van 1,5 uur gehad, das toch heel wat meer
Zo'n tegenstelling (marrokaan <> 'lonsdaler') en toch opvallend gelijk gedragquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef JosvG het volgende:
[..]
Vooral bij theorie voor de brommer zijn er heel vele van die (lonsdale/marrokaanse) jongeren die gewoon het CBR verlaten op hun brommer, of ze nu geslaagd of gezakt zijn maakt al niet eens uit.
Ik heb het ook wel es van me instructeur gehoord hoor, mensen die al 2 jaar bezig zijn met lessen ofzo, meeste lessen dat hij ooit gegeen heeft aan iemand was iets van 200quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de persoon na mij vanochtend was bezig met haar 75e les
nee, ik heb gewoon 1 les van 1,5 uurquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:59 schreef Nuna het volgende:
[..]Ik heb ook lessen van 1,5 uur, maar dat zijn eigenlijk 2 lessen direct achter elkaar. Ik dacht dat jij dat ook had? 1 les is bij mij dus eigenlijk 45 minuten. Als ik dat omreken heb ik nu dus 30 lessen van een uur gehad.
Jemig, das idd best snel, ik ben 10 maart gezakt en mag 7 april dus weer op, zit bijna een maand tussenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef randysgz het volgende:
Ja hoor datum voor 2e keer afrijden is bekend
Ik schok er zelfs van omdat het zo vlug is![]()
![]()
21 maart gezakt!!
3 april 10:45 mag ik alweer op..![]()
Ik moet er echt niet aan denken om zo vroeg te moeten rijden, ik ben erg tevreden met mijn afrijtijd van 5 over 1, tegen die tijd ben ik wel een beetje wakkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Omdat ik op 3 april om 8 uur moet afrijden (brr...), ga ik zowel vandaag als morgen 'oefenen' om half 8, respectievelijk 8 uur (brrrrrrrrrrr...)
Godverdomme tyfus zooi weer gezakt. Dit keer echt belachelijk ik zat ook echt superpissig in de weg terug. Waarop: Snelheid. Ik denk fucking hell naar mijn idee reed ik perfect hoe kan dit, dus ik vraag gelijk vorige keer was et bij rotondes en kruispunten te snel, nu weer? Nee hoor, daar heb je perfect gereden. Ook binnen de bebouwde kom heb je goed gereden. (toen ontplofde ik in me hoofd) Dus ik vraag wat dan? Zegt die pisvlek dat ik te snel een afrit van de snelweg afreed. "Ja het is goed dat je met 120 eraf ging maar die afrit had een bult omlaag en ik vond dat je daar te weinig voor afremde" Echt onzin. Bovendien als dat dan zo is STAP DAN OP DE REM LUL als het zo onoverzichtelijk zou zijn en onverantwoordelijk hard. Nee zo erg was het niet, dus ik zak op 1 fucking bocht. 1ste keer naar mijn mening onterecht gezakt, de 2de keer was wat voor te zeggen maar nu ... echt onzin. Volgende keer laat ik me instructeur meerijden misschien helpt dat... niet omdat ik niet zelfverzekerd ben maar omdat ze me anders misschien weer naaien. Laten zakken op niks vind ik dit en me instructeur was dat eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef -Jean- het volgende:
2de keer gezakt.
[..]
Nu gezakt omdat ik volgens deze examinator iets te hard kwam aanrijden (dus te laat begon met gas terugnemen) op punten als rotondes/kruispunten. Hij zei soms doe je et wel maar soms vind ik je iets te hard aan komen rijden. Minder je iets eerder je snelheid, dan haal je het de volgende keer wel, want verder doe je alles goed.. Ik heb btw nergens een maximum snelheid ofzo gebroken.
Nouja me rij-instructeur vraagt examen aan en hopelijk voor de laatste keer.
Nou, mijn instructrice heeft een schadeformulier ingevuld en toen mocht ik weer verder rijden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
en toen wat gebeurde er verder
Leuke eerste rijles..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Nou, mijn instructrice heeft een schadeformulier ingevuld en toen mocht ik weer verder rijden.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:44 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Godverdomme tyfus zooi weer gezakt. Dit keer echt belachelijk ik zat ook echt superpissig in de weg terug. Waarop: Snelheid. Ik denk fucking hell naar mijn idee reed ik perfect hoe kan dit, dus ik vraag gelijk vorige keer was et bij rotondes en kruispunten te snel, nu weer? Nee hoor, daar heb je perfect gereden. Ook binnen de bebouwde kom heb je goed gereden. (toen ontplofde ik in me hoofd) Dus ik vraag wat dan? Zegt die pisvlek dat ik te snel een afrit van de snelweg afreed. "Ja het is goed dat je met 120 eraf ging maar die afrit had een bult omlaag en ik vond dat je daar te weinig voor afremde" Echt onzin. Bovendien als dat dan zo is STAP DAN OP DE REM LUL als het zo onoverzichtelijk zou zijn en onverantwoordelijk hard. Nee zo erg was het niet, dus ik zak op 1 fucking bocht. 1ste keer naar mijn mening onterecht gezakt, de 2de keer was wat voor te zeggen maar nu ... echt onzin. Volgende keer laat ik me instructeur meerijden misschien helpt dat... niet omdat ik niet zelfverzekerd ben maar omdat ze me anders misschien weer naaien. Laten zakken op niks vind ik dit en me instructeur was dat eens
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:44 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Godverdomme tyfus zooi weer gezakt. Dit keer echt belachelijk ik zat ook echt superpissig in de weg terug. Waarop: Snelheid. Ik denk fucking hell naar mijn idee reed ik perfect hoe kan dit, dus ik vraag gelijk vorige keer was et bij rotondes en kruispunten te snel, nu weer? Nee hoor, daar heb je perfect gereden. Ook binnen de bebouwde kom heb je goed gereden. (toen ontplofde ik in me hoofd) Dus ik vraag wat dan? Zegt die pisvlek dat ik te snel een afrit van de snelweg afreed. "Ja het is goed dat je met 120 eraf ging maar die afrit had een bult omlaag en ik vond dat je daar te weinig voor afremde" Echt onzin. Bovendien als dat dan zo is STAP DAN OP DE REM LUL als het zo onoverzichtelijk zou zijn en onverantwoordelijk hard. Nee zo erg was het niet, dus ik zak op 1 fucking bocht. 1ste keer naar mijn mening onterecht gezakt, de 2de keer was wat voor te zeggen maar nu ... echt onzin. Volgende keer laat ik me instructeur meerijden misschien helpt dat... niet omdat ik niet zelfverzekerd ben maar omdat ze me anders misschien weer naaien. Laten zakken op niks vind ik dit en me instructeur was dat eens
Heb het gehaald!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik had destijds (49 weken geleden) een cd-rom met genummerde examens. Waarbij examens 13, 14 en 15 etc té gemakkelijk waren tov het examenniveau, en nummers 22 en 23 gewoon moeilijker dan het examenniveau bij het CBR.
Weet verder geen site voor je.. Iig succes ermee!
Ja, mijn theorie verloopt als ik deze keer niet slaag.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:58 schreef Numbie het volgende:
[..]
Heb het gehaald!Nu nog TTT en praktijk, en dan hoppa!
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:05 schreef dikkedoelie het volgende:
Ik moest vandaag om 13:00 afrijden en...geslaagd
![]()
Wel bijna een botsing gehad. Er kwam iemand achteruit een parkeervak rijden en die had mij blijkbaar niet gezien.. scheelde een paar centimeter. Ik had even moeten toeteren volgens de examinator, hij beschouwde het overigens als een schoonheidsfoutje
.
Was trouwens mijn eerste examen en heb 32 lessen van 1 uur gehad.
Jemig wat een kutreden zegquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:05 schreef dikkedoelie het volgende:
Ik moest vandaag om 13:00 afrijden en...geslaagd
![]()
En jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef ByondXpectation het volgende:
[..]
Ik heb gister om 8:00 uur afgereden en... ook geslaagd!!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |