Spannend? Er is geen ene kloot aan. Dan kijk ik liever naar een warming-up van Ajax-Roda inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:we verlaten de spannende bekerpot voor wat beelden voor warmlopende spelers
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef DIGGER het volgende:
De sfeer in het stadion is ook echt top, fantastisch hoe de beide groepen fans hun spelers opzwepen tot grootse prestaties, het gezang dringt tot in de fundering van m'n huis door, ik zou de telefoon nog niet kunnen horen overgaan al lag deze naast m'n hoofd zo veel kabaal vanaf de tribunes.
Vanwege de "lekkere jongens"?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Spannend? Er is geen ene kloot aan. Dan kijk ik liever naar een warming-up van Ajax-Roda inderdaad.
man ik doe het in mn broek van spanning, het regent kansen, de sfeer en dat alles op het scherpst van de snede.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Spannend? Er is geen ene kloot aan. Dan kijk ik liever naar een warming-up van Ajax-Roda inderdaad.
Zelfs als ik homosexueel zou zijn zou ik Maduro geen lekkere jongen vinden hoor. Maar vraag het SCH, die heeft er verstand van.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
Addo toch
die geilt op klaas janquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs als ik homosexueel zou zijn zou ik Maduro geen lekkere jongen vinden hoor. Maar vraag het SCH, die heeft er verstand van.
*kuch* sfeer en Italiaans bekervoetbal (Inter begint pas over een kwartier trouwens).quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet wel even terug zappen van Rai2 naar SBS6 als je over PSV - AZ komt posten
Je hartslag stijgt al gauw richting de 35 bij 't zien van een pot voetbal van PSV, inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
man ik doe het in mn broek van spanning, het regent kansen, de sfeer en dat alles op het scherpst van de snede.
Die is al snel spannender jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt. Kan je geld inzetten op wie van de Ajacieden er het eerst door hun enkel zwikken, hun hamstring verrekken of simpelweg met griep van 't veld gaan. En welke kleuter ze moet vervangen.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
*kuch* sfeer en Italiaans bekervoetbal (Inter begint pas over een kwartier trouwens).
Bij Palermo zaten net bijna geen fans in het stadion, was ook bijzonder slecht en nat weer.
En overkapping kennen ze in Palermo niet (of deze wordt gejat zodra ze die bouwen, het blijft Palermo he)
ik had een piek van 41quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je hartslag stijgt al gauw richting de 35 bij 't zien van een pot voetbal van PSV, inderdaad.
Ja hij gaf me een hartverlammingquote:
Ze doen het eromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |