Ik vind de wedstrijd toch echt gelijkwaardig hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dan mag je de stront wel ff uit je ogen halen. PSV maakt de hele wedstrijd het spel. Dat het niet lukt om door de AZ defensie te komen, klopt. Dat de balcirculatie te laag is, klopt. Dat de inzet te slap is vind ik ook kloppen. Maar het is toch echt PSV die het spel maakt en het meeste aanvalt. Dus dat kun je ze nou net niet kwalijk nemen.
Kezman lacht zich rotquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:29 schreef RijstNatie het volgende:
Joris Mathijssen moet die in de oranje verdediging tegen Ivoorkust, Argentinie en Servie?
Per ongeluk kwam die bal op zn hak inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef mcyodogg het volgende:
Fantastisch met de hak meegenomen
Ooijer - Boulahrouzquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:29 schreef RijstNatie het volgende:
Joris Mathijssen moet die in de oranje verdediging tegen Ivoorkust, Argentinie en Servie?
Ik ben niet alle PSV-ers, ik vind het gewoon onzin als er wordt gezegd dat PSV te afwachtend speelt. Het lukt gewoon niet altijd om flitsende aanvallen op te zetten, maar dat zegt nog niet dat die intentie daar niet voor is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind de wedstrijd toch echt gelijkwaardig hoor, en PSV zeker niet het spel maken. Ze hebben mss meer balbezit en tikken maar wat rond om zo te af te wachten totdat er bij AZ een gat valt, doe is wat met dat balbezit, laat wat zien. En dit zeg ik niet omdat ik Ajacied ben want ik hoor er genoeg PSV'ers over. Ze vinden het niet erg, want ze winnen maar wat meer aanvallend voetbal zou ook leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |