quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is iets genetisch. Crimineel gedrag en een zware lach liggen op hetzelfde chromosoom
Zo slecht ben ik nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is iets genetisch. Crimineel gedrag en een zware lach liggen op hetzelfde chromosoom
Wel vaak, niet altijdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:25 schreef wdn het volgende:
KLOPT NIET!
The Neverending Story: Xayida
Narnia: White Witch
En zo weer ik der nog wel een paar
Dus de vraag had eigenlijk waarom hebben sommige slechterikken een zware, sommige een niet zo heel zware en andere slechterikken hoge lach moeten zijn?quote:
Hij heeft een astma-lach...quote:
Normaal krijg ik altijd negatieve kritiekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef The_Dijkstra het volgende:
Pberends, je opent altijd lekkere topics.
Ja, het moet altijd over meest serieuze zaken gaan. Een ouwehoertopic dat beetje over iets gaat, is op z'n tijd best wel appetelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Normaal krijg ik altijd negatieve kritiek.
Ja maar Hitler was ook niet heel erg slecht. Hij heeft ons de Volkswagen gegeven en een feestdag per jaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef JackHerrer het volgende:
Hitler had anders een bijzonder hoog lachje.
"Lijken"? Kan je een zware stem zien?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ze dan enger lijken.
Ja dûhquote:Op zondag 19 maart 2006 03:49 schreef caradoc het volgende:
[..]
"Lijken"? Kan je een zware stem zien?
Idd. En als hij er niet was geweest, was de film der Untergang er ook niet geweest en had ik een dvd minder gehad in m'n collectiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja maar Hitler was ook niet heel erg slecht. Hij heeft ons de Volkswagen gegeven en een feestdag per jaar.
lij·ken (onov.ww.)quote:Op zondag 19 maart 2006 03:49 schreef caradoc het volgende:
[..]
"Lijken"? Kan je een zware stem zien?
Voldermort uit Harry Potter -> hoge kille lachquote:Op zondag 19 maart 2006 11:15 schreef Quiestisia het volgende:
Ja van zo'n hoge lach wordt je natuurlijk minder snel bang
en ook totaal niet angstaanjagend dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Voldermort uit Harry Potter -> hoge kille lach![]()
Dat is het effect van bronssprayquote:Op zondag 19 maart 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en ook totaal niet angstaanjagend dus.
Maar wat ik me afvroeg. Je foto's zien er een beetje nep uit. Is dat nou je echte huidskleur of heb je zitten fotosoepen?
okquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |