Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti rolt van zijn stoel af!
Kom er maar in BoJo!
dan was ik die bijl bij Alexxxx gaan halenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
Het was helemaal leuk geweest als je daar gestaan had en je zag 205/55/15
Maar neem aan dat je nu niet meer naar die velgen gaat kijken toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan was ik die bijl bij Alexxxx gaan halen![]()
de bovenste routebeschrijving ipv de onderste, zonder zwaaikans naar mn moederquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je nu niet meer naar die velgen gaat kijken toch?
Gewoon rechtstreeks naar die gekke fries voor een bakske koffie
Alfristi en ik zijn nog in beraadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je nu niet meer naar die velgen gaat kijken toch?
Gewoon rechtstreeks naar die gekke fries voor een bakske koffie
nee die velgen ga ik echt niet halen neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dude geen 15 inchers kopen
Die heb je al, wast of money!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, er zijn erger dingen.....
Zo heeft Sara Raats bijvoorbeeld besloten een fok pauze in te lassenDrie keer raden waar ze nu zit
eerste dag 20 posts of zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:25 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Is ze erg actief daar? 15+ posts per dag?
we hebben ook borrelballen en roze koeken gekocht (en ijsthee)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
gaan we een duur colatje halen of niet....![]()
Denk dat de cola bij YabYum nog goedkoper isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
gaan we een duur colatje halen of niet....![]()
Ik zag op je site argrarische voertuigen staanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerste dag 20 posts of zonu vooral lurkstatus, maar ik hou elke keer mn hart vast als ze online is
zou ik erg gaaf vindenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zag op je site argrarische voertuigen staan
Zal a.s zomer wel even alle traktoren van de buurman op de foto zetten
Die heeft allemaal van die ouwe dingen
En een Combiner uit het jaar '50 ofzo
300km... rijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben ook borrelballen en roze koeken gekocht (en ijsthee)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou ik erg gaaf vinden
ik ga bbinnenkort een tractor met een 1-cilinder 14 liter motor op de foto zetten![]()
Dat geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |