Godver tyfus.. Gaan ze de verlenging uitzenden van deze kutwedstrijd. Anders zou Newcastle - Chelsea op zijn..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb hier fuckin? weinig zenders op Curacao, waaronder maar 1 Nederlandse (BVN).
Maar wat schetst mijn verbazing! ESPN zendt PSV - AZ gewoon live uit!
Met Amerikaans commentaar dus. Dat is minder. Aan die lui hoor je gewoon dat ze eigenlijk niks van de clubs afweten maar dat ze een lijstje voor zich hebben met nieuwtjes en spelersfeitjes. De cliché?s vliegen door de lucht, afgewisseld met om de 5 minuten de tussenstand (staat ook bovenin beeld, maargoed). Zo was het commentaar tenminste tijdens Nederland - Ecuador. Achja, alles beter dan Hans K. Jr
)
Ik hoop op een leuke wedstrijd met veel doelpunten
En waarom haal je hem d'r in godsnaam bijquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:10 schreef RijstNatie het volgende:
Das wel wat anders dan tomas vermaelen
Een simpel zondags-schot, meer niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is een PSV goal ? Dan maken ze wel veel mooie goals![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:13 schreef Frey het volgende:
De smurfen nemen het commentaar over.
Verdiend Roda JC Europees voetbal danquote:
Als ze van Ajax winnen welquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verdiend Roda JC Europees voetbal dan
ik wil gewoon een lekker beladen finale. Gezellig in Rotterdamquote:
Wat bedoel je precies met 'zulke' tactieken? De meerderheid van de wedstrijd speelde zich af op de helft van AZ en PSV speelt met 3 spitsen. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dit is zo kut voor het leuke voetbal he, het is knap hoe PSV speelt maar dat zulke tacktieken de overhand krijgen en ervoor zorgen dat er met saai voetbal gewonnen wordt is gewoon funest voor het mooi potje voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |