Hoeveel meer betaal je daarvoor? M.a.w. kan dat uit?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:41 schreef Nuna het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat ik een rijbewijsgarantie heb genomen![]()
Nee, je betaalt juist minder. Als je zakt, ben je goedkoper uit. Ik moest 200 euro betalen voor een rijbewijsgarantie. Nu ben ik gezakt, maar krijg 7 lessen + examen vergoed vanwege mijn garantie.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoeveel meer betaal je daarvoor? M.a.w. kan dat uit?
Alleen als je nou in één keer was geslaagd, was het weggegooid geld, toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, je betaalt juist minder. Als je zakt, ben je goedkoper uit. Ik moest 200 euro betalen voor een rijbewijsgarantie. Nu ben ik gezakt, maar krijg 7 lessen + examen vergoed vanwege mijn garantie.
Ja, dan wel. Was het maar zoquote:Op zondag 19 maart 2006 14:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alleen als je nou in één keer was geslaagd, was het weggegooid geld, toch?
Ik zou wel willen, maar dan werkt de link niet meer.. en als ik er een tekstlink van maak (dus een klik hier ofzo) dan is de ingevoerde tekst te lang. En dat werkt dus ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je onderschrift vernaggelt de lay-out, zou je die aan willen passen?
Hmmm, hopen dat het goed komt..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef randysgz het volgende:
Begin nu wel spannend te worden hoor, nog een paar dagen tot 21 maart, de eerste keer!
Maandag ook ff een paar bananen kopen kijken of dat zal helpen.
maandag nog één keer 1 1/2 les!
en dinsdag 1 uur voorrijden.
Alleen kreeg ik vanmiddag een slecht telefoontje dat mn vader met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.![]()
kijk, http://www.wehkamp.nl/inf(...)asp?DeelnemerID=9969 zo werkt ie ookquote:Op zondag 19 maart 2006 17:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan werkt de link niet meer.. en als ik er een tekstlink van maak (dus een klik hier ofzo) dan is de ingevoerde tekst te lang. En dat werkt dus ook niet
In Noord. En jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jij moet een dag voor mij![]()
Moet je in Noord of Zuid?
Eng gebouw in Noord? Dat valt nog best mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zuid![]()
Ben blij dat ik niet meer naar dat enge gebouw moet![]()
Ja valt wel meequote:Op zondag 19 maart 2006 19:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Eng gebouw in Noord? Dat valt nog best mee.
Bedankt.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hmmm, hopen dat het goed komt..Sterkte iig!
Enne eetse met je banaantjes!
Gelukkigquote:Op zondag 19 maart 2006 20:45 schreef randysgz het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Mn vader, waarschijnlijk morgen alweer thuis![]()
Inderdaad wel een beetje raar ja, dan zou iedereen idd wel gelijk BNOR-examen willen doen ja, maar goed, denk dat die instructeurs wel goed verteld wordt dat het alleen in bepaalde gevallen mag, en voor die groepen ( zoals mensen met faalangst) s het idd wel goed jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Verder vertelde hij dat waarschijnlijk vanaf eind 2006 ingevoerd gaat worden dat een rijschool er dan voor kan kiezen of een leerling gewoon examen gaat doen of vanaf de eerste keer al bij de BNOR.
Aangezien mensen die faalangst hebben bijv, de eerste vier keer vaak gewoon geen kans maken, terwijl ze met lessen absoluut wel goed rijden.
Als zij dan door de rijschool in aanmerking komen voor direct BNOR examen, hoeven zij niet eerst vier examens af te leggen (+ financiële kant hiervan) maar kunnen zij direct bij de BNOR op examen. Het kost wel wat meer, maar in vergelijking met de gewone examens is het vaak wel goedkoper uiteindelijk.
Ergens vind ik dit een beetje raar.. Voor m'n gevoel wil dan toch iedereen BNOR examen doen?Aangezien er ook gezégd word dat het gemakkelijker is enzo..
Maar aan de andere kant wel super voor mensen met faalangst ed.
Alleen jammer dat ze daar eind 2006 pas mee komen...![]()
Idd, en scheelt ook veel tijd, want dan hoef je niet telkens te wachten op examenaanvraag enzo, tot vijf keer toe..quote:Op zondag 19 maart 2006 22:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Inderdaad wel een beetje raar ja, dan zou iedereen idd wel gelijk BNOR-examen willen doen ja, maar goed, denk dat die instructeurs wel goed verteld wordt dat het alleen in bepaalde gevallen mag, en voor die groepen ( zoals mensen met faalangst) s het idd wel goed jaScheelt een hoop geld en frustratie ja
preciesquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Idd, en scheelt ook veel tijd, want dan hoef je niet telkens te wachten op examenaanvraag enzo, tot vijf keer toe..
Spannend!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
precies
Ik ben wel weer benieuwd wanneer ik wee rop moet, hoor het begin van de week
Zwaar is het niet. Ik vind zelfs elke minuut van de rijles leuk.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Robbiej het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo zwaar? als ik in de auto zit voel ik me juist vrij. ook al moet ik me dan nog bewijzen aan zo'n geldinner. autorijden is heerlijk.
alleen nog 140 dagen (20 weken) wachten voordat ik 18 ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |