wat een onzin minoes. als je daarop wacht ben je juist te laat! het gaat immers juist om die prille fase. een beetje extra foliumzuur kan geen kwaad hoor, dus dan maar voor niks slikken zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:16 schreef minoes_ het volgende:
Niet negatief bedoeld,maar ik zou eerst maar zien of je zwanger kunt worden en er dan mee beginnen.
inderdaad,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef bixister het volgende:
wat een onzin minoes. als je daarop wacht ben je juist te laat! het gaat immers juist om die prille fase. een beetje extra foliumzuur kan geen kwaad hoor, dus dan maar voor niks slikken zou ik zeggen.
niet janken als je een gehandicapt kind krijgtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:16 schreef minoes_ het volgende:
Niet negatief bedoeld,maar ik zou eerst maar zien of je zwanger kunt worden en er dan mee beginnen.Er word wel aanbevolen: vanaf 3 maanden van te voren....,maar wie zegt,wanneer jij zwanger raakt?Zelfs nu ik al een paar jaar in de MMM zit,slik ik ze niet eens,ik wacht eerst op een positieve test.Anders had ik ze al 4 jaar voor niks geslikt,lijkt me ook niet nodig.Maar volg je eigen gevoel hier maar in,misschien wil je eerder beginnen,dan zit je wel meteen goed als je wel meteen zwanger mocht raken.En dan door blijven slikken tot de eerste 6 weken van je zwangerschap.
Veel succes!.
Groetjes,Minoes![]()
Iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef bixister het volgende:
wat een onzin minoes. als je daarop wacht ben je juist te laat! het gaat immers juist om die prille fase. een beetje extra foliumzuur kan geen kwaad hoor, dus dan maar voor niks slikken zou ik zeggen.
ik vergeet het ook regelmatig hoor, maar ik neem ze vaker wel dan niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef jessie het volgende:
Ik vergat dat pilletje nogal eens(net zoals de vitamine d van jans nu
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |