Of Adidos, the four stripes brand!quote:
Gevonden?quote:Okeej, ik heb er hier 1 liggen, een dameshorloge. Gevonden.:)
Klopt, die 'tikt' niet zeg maar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:34 schreef HuHu het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat de douane aan de secondenwijzer een neppe Rolex van een echte zou kunnen onderscheiden.
Maar of dat ook echt zo is ???
Overduidelijk nep. De prijs verraadt hier eigenlijk alles al, maar het feit dat er zo'n vaag stickertje op de achterkant zit en alle veilingen van de verkoper geheim gehouden worden benadrukt dit nog meer. Mocht je geboden hebben, snel terugtrekken!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Neem deze nou bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=8915728717&ssPageName=STRK:MEBI:PIC
Misschien iets te enthousiast gaan bieden, want ik las nadehand pas de negatieve feedback. Iemand die hier echt en nep kan onderscheiden?
Uhh, hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Overduidelijk nep. De prijs verraadt hier eigenlijk alles al, maar het feit dat er zo'n vaag stickertje op de achterkant zit en alle veilingen van de verkoper geheim gehouden worden benadrukt dit nog meer. Mocht je geboden hebben, snel terugtrekken!
Ik heb hem reeds in kunnen trekken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WHAHA, mongool, heeft 'ie er nog op lopen bieden ook![]()
.
Als ze een horloge kunnen namaken is dat doosje en certificaat natuurlijk ook niet zo'n probleem...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb hem reeds in kunnen trekken.Noem het naief, maar ik zie staan met doosje en certificaat. 93% positieve feedback.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef TranceAction het volgende:
Het is heel simpel. Er is een test ontwikkeld door Rolex zelf waardoor je een echte kunt herkennen.
Als je een horloge hebt waarvan je denkt dat het een Rolex is moet je hem in een andere kamer leggen. Nu moet je heel hard ROLEX roepen.
Als hij komt is het een echte
Naja, zo een horloge is redelijk waardevast zo kan je er toch wel enigszins vanuit gaan dat een horloge van een paar 1000 euro die voor 150 euro aangeboden wordt nooit echt kan zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb hem reeds in kunnen trekken.Noem het naief, maar ik zie staan met doosje en certificaat. 93% positieve feedback.
Onzin, er zijn zowel automatische neppers als quartz echte rolexen. Dus alleen aan de manier waarop de secondewijzer beweegt kan je het niet herkennen.quote:
Paars. En het zijn er twee, op de automaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Adsum het volgende:
maar echte Rolexen hebben allemaal een in-house uurwerk met een rood tandwiel!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:45 schreef static het volgende:
Ik zeg ook niet dat dat de enige manier is.
Maar goed, je hebt het topic gevonden.
Die is 100% zeker nep. De vergroting van het 'vergrootglaasje' klopt niet, de achterkant klopt niet, de sticker niet en de band zover ik kan zien ook niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Neem deze nou bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=8915728717&ssPageName=STRK:MEBI:PIC
Misschien iets te enthousiast gaan bieden, want ik las nadehand pas de negatieve feedback. Iemand die hier echt en nep kan onderscheiden?
Duivenbloedroodquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Paars. En het zijn er twee, op de automaat
idd, liever niets dan nep en al helemaal als het zo'n patserig ding isquote:Op zondag 19 maart 2006 00:09 schreef static het volgende:
waarom met een fake rondlopen?
De Lolexquote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef DeFlip het volgende:
Let eerst gewoon op de prijs en de afwerkingen. De merklogo enz. Meestal kan aan je dit gelijk al zien of het echt is of niet.
Je kan ook met je vinger op de glas tikken. Een echte Rolex geeft een felle heldere robuuste tik-geluidje. Volgens mij zijn de meeste Rolex' ook krasvrij. Als je dus een kleine krasje op een beetje dure Rolex ziet dan zegt dan weetje ook wat meer. Ook de band van een Rolex is een weggever, laat een band over je vinger rollen. Een echte President bandje b.v. buigt zonder moeite mee. Het 'vloeit' langs je vinger zegmaar.
Nog 2 kleine dingetjes:
Een echte is zwaar en heeft altijd een unieke serienummer
Dat zijn van die hele goedkope. Je hebt in China ook grade A+ namaak die bijna niet van neppe te onderscheiden zijn. Kost rond de 150 euro, heel duur voor een namaak maar dat is het wel wat het dichtst bij een echte komt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
De Lolexin China was vooral herkenbaar aan het scheve logo, en dan niet een heel klein beetje scheef maar echt veel te scheef
Ja, en gewoon door naar een goede erkende juwelier te gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef WokMaster het volgende:
aan de prijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |