Je bedoelt "de zanger van FF is sexy" discussie met Lienelien? Één van mijn hoogtepunten op Fokquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Pff.. ergens in het vorige Lowlands topic.. toen had ik wel door dat ze puur van vrouwelijke aard was.. omg
Snap niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
Jij was toch ook voor Volendam MaJo??
Dat ja.. zal het even opzoeken en dan quote ik watquote:Op maandag 8 mei 2006 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt "de zanger van FF is sexy" discussie met Lienelien? Één van mijn hoogtepunten op Fok
You'd rather notquote:Op maandag 8 mei 2006 16:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat ja.. zal het even opzoeken en dan quote ik wat
Nee, ik was in de melkweg.. een keer is wel voldoende, had wel gegaan als de kaartverkoop niet zo snel gingquote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
You'd rather notMaar was je er nou bij gister of wat?
![]()
Ik weet dat je in de Melkweg was (zie een paar reacties hierboven). Daar heb je me ook gezien, maar dat heeft blijkbaar niet veel indruk op je gemaaktquote:Op maandag 8 mei 2006 16:12 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, ik was in de melkweg.. een keer is wel voldoende, had wel gegaan als de kaartverkoop niet zo snel ging
Er bestaat een Maja? Schandequote:
ik geloof je niet, post even een foto zodat ik je niet herken op CRquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef MaJo het volgende:
Yep, ben een vrouwWas dat niet duidelijk dan
Had overigens Alex ook als man leuk kunnen vinden
![]()
En Prep heeft mij in levende lijve aanschouwt dus dat is het bewijsWas je er gister niet bij trouwens?
Een foto zodat je me niet herkent? Er is iets wat niet klopt aan die zinquote:Op maandag 8 mei 2006 23:42 schreef berc het volgende:
[..]
ik geloof je niet, post even een foto zodat ik je niet herken op CR
Tuurlijk kom ik,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een foto zodat je me niet herkent? Er is iets wat niet klopt aan die zinOh en ik doe niet aan het posten van foto's
Maar als ik het goed begrijp kom je dus ook naar Rascal? Jolijt!
Wat is een zr-shirt? Wilde eigenlijk AM aantrekken maar die is niet zwart/rood/witquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:08 schreef berc het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik,
wel jammer dat ik nu mijn zr-shirt aan moet om cadeautjes te winnen
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een foto zodat je me niet herkent? Er is iets wat niet klopt aan die zinOh en ik doe niet aan het posten van foto's
![]()
Editors heb je al wel eens gezien toch? Dan zou ik wel voor The Kooks gaan, dat klonk erg goed, wat heb heb gehoord van London Calling!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:49 schreef Proper_fucked het volgende:
Ga ze op Rock Werchter echt wel zienEnige minpunt daar is dat The Kooks waarschijnlijk tegelijk met Editors spelen
![]()
Jij moet duidelijk een keer Editors live gaan aanschouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Zou ook voor the Kooks gaan. Editors vind ik maar twee nummers echt leuk, van the Kooks meer nummersHoewel All Sparks heeeel veel goed maakt
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk een keer Editors live gaan aanschouwen![]()
Heb idd Editors al keer gezien, maar vond het wel heel leuk en wil nog wel keer zien(toch hele andere sfeer daar lijkt me) maar idd, The Kooks zijn ook gewoon leuk..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Editors heb je al wel eens gezien toch? Dan zou ik wel voor The Kooks gaan, dat klonk erg goed, wat heb heb gehoord van London Calling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |