Oei... heb je er nog wel vertrouwen in?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef vethard het volgende:
Verschil: het kroontje zit er niet in.
Hoe loopt de secondenwijzer? 1 tik per seconde? Of loopt hij helemaal niet?quote:Sommigen zeggen dat je aan het getik een echte rolex kunt herkennen.
Meerdere tikken per seconde. Hoe vaag.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:18 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Oei... heb je er nog wel vertrouwen in?
[..]
Hoe loopt de secondenwijzer? 1 tik per seconde? Of loopt hij helemaal niet?
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Vethart, doet ie TIK TIK TIK of tikketakketikketakketikketakketikketakke?
Dan is het een echte!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef vethard het volgende:
Meerdere tikken per seconde. Hoe vaag.
Serieus? Kunnen ze dat dan niet neppen dan?quote:
Een horloge met veel tikjes dat kunnen ze in China net zo goed maken als in Zwitserland hoor.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een horloge met veel tikjes dat kunnen ze in China net zo goed maken als in Zwitserland hoor.
Zeker voor 70 euro (wat veel geld is voor een horloge)
Hij was eigenlijk 64,5 kreeg um incl verzenden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een horloge met veel tikjes dat kunnen ze in China net zo goed maken als in Zwitserland hoor.
Inderdaad. Als je liever geen namaak horloge wilt zou ik maar snel beginnen met geld terugvragen. Kans is niet groot dat je het terug krijgt maar je kan het proberen..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef SeLang het volgende:
heb je hier 70 pleuro voor betaald?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef vethard het volgende:
Ik heb um inmiddels gekregen,
Afbeelding wijkt af van die op marktplaatst.
De verkoper is gewoon door gegaan met verkopen van dezelfde advertentie en onderandere naam. Hij komt nog wel uit Helmond, Noord-Brabant.
Die van marktplaats:
[afbeelding]
Die ik nu gekregen heb:
[afbeelding]
meer foto's (niet allemaal even duidelijk)
http://www.netforce5.com/(...)20rolex%20denk%20ik/
het verpakkingsplastic heeft andere kleur.
Sommigen zeggen dat je aan het getik een echte rolex kunt herkennen.
Plus de kosten van de reis natuurlijk zitten er ook inverwerkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:33 schreef alsem het volgende:
[..]
heb je hier 70 pleuro voor betaald?![]()
ik heb nog precies de zelfde liggen uit turkije, met dat mercedes tekentje erin.. ook meerdere tikken per seconden.
ik denk dat hij nep is, die van mij was 2 euro![]()
dat is zeker ¤60quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:43 schreef vethard het volgende:
[..]
Plus de kosten van de reis natuurlijk zitten er ook inverwerkt.
hoe kun je daar in godsnaam 70 euro voor betalenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef vethard het volgende:
Ik heb um inmiddels gekregen,
Afbeelding wijkt af van die op marktplaatst.
De verkoper is gewoon door gegaan met verkopen van dezelfde advertentie en onderandere naam. Hij komt nog wel uit Helmond, Noord-Brabant.
Die van marktplaats:
[afbeelding]
Die ik nu gekregen heb:
[afbeelding]
meer foto's (niet allemaal even duidelijk)
http://www.netforce5.com/(...)20rolex%20denk%20ik/
het verpakkingsplastic heeft andere kleur.
Sommigen zeggen dat je aan het getik een echte rolex kunt herkennen.
Dat wist ik toen nog niet... Vond het eigenlijk wel meevallen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoe kun je daar in godsnaam 70 euro voor betalen![]()
als ik jou was ging ik geld terug vragen en als dit niet lukt aangifte doen bij de politie. vinden ze altijd leuk, dit soort handeltjes aanpakken.
waarschijnlijk nep?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:10 schreef vethard het volgende:
[..]
Dat wist ik toen nog niet... Vond het eigenlijk wel meevallen.
Maar het horloge doet het prima, dus in principe of het nou net of echt is.
Ik denk dat ik um wel aan iemand kan verpatsen... ik zeg er dan wel bij dat ie nep is natuurlijk.
Waarschijnlijk is die nep.
bedanktquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:22 schreef Hugster het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo enorm zit te blaten of dat deze jongen met z'n Marktplaats Rolex is afgezet. Er zijn tientallen soorten submariner neppers en met die wazige foto's die hij heeft gepost is het niet eens mogelijk om te bepalen hoe slecht deze replica is.
De prijs kan dus varieeren tussen een ¤2 exemplaar uit Turkije tot ontzettend goede van enkele honderden euro's.
Byte_Me: Eddie van het mooie Photobucket album is te bereiken op sunshine300@shaw.ca
Hier ook nog een betrouwbare online shop uit Hong Kong btw. (prijzen in euro's)
Handenvol topics vol met positieve ervaringen van mensen die daar gekocht hebben vind ik wel onder de noemer betrouwbaar vallenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
"betrouwbare shop" die imitatie goederen verkoopt... Hoe jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |