Daar zit wat inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voorzitter NOC/NSF zal hem ook geen windeieren leggen...
Zo dus, AMG exterieur pakketje van ¤7.553,20 volgens mercedes.nlquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook goed
Hij had andere bumpers, skirts, grote velgen, dikke pijpen en een AMG Badge achterop.
Dan had ie wat meer geduld moeten hebben, van de nieuwe S komt ook een S65 uit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Z'n vorige was een S65 AMG trouwens
Moet ik er anders tijdelijk een "Under Construction" opgooien?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze is niet in de mood er iets aan te doen
Zo inderdaad, ook in het zilver.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo dus, AMG exterieur pakketje van ¤7.553,20 volgend mercedes.nl
[afbeelding]
Hoeze zet ik mezelf voor lul door trots te zijn op een mooie collectie radio's en tv's, waarvan de meesten nog nooit aan geweest zijn en nog in de ongeopende orginele verpakking zitten. En de apparaten die we aangesloten hebben werken allemaal perfect en als nieuw.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onderweg naar boodschapen pakt ik mn camera, en kwam dit tegen boven aan de trapmeots op de foto uiteraard
(en nee, de trap is nog niet af idd)
Peu, wat kun jij jezelf toch heerlijk voor lul zetten
ik vraag het zo even.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Moet ik er anders tijdelijk een "Under Construction" opgooien?
iig een index.htm want dit is niet netjes zo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Moet ik er anders tijdelijk een "Under Construction" opgooien?
m'n MS force feedback stuurtjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet Anton Geesink nu met een stuur van een 155?
VissieKieker is Anton Geesink?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n MS force feedback stuurtje![]()
[GEZ] Forcefeed back stuur
komt eraanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra wil wel een under construction dinges.
Dat wist hij zelf ongetwijfeld ook wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan had ie wat meer geduld moeten hebben, van de nieuwe S komt ook een S65 uit.
Daar heb ik hem 5 jaar gelden ofzo nog zoat voor verkocht manquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n MS force feedback stuurtje![]()
[GEZ] Forcefeed back stuur
hij ligt mij niet in de weg (m'n moeder wel)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar heb ik hem 5 jaar gelden ofzo nog zoat voor verkocht man![]()
![]()
Echt 60-70 gulden ofzo exact hetzelfde stuur
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De leukste foto van je kat
heerlijk topic
Wees dan een man een slinger em nu de kliko inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij ligt mij niet in de weg (m'n moeder wel)![]()
ik heb alleen zo weinig zin om voor 20 euro dat ding aan te sluiten, afspraak maken dat ie hem komt bekijken etc. etc. etc.
nee ik span me liever helemaal niet inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wees dan een man een slinger em nu de kliko in![]()
Dan flikker je de zut uit het raam. Je bent niet de eerste in zuidoost die dat doetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik span me liever helemaal niet in![]()
ik zit niet in de Bijlmerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan flikker je de zut uit het raam. Je bent niet de eerste in zuidoost die dat doet![]()
ik kreeg ook vandaag een brief dat ik mijn pas en pincode kan ophalen bij het postkantoorquote:
ohjaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
daarom noem ik ook het overkoepelende zuidoost
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kreeg ook vandaag een brief dat ik mijn pas en pincode kan ophalen bij het postkantoor
ik wil alleen die hypotheek en niet al die meuk van die kut postbank![]()
zat je weer nonchalant op die toetsen te rammen jongen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb deze thuis gestuurd gekregen. Dinsdag perongeluk pasje laten inslikken toen ik naar Sjoewe ging![]()
Maar dan mis je wel het gemak gekDamn, zonder pinpas is het leven kut.
Ik doe altijd: onder draag armen opkrikken en dan assteunen onder de krikpunten zetten, andersom mag ook, maakt niet zoveel uit. Alleen staat die dan iets minder stabiel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:47 schreef BoJo het volgende:
net discussie met paps...
ik zeg, met een garage krik en as steunen krik je hem gewoon op aan de krik punten aan de zijkant en dan pleur je die steun onder de as.
hij zegt, je moet hem op een centraal punt omhoog krikken en dan die steunen onder de assen plaatsen.
wie heeft gelijk?![]()
Jij hebt toch ook je credit card nog?quote:
paar weken geleden in de trein mn fiets er teegn aan gehad, en nu last als ik er mee in de kou ben geweestquote:
Kan goed, reuma ontwikkeld zich al vanaf 20 jaar hoorde ik laatstquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
paar weken geleden in de trein mn fiets er teegn aan gehad, en nu last als ik er mee in de kou ben geweestlijkt wel reumatisch bijna
ach we zien morgen welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe altijd: onder draag armen opkrikken en dan assteunen onder de krikpunten zetten, andersom mag ook, maakt niet zoveel uit. Alleen staat die dan iets minder stabiel.
Onder welk centraalpunt wil hij em opkrikken dan? En die assen kunnen niet zoveel zijdelingse krachten hebben dus die kunnen dan wel eens krom gaan staan als je de auto daarop laat steunen. Achter kan dat wel als je een starre achteras hebt.
mjah maar je had het over pinpas. Ik loop alleen op vakantie met mijn creditcard te zwaaien hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook je credit card nog?
morgen is het geen graad warmer hoorquote:
Ja ok, maar het risico van 1 pinpas is mij te groot, als die (om wat voor een reden dan ook) weigerd, sta je daarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar je had het over pinpas. Ik loop alleen op vakantie met mijn creditcard te zwaaien hoor![]()
die velgen gaan echt wel gewisseld wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen is het geen graad warmer hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |