Ik zal alle niet-album tracks even opnoemen:quote:Op maandag 6 november 2006 16:35 schreef JeroenV het volgende:
Welke EP is dat? En kunnen jullie die nummers eens omschrijven?
Als je de rustigere nummers niet zo boeiend vind moet je de nummers zoals "Settle For A Draw" en "Stickin' To The Floor" proberen te pakken te krijgen! Daar zitten weer lekker bassloopjes en vette drumbeats inquote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 6 november 2006 17:36 schreef mindgames het volgende:
[..]
Als je de rustigere nummers niet zo boeiend vind moet je de nummers zoals "Settle For A Draw" en "Stickin' To The Floor" proberen te pakken te krijgen! Daar zitten weer lekker bassloopjes en vette drumbeats in!
Ok, dan ga ik hem nog een beetje aanpassen, en dan post ik hem wel op de wiki. Hopen dat de gene die hem dan gaat openen dit ook leest!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:12 schreef MaJo het volgende:
Is goed Goover (als ik dan tenminste online ben, anders zal iemand anders moeten openen). We kunnen natuurlijk ook even doorkletsen hierMooie OP trouwens
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik hem nog een beetje aanpassen, en dan post ik hem wel op de wiki. Hopen dat de gene die hem dan gaat openen dit ook leest!
Zo bijzonder is het niet, muziek is super maar performance valt tegen..quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:07 schreef Goover het volgende:
[..]
[s]
Ik heb deze apen gewoon nog nooit live gezien. Hopen dat ik snel eens de kans krijg!
De performance valt zeker tegen omdat ze er als een stel zoutzakken bijstaan maar dat maakt hun concerten niet minder vet hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:22 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet, muziek is super maar performance valt tegen..
Ja de muziek is gewoon super dus ga je wel uit je dak, maar als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een concert van de Kaiser Chiefs(vergelijking heb ik al vaker gemaakt hier op fok) is dat kwa optreden zoveel beter/leuker/vetter, gewoon door de energie die van de band af komt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
De performance valt zeker tegen omdat ze er als een stel zoutzakken bijstaan maar dat maakt hun concerten niet minder vet hoorIk ben elke keer flink uit mijn dak gegaan (heb ze nu 3x gezien) en dat was elke keer wel een feestje
Zelf vind ik de Kaiser Chiefs matig optreden.. maar dat is meer een kwestie van smaak. Maar ik snap zeker wat je bedoeld.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja de muziek is gewoon super dus ga je wel uit je dak, maar als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een concert van de Kaiser Chiefs(vergelijking heb ik al vaker gemaakt hier op fok) is dat kwa optreden zoveel beter/leuker/vetter, gewoon door de energie die van de band af komt.
Ja muzikaal is het weer minderquote:Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Zelf vind ik de Kaiser Chiefs matig optreden.. maar dat is meer een kwestie van smaak. Maar ik snap zeker wat je bedoeld.
Topic TT is aangepast en het topic is weer open.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:10 schreef Goover het volgende:
Een mod kan natuurlijk ook het andere topic weer openen als deze vol is, en in de TT deel1 in deel4 veranderen.
* Goover kijkt lief naar een van de mods
quote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef nipeng het volgende:
[..]
Topic TT is aangepast en het topic is weer open.
quote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef nipeng het volgende:
[..]
Topic TT is aangepast en het topic is weer open.
Niet? Zoals?quote:Op zondag 17 december 2006 21:31 schreef MaJo het volgende:
Arctic Monkeys zijn coolBen benieuwd naar de nieuwe cd. Al het nieuwe materiaal van na hun eerste album vind ik helemaal niets
Allesquote:
Dan ben ik het niet helemaal met je eensquote:Op maandag 18 december 2006 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
AllesDe nummers op de EP (uiteraard the view from the afternoon uitgezonderd), leave before the lights come on (zo heet ie toch?) en hadden ze niet nog een single uitgebracht? Echt bizar, vrijwel elk nummer op Whatever people say I am... is briljant en al die nummers erna zeer matig...
quote:Op maandag 18 december 2006 13:09 schreef MaJo het volgende:
Dan zijn we het voor het eerst niet met elkaar eensIk vind alleen dat snellere stukje in Leave before the lights come on ("oh yeah, oh yeah") wel lekker, de rest niet. En Who the fuck are Arctic Monkeys en Cigarette Smoker Fiona vind ik werkelijk niet om aan te horen zo slecht...
Kan ik nou echt niet tellen dan...quote:Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef Goover het volgende:
(na mij nog 11 posts en dan mogen we het andere topic 'ontmaagden')
Blijkbaar niet neequote:Op maandag 18 december 2006 14:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan ik nou echt niet tellen dan...![]()
Waren er 21 nl.
Ik weet hetquote:Op maandag 18 december 2006 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet neeNu nog 14 te gaan
Nee, dat nummer pakt mij dus echt niet...Kan komen omdat de clip zo irritant is, omdat ik AM zat begin te worden, of omdat de nummers op het album gewoon geniaal waren..Maar dat is echt niet het beste nummer van Arctic Monkeys..Dat is nog steeds I Bet You Look Good On The Dancefloorquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind Leave Before The Lights Come On misschien wel het beste AM-nummer..
Kijk wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, dat nummer pakt mij dus echt niet...Kan komen omdat de clip zo irritant is, omdat ik AM zat begin te worden, of omdat de nummers op het album gewoon geniaal waren..Maar dat is echt niet het beste nummer van Arctic Monkeys..Dat is nog steeds I Bet You Look Good On The Dancefloor![]()
rol-bevestigendquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind Leave Before The Lights Come On misschien wel het beste AM-nummer..
quote:Op maandag 18 december 2006 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
het altijd goed vinden van nummers die eigenlijk gewoon stom zijn![]()
niet ineens. ik vind 't gewoon geen leuk nummerquote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef mindgames het volgende:
Waarom is 'Leave Before...' dan wél ineens 'stom', terwijl het nummer zo op het album had kunnen staan?
quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
![]()
Een paar pagina's terug zeg je zelf ook dat je die erg leuk vindt.
Vind van het album Mardy Bum het leukst, album dat ik trouwens helemaal niet zo geniaal vind. Ook 'wel leuk'.
Okquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef lienelien het volgende:
niet ineens. ik vind 't gewoon geen leuk nummer
Zoals wel meer nummers op het album.
Inderdaad,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |