GMTAquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en begin nou niet dat die meuk geld waard is want dat verhaal kennen we al![]()
![]()
Dat zat ik me ook al te bedenken ja...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en begin nou niet dat die meuk geld waard is want dat verhaal kennen we al![]()
![]()
Maar je zegt net dat het niet mag vanwege de opgesteven penisquote:
de anaal ingevoerde honkbalknuppel is ook niet fijn. post m maar gewoon niet ok?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat het niet mag vanwege de opgesteven penis
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:![]()
dat is allemaal hardstikke waardevol spul, allemaal demo modellen of ze zitten nog in de doos, sommige zijn wel 50 jaar oud (m'n opa en oma handen een winkel daarin). Alles werkt dus ook nog perfect
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:![]()
dat is allemaal hardstikke waardevol spul, allemaal demo modellen of ze zitten nog in de doos, sommige zijn wel 50 jaar oud (m'n opa en oma handen een winkel daarin). Alles werkt dus ook nog perfect
onderweg naar boodschapen pakt ik mn camera, en kwam dit tegen boven aan de trapquote:
Voorzitter NOC/NSF zal hem ook geen windeieren leggen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
ik heb gisteren trouwens de nieuwe waggie van Anton Geesink gezien, hij is naar het nieuwe model S gegaan. Een dikke AMG. Wist niet dat die papzak zo aardig boerde met z'n sportschool?
apartquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onderweg naar boodschapen pakt ik mn camera, en kwam dit tegen boven aan de trapmeots op de foto uiteraard
(en nee, de trap is nog niet af idd)
Peu, wat kun jij jezelf toch heerlijk voor lul zetten
Je bedoelt een nieuwe S met AMG pakketje? AMG-motorisering is nog niet te koop.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
ik heb gisteren trouwens de nieuwe waggie van Anton Geesink gezien, hij is naar het nieuwe model S gegaan. Een dikke AMG. Wist niet dat die papzak zo aardig boerde met z'n sportschool?
Googelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Googolplexian het volgende:
Iedereen
Alexxxxx: Hoe vindt S d'r webspace? Nog weinig feedback gehoord
Ook goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuwe S met AMG pakketje? AMG-motorisering is nog niet te koop.
ze is niet in de mood er iets aan te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Googolplexian het volgende:
Iedereen
Alexxxxx: Hoe vindt S d'r webspace? Nog weinig feedback gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |