heb wel 17" gezien van Borbet maar 400 eurie zonder banden zag ik nog ff niet zitten... m'n bankrekening ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
17" Borbet voor jou zodat ik die 16" alsnog kan nemen, ik ga echt NOOIT meer iets aan iemand laten zien![]()
Als je auto met 1,78 niet fatsoenlijk in je garage past is niet je auto lomp maar de garage.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Percies, 178, lijkt me dat een garage normaliter ook zo gebouwt is dat je er zonder te bukken doorheen kan lopen, een hoogte van 2.00 lijkt me dan ook niet zo gek. Dan is er nog 22cm speling voor de deur, lijkt me meer als voldoende.
Nouja, hij probeerde ook met zijn A8 er overheen te gaan, dat kostte hem 15.000 euroquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:32 schreef Klonk het volgende:
als je dat kunt doen, dan heb je geld teveel en goeie kijk op leuke dingen
dat is de W12quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef Klonk het volgende:
ik zag van de week een Audi A8L met een 6 liter motor kan dat, en is dat ie ouwe V8 of die lambo V10 ?
Dat kan, ook het vorige model had een 6.0l W12.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef Klonk het volgende:
ik zag van de week een Audi A8L met een 6 liter motor kan dat, en is dat ie ouwe V8 of die lambo V10 ?
Ej, wat leuk, een patspost, verassend dat hij van jou komt Peu, had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had zo'n Range Rover gekocht, toen vond hij dat hij em ook echt moest gebruiken maar dat dat nergens in Nederland kon, liet hij in het bos achter zijn huis een compleet terrein-parcours maken![]()
Meeste garage's die ik ken past een gewone RR ook in, dus dan moet iemand die een XJ-R, XK-R en een RR Sport S/C kan betalen toch ook wel een garage hebben waar dat allemaal in past.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je auto met 1,78 niet fatsoenlijk in je garage past is niet je auto lomp maar de garage.
Ga lekker je kamer schoonmaken ofsoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ej, wat leuk, een patspost, verassend dat hij van jou komt Peu, had ik niet verwacht
Zo'n reactie kan alleen van jouw komenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ej, wat leuk, een patspost, verassend dat hij van jou komt Peu, had ik niet verwacht
ultieme wolfs in schaapskleren, je ziet het er nauwlijks aan af dat er ff een paar ton voorbij komt.quote:
Ligt eraan hoe je eem aankleed, de W12 is alleen in de lange versie te krijgen, plus dat de achterramen geblindeerd zijn en dr grote velgen en remmen onder zitten, samen met 4 uitlaat pijpen zie je wel dat hij snel isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ultieme wolfs in schaapskleren, je ziet het er nauwlijks aan af dat er ff een paar ton voorbij komt.
A8 6.0 W12 is er ook in de korte uitvoeringquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je eem aankleed, de W12 is alleen in de lange versie te krijgen, plus dat de achterramen geblindeerd zijn en dr grote velgen en remmen onder zitten, samen met 4 uitlaat pijpen zie je wel dat hij snel is![]()
Waarom dat? Brandschoon hierquote:
SInds wanneer? Toen hij uitkwam was hij er alleen maar als Lang toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef M5 het volgende:
[..]
A8 6.0 W12 is er ook in de korte uitvoering
Vind ik heel knap, ik hoorde het gisteren pas voor het eerstquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom dat? Brandschoon hier
Beetje jammer nl dat je bovenstaand verhaal al 3 keer hebt verteld
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Zooow............ vlooienband om, inentingen tegen vogelgriep gehad.............. Ik kan naar Friesland!
dat is sinds januari 2005. de lange versie is er een jaar langer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SInds wanneer? Toen hij uitkwam was hij er alleen maar als Lang toch?
Alle nood nummers en voeldsel overlevings pakketten bij de hand?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Zooow............ vlooienband om, inentingen tegen vogelgriep gehad.............. Ik kan naar Friesland!
Jeah rightquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik heel knap, ik hoorde het gisteren pas voor het eerst
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle nood nummers en voeldsel overlevings pakketten bij de hand?
Oke, wist niet dat de korte erbij was gekomen, ik moet trouwens zeggen dat de proporties van de lange beter kloppen dat die daardoor eigenlijk helemaal niet opvalt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:41 schreef M5 het volgende:
[..]
dat is sinds januari 2005. de lange versie is er een jaar langer.
link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |