Of Adidos, the four stripes brand!quote:
Gevonden?quote:Okeej, ik heb er hier 1 liggen, een dameshorloge. Gevonden.:)
Klopt, die 'tikt' niet zeg maar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:34 schreef HuHu het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat de douane aan de secondenwijzer een neppe Rolex van een echte zou kunnen onderscheiden.
Maar of dat ook echt zo is ???
Overduidelijk nep. De prijs verraadt hier eigenlijk alles al, maar het feit dat er zo'n vaag stickertje op de achterkant zit en alle veilingen van de verkoper geheim gehouden worden benadrukt dit nog meer. Mocht je geboden hebben, snel terugtrekken!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Neem deze nou bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=8915728717&ssPageName=STRK:MEBI:PIC
Misschien iets te enthousiast gaan bieden, want ik las nadehand pas de negatieve feedback. Iemand die hier echt en nep kan onderscheiden?
Uhh, hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Overduidelijk nep. De prijs verraadt hier eigenlijk alles al, maar het feit dat er zo'n vaag stickertje op de achterkant zit en alle veilingen van de verkoper geheim gehouden worden benadrukt dit nog meer. Mocht je geboden hebben, snel terugtrekken!
Ik heb hem reeds in kunnen trekken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WHAHA, mongool, heeft 'ie er nog op lopen bieden ook![]()
.
Als ze een horloge kunnen namaken is dat doosje en certificaat natuurlijk ook niet zo'n probleem...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb hem reeds in kunnen trekken.Noem het naief, maar ik zie staan met doosje en certificaat. 93% positieve feedback.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |