Zo dacht ik er inderdaad ook over.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Het verschil is: jij hebt nog geen rijles gehad.Wacht maar.
Idd, de route kiezen. Of met welke snelheid ik ga rijden!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Alleen ik wil alleen autorijdenDat ik zelf kan kiezen welke kant ik opga
![]()
Ik mocht van mij instructeur een keer kiezen waar ik op een rotonde van af ging. Nadat ik aan het tweede rondje begon zei hij dat ik er maar afmoestquote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Idd, de route kiezen. Of met welke snelheid ik ga rijden!![]()
Veel succesquote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef TheUnreal het volgende:
Nou, morgen (eigenlijk al over 10uur) op voor mn theorie in Utrecht. Heb volgens mij wel genoeg geleerd, alleen dat gezeik van die lading op de aanhangwagens enz. vind ik maar niets. Bij zoveel meter een bordje erop, bij zoveel meter weer niet.
Maar goed, je mag 6 fout hebben![]()
Ik laat het jullie weten, ik ga voor goud iig![]()
Hier in het hoge noorden wel...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik mocht van mij instructeur een keer kiezen waar ik op een rotonde van af ging. Nadat ik aan het tweede rondje begon zei hij dat ik er maar afmoestMja snel rijden in Rotterdam zit er niet echt in
![]()
Succes, zet hem op!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef TheUnreal het volgende:
Nou, morgen (eigenlijk al over 10uur) op voor mn theorie in Utrecht. Heb volgens mij wel genoeg geleerd, alleen dat gezeik van die lading op de aanhangwagens enz. vind ik maar niets. Bij zoveel meter een bordje erop, bij zoveel meter weer niet.
Maar goed, je mag 6 fout hebben![]()
Ik laat het jullie weten, ik ga voor goud iig![]()
Dat vondt ik vroeg ook zo. Lekker relaxed beetje rondkijken enzo, muziekje luisteren.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Robbiej het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo zwaar? als ik in de auto zit voel ik me juist vrij. ook al moet ik me dan nog bewijzen aan zo'n geldinner. autorijden is heerlijk.
alleen nog 140 dagen (20 weken) wachten voordat ik 18 ben..
Heb meestal 2 uur achter elkaar en dat vind ik juist wel fijn. Je bent dan relatief minder tijd kwijt met andere leerlingen wegbrengen, kan verder weg (dus niet iedere keer hetzelfde gebied) en na het eerste uur zit ik er weer helemaal in en gaat het juist extra goedquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
2 uur achter elkaarAls ik 1,5 uur rij ga ik na 1 uur altijd alles verkeerd doen
![]()
Mjah, als je via het BNOR examen doet, heb je dus geen garantie dat je een examinator treft die begrip heeft voor je examenvrees. Ik heb twee examens via het BNOR gedaan en de eerste keer had ik dus iemand waar het bepaald niet mee 'klikte' en waar ik alleen maar nerveuzer van werd. Ik ben zelden zo kwaad geweest al toen hij me liet zakken, vooral ook omdat hij geen gegronde argumenten had. Gelukkig heb ik het de keer erna wel gewoon gehaaldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
IVerder vertelde hij dat waarschijnlijk vanaf eind 2006 ingevoerd gaat worden dat een rijschool er dan voor kan kiezen of een leerling gewoon examen gaat doen of vanaf de eerste keer al bij de BNOR.
Aangezien mensen die faalangst hebben bijv, de eerste vier keer vaak gewoon geen kans maken, terwijl ze met lessen absoluut wel goed rijden.
Als zij dan door de rijschool in aanmerking komen voor direct BNOR examen, hoeven zij niet eerst vier examens af te leggen (+ financiële kant hiervan) maar kunnen zij direct bij de BNOR op examen. Het kost wel wat meer, maar in vergelijking met de gewone examens is het vaak wel goedkoper uiteindelijk.
Ergens vind ik dit een beetje raar.. Voor m'n gevoel wil dan toch iedereen BNOR examen doen?Aangezien er ook gezégd word dat het gemakkelijker is enzo..
Maar aan de andere kant wel super voor mensen met faalangst ed.
Alleen jammer dat ze daar eind 2006 pas mee komen...![]()
Succesquote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef WalkingDisaster het volgende:
Idd, autorijden ( en dan vooral het lessen ) word zwaaar onderschat!
* WalkingDisaster morgen afrijden moet![]()
![]()
![]()
Ik heb altijd 1,5 uur rijles. Nog nooit 1 uur rijles gehad.. Behalve dan het uurtje voor een examen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:00 schreef Sylvana het volgende:
ik ben na 1,5 uur lessen echt kapot hoor, kan me echt niet zolang concentreren en dat moet dus wel, en dat is dan dus erg vermoeiend
Ik heb ook altijd 1,5 uur rijles hoor, me instructeur geeft alleen maar zolang lesquote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb altijd 1,5 uur rijles. Nog nooit 1 uur rijles gehad.. Behalve dan het uurtje voor een examen.
handigquote:Rijexamens digitaal vastgelegd
Uitgegeven: 20 maart 2006 12:48
Laatst gewijzigd: 20 maart 2006 12:51
RIJSWIJK - Rijexaminatoren leggen binnenkort alle beoordelingen van leerlingen die afrijden vast in een zakcomputer in plaats van op uitslagformulieren. Dat liet het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) maandag weten.
Door de snelle digitale afwikkeling van gegevens kunnen rijscholen hun kandidaten tot een dag voor het examen aanmelden. Extra kosten voor spoedaanvragen vervallen hierdoor.
Bron
das waar, en ik ga er ook niet expres voor zakkenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:34 schreef Nuna het volgende:
Ja, binnenkort. Zul je net zien, hebben we er niks meer aan
Nee, laten we hopen dat we nu wel slagen!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das waar, en ik ga er ook niet expres voor zakken
Is hier in Rotterdam al het geval. Mijn examinator liep vorige week woensdag al met zo'n PDA'tje rond. En het uitslagformulier heeft ie naar mijn instructeur gemaild. Vind het wel handig, met geluk kan ik deze week nog een poging doen, dankzij het nieuwe systeemquote:
Dat word nog wat, ik heb een snelcursus ingepland staan, en ik heb 3x in een week 6 uur op een dag, en de rest van de dagen gemiddeld 3 uur. Wel met pauze's tussen blokken van 2 uur maar toch. Ik moet eerst theorie nog maar eens gaan leren, 20 april heb ik examen en ik moet bijna wel in 1x slagen, omdat ik anders te weinig tijd heb tussen een 2de kans en mijn praktijk examen (20 dagen later).quote:Op maandag 20 maart 2006 13:00 schreef Sylvana het volgende:
ik ben na 1,5 uur lessen echt kapot hoor, kan me echt niet zolang concentreren en dat moet dus wel, en dat is dan dus erg vermoeiend
Waar haal je de tijd vandaan om zoveel te rijden in zo'n korte tijd..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef JosvG het volgende:
[..]
Dat word nog wat, ik heb een snelcursus ingepland staan, en ik heb 3x in een week 6 uur op een dag, en de rest van de dagen gemiddeld 3 uur. Wel met pauze's tussen blokken van 2 uur maar toch. Ik moet eerst theorie nog maar eens gaan leren, 20 april heb ik examen en ik moet bijna wel in 1x slagen, omdat ik anders te weinig tijd heb tussen een 2de kans en mijn praktijk examen (20 dagen later).
Mietjequote:Op maandag 20 maart 2006 13:00 schreef Sylvana het volgende:
maar jij rijdt dan ook niet harder dan 20quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mietjeik heb 2 uur rijles en d'r is niks aan de hand na 2 uur. Dan kan ik zelfs nog wel ff door
Mejonge, ik zal jou eens leren. Ik boek je d'r zo uitquote:Op maandag 20 maart 2006 17:41 schreef Asmodean het volgende:
[..]
maar jij rijdt dan ook niet harder dan 20![]()
Zoals je rijd met rijles rijd je verder nooit meer.. wie rijd er nou anderhalf uur door de binnenstad ofzoquote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Robbiej het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo zwaar? als ik in de auto zit voel ik me juist vrij. ook al moet ik me dan nog bewijzen aan zo'n geldinner. autorijden is heerlijk.
alleen nog 140 dagen (20 weken) wachten voordat ik 18 ben..
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik heb lessen van 1.5 uur gehad.. Afrijden duurt bij mij een half uur + 2 speciale verrichtingen.
@Meiske78: Thnx
Lekker op tijd!!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:20 schreef randysgz het volgende:
Ja ja, morgen is het de dag, voormij
straxs om 19:00 nog 1 1/2 rijden Les 41
morgen een uurtje voorrijden.
en dan om 08:00 Examendoen!
Ik zou zeggen kom maar op!!![]()
veel succesquote:Op maandag 20 maart 2006 18:20 schreef randysgz het volgende:
Ja ja, morgen is het de dag, voormij
straxs om 19:00 nog 1 1/2 rijden Les 41
morgen een uurtje voorrijden.
en dan om 08:00 Examendoen!
Ik zou zeggen kom maar op!!![]()
Lol hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Jij moest toch afrijden vandaag
![]()
Zou je de uitslag niet even posten dan???
jij ook veel succes morgenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Lol hoe kom je daar nou bij?dat poste ik vanmiddag pas
Ik moet morgen om 9.50 opt CBR in Leusden zijn
en ja de uitslag post ik hier!
Foutje!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Lol hoe kom je daar nou bij?dat poste ik vanmiddag pas
Meivakantie.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om zoveel te rijden in zo'n korte tijd..
Succes, ik zal voor je duimen als ik morgen in de tram zitquote:Op maandag 20 maart 2006 18:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Da's klote. Wat ging er mis (volgens de examinator)?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef randysgz het volgende:
Gezakt!!!
Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik niet genoeg met het verkeer meereed, terwijl die dus inderdaad te hard reden. Ze kunnen het altijd zo buigen dat het niet goed is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef randysgz het volgende:
3=maximale snelheid overscheden. (terwijk ik gewoon met het verkeer mee reedt)
'Verder vooruit kijken' schijnt ook bijna standaard als reden gegeven te worden als iemand zakt.quote:4=angstig kijken bij kruispunten.
(Als ik een kruispunt nadert, kijk ik al ruim van te voren. En als ik erover heen rij kijk ik automatisch nog een keer naar links en rechts dat vond zij schijnbaar niet goed! ik moet het eerder vastellen.)
pff te laat afremmen..als je op tijd stilstaat geen probleem. zolang het niet echt gevaarlijk wordt.. ik neem niet aan dat je daarbij een ingreep kreeg...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef randysgz het volgende:
Ik kwam op het cbr aan heel relax ik was niet nerveus!
Ik had een vrouwelijke examinator.
Ze stelde me echt op mn gemak, hoefde niet maar toch!
1=Invoegen en van rijstrook wisselen, ging klote
2=Te laat met afremmen volgens haar.
3=maximale snelheid overscheden. (terwijk ik gewoon met het verkeer mee reedt)
4=angstig kijken bij kruispunten.
(Als ik een kruispunt nadert, kijk ik al ruim van te voren. En als ik erover heen rij kijk ik automatisch nog een keer naar links en rechts dat vond zij schijnbaar niet goed! ik moet het eerder vastellen.)
Ik moest achteruit insteken ging, perfect!
Verder vond ik dat ik lekker gereden heb
lekker een praatje gemaakt enzo.
Mn instructeur was niet meegegaan omdat ik zelf voldoende vertrouwen had.
Hij had niet verwacht dat ik zou zakken, maar ja tis niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |