Ja denk het wel, hij heeft die zooi nl pas net, de A8 is afgelopen woensdag naar de garage gegaan, was dinsdag nacht gebeurt (hij had gezopen)quote:
Of het klopt weet ik niet, maar deze site geeft juli 2004 als introductie datum voor de korte versie van de A8 W12. De lange versie is alleen nuttig als je een chauffeur hebt, als je zelf rijdt maakt het geen niets uit. Ik zou lekker de korte versie nemen is nog mooier ook imo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, wist niet dat de korte erbij was gekomen, ik moet trouwens zeggen dat de proporties van de lange beter kloppen dat die daardoor eigenlijk helemaal niet opvalt.
Heb ik wat te doen onderwegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi want de radio is van het stroom geweest en die vergeet ik telkens opnieuw in te stellen
Er staat hier een HEERLIJK biertje voor je klaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Zooow............ vlooienband om, inentingen tegen vogelgriep gehad.............. Ik kan naar Friesland!
Heb ik weer..........quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alleen een ouwe meuk cd erin zitten overigens![]()
ik heb geen idee. Ik zie hem volgende week. Zal ik meteen even kijken wat er nou precies onder ligt. Ben ook heel benieuwd hoe dat ding rijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn die 20" niet standaard op de Supercharged? Dat is bij Jaguar in ieder geval wel zo (is dezelfde motor).
* Alfisti zal eerst de datum even controlerenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er staat hier een HEERLIJK biertje voor je klaar
augustus 2005quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zal eerst de datum even controleren
Neee?>?>! WHhahahahaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:
govder wat een domme lul , belt ie net , is het 15 inch![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:
govder wat een domme lul , belt ie net , is het 15 inch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |