abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 15:30:38 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43292493
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:14 schreef JeroenV het volgende:
Een jaar tussen een oud en nieuw album is toch niet zo weinig? Gebeurt volgens mij met regelmaat.
Het kan inderdaad sneller (kijk naar the Beatles bijv.) maar binnen 1 jaar 2 cd's, een EP + een single is wel veel hoor Meeste bands doen er een jaar of 2 over voor er een nieuwe cd uitkomt (The Killers, Kaiser Chiefs, Bloc Party enz.) Maar er zijn meer bands die wel van een aardig tempo houden, zo is Franz Ferdinand ook al met het derde album bezig en Infadels duiken ook weer de studio in
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_43292622
Twee jaar vind ik altijd redelijk lang, ik zie altijd liever een jaar later een nieuwe cd. De oude cd's ben ik dan wel op uitgekeken en is het tijd voor nieuw materiaal. Zo zit ik nu dus ook te wachten op de nieuwe FF, BP en KC.
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 15:59:54 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43293335
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:36 schreef JeroenV het volgende:
Twee jaar vind ik altijd redelijk lang, ik zie altijd liever een jaar later een nieuwe cd. De oude cd's ben ik dan wel op uitgekeken en is het tijd voor nieuw materiaal. Zo zit ik nu dus ook te wachten op de nieuwe FF, BP en KC.
Ik heb ook het liefst elk jaar een nieuwe cd, maar dat is nog best lastig als je dat jaar tourt en dan ook nog eens een cd moet opnemen. Vandaar dat het vaak wat langer duurt. Het zou natuurlijk geweldig zijn als elke band op het tempo van de Beatles zou werken (13 platen in 7 jaar tijd ) maar we kunnen helaas niet alles hebben
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_43294084
Vergeet niet dat ze op elke single die ze uitbrengen ook nog 2 á 3 compleet nieuwe nummers zetten.
In 2006 hebben ze een album uitgebracht met nummers, een EP met 4 nieuwe nummers én 3 singles met in totaal 2+3+2=7 nieuwe nummers. Dat zijn in totaal 24 verschillende nummers in 8 maanden tijd in de winkels.
Het schijnt dat ze verwachten dat ze ergens deze maand klaar zijn met het tweede album, maar dat ze denken dat het album pas in 2007 wordt uitgebracht.

Ik vind het album 'wel leuk', niet zo bijzonder. Juist de nummers op de EP en de B-kantjes van de 7 inches/singles vind ik écht goed. Echt jammer dat ze 'Settle For A Draw' of 'Bigger Boys' bijna nooit live spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door mindgames op 06-11-2006 16:57:19 ]
pi_43294444
Welke EP is dat? En kunnen jullie die nummers eens omschrijven?
pi_43294993
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:35 schreef JeroenV het volgende:
Welke EP is dat? En kunnen jullie die nummers eens omschrijven?
Ik zal alle niet-album tracks even opnoemen:

Op de CDS van 'I Bet You Look Good On The Dancefloor' staan 2 niet-album tracks:
# "Bigger Boys And Stolen Sweethearts"
# "Chun Li's Spinning Bird Kick"

Op de CDS van 'When The Sun Goes Down' staan 2 niet-album tracks:
# "Stickin' To The Floor"
# "7"

Op de 7 inch vinyl-single van 'When The Sun Goes Down' staat nog één niet-album track:
# Settle For A Draw"

De tracklist van de EP 'Who The Fuck Are Arctic Monkeys?' is als volgt:

# "The View From The Afternoon"
# "Cigarette Smoker Fiona"
# "Despair In The Departure Lounge"
# "No Buses"
# "Who The Fuck Are Arctic Monkeys?"
Track 2 t/m 5 zijn niet-album tracks.

Op de CDS van 'Leave Before The Lights Come On' staan ook 2 niet-album tracks:

# "Put Your Dukes Up, John" (cover van The Little Flames)
# "Baby I'm Yours" (cover van Barbara Lewis)
pi_43295024
Ok
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 17:27:12 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43296120
Bedankt voor deze lijst Ik ken eigenlijk alleen de nummers van Whatever people say I am, that's what I'm not en de EP. Al die extra nummers die op de singles zijn verschenen ken ik dus niet maar die zal ik zeker eens opzoeken.

Een omschrijving van de nummers op de EP? Er zit weinig melodie in, veel herhaling van hetzelfde, teksten zijn niet echt boeiend, de lekkere basloopjes en vette drumbeats missen. Tja, ik vind het gewoon niet zo boeiend
pi_43296464
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:27 schreef MaJo het volgende:
Tja, ik vind het gewoon niet zo boeiend
Als je de rustigere nummers niet zo boeiend vind moet je de nummers zoals "Settle For A Draw" en "Stickin' To The Floor" proberen te pakken te krijgen! Daar zitten weer lekker bassloopjes en vette drumbeats in !
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 18:01:25 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43297204
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:36 schreef mindgames het volgende:

[..]

Als je de rustigere nummers niet zo boeiend vind moet je de nummers zoals "Settle For A Draw" en "Stickin' To The Floor" proberen te pakken te krijgen! Daar zitten weer lekker bassloopjes en vette drumbeats in !
Bedankt voor de tip Ik hou inderdaad van de wat steverige nummers van Arctic Monkeys. Riot Van vind ik ook niks. Hoewel Mardy Bum wel weer één van mijn favorieten is Maar ik ga op zoek
pi_44482128
Hallo MaJo.. ik kon dit topic niet vinden dus heb ik een OP gemaakt

Zou je die willen gebruiken in het volgende deel?

Arctic Monkeys Topic #1 'Who The F*** Are Arctic Monkeys?'

Alvast bedankt (dan is mijn werk iig niet voor niets geweest)!
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 17:12:43 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44485436
Is goed Goover (als ik dan tenminste online ben, anders zal iemand anders moeten openen). We kunnen natuurlijk ook even doorkletsen hier Mooie OP trouwens
pi_44486811
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:12 schreef MaJo het volgende:
Is goed Goover (als ik dan tenminste online ben, anders zal iemand anders moeten openen). We kunnen natuurlijk ook even doorkletsen hier Mooie OP trouwens
Ok, dan ga ik hem nog een beetje aanpassen, en dan post ik hem wel op de wiki. Hopen dat de gene die hem dan gaat openen dit ook leest!
pi_44486949
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:02 schreef Goover het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik hem nog een beetje aanpassen, en dan post ik hem wel op de wiki. Hopen dat de gene die hem dan gaat openen dit ook leest!

Ok een OP bewerken kan ik.. maar kan iemand uitleggen hoe je hem plaatst?

Al gevonden!

On topic:

Ik heb deze apen gewoon nog nooit live gezien. Hopen dat ik snel eens de kans krijg!
pi_44487287
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:07 schreef Goover het volgende:

[..]

[s]

Ik heb deze apen gewoon nog nooit live gezien. Hopen dat ik snel eens de kans krijg!
Zo bijzonder is het niet, muziek is super maar performance valt tegen..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 18:34:18 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44487601
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:22 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Zo bijzonder is het niet, muziek is super maar performance valt tegen..
De performance valt zeker tegen omdat ze er als een stel zoutzakken bijstaan maar dat maakt hun concerten niet minder vet hoor Ik ben elke keer flink uit mijn dak gegaan (heb ze nu 3x gezien) en dat was elke keer wel een feestje
  Admin zaterdag 16 december 2006 @ 18:45:34 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44487894
Ze zijn inderdaad niet van die enorme podiumbeesten, maar het klinkt wel lekker.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_44488421
Als ik de muziek ken en leuk vind is het altijd wel een feestje. Maar ik zag ze op wat video's weinig bewegen idd. Beetje cool stilstaan wel
pi_44488459
Ok, mijn OP is klaar!

Hij is hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.php/ArcticMonkeysOP

Hier staat het perongeluk geopende topic met de OP: Arctic Monkeys Topic #1 'Who The F*** Are Arctic Monkeys?'

Voor de gene die zo aardig is om het nieuwe topic te openen, zorg er voor dat je de text invoerd die je te zien krijgt als je de wiki pagina wil aanpassen. Als je de tekst kopieerd zoals hij te zien is op de pagina word het niets

Een mod kan natuurlijk ook het andere topic weer openen als deze vol is, en in de TT deel1 in deel4 veranderen.
* Goover kijkt lief naar een van de mods

[ Bericht 29% gewijzigd door Goover op 16-12-2006 19:17:39 ]
pi_44504598
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

De performance valt zeker tegen omdat ze er als een stel zoutzakken bijstaan maar dat maakt hun concerten niet minder vet hoor Ik ben elke keer flink uit mijn dak gegaan (heb ze nu 3x gezien) en dat was elke keer wel een feestje
Ja de muziek is gewoon super dus ga je wel uit je dak, maar als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een concert van de Kaiser Chiefs(vergelijking heb ik al vaker gemaakt hier op fok) is dat kwa optreden zoveel beter/leuker/vetter, gewoon door de energie die van de band af komt.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_44504756
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ja de muziek is gewoon super dus ga je wel uit je dak, maar als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een concert van de Kaiser Chiefs(vergelijking heb ik al vaker gemaakt hier op fok) is dat kwa optreden zoveel beter/leuker/vetter, gewoon door de energie die van de band af komt.
Zelf vind ik de Kaiser Chiefs matig optreden.. maar dat is meer een kwestie van smaak. Maar ik snap zeker wat je bedoeld.
pi_44511667
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef Goover het volgende:

[..]

Zelf vind ik de Kaiser Chiefs matig optreden.. maar dat is meer een kwestie van smaak. Maar ik snap zeker wat je bedoeld.
Ja muzikaal is het weer minder Ik heb toch altijd liever wat meer interactie met het publiek ook.. Keane afgelopen maand was precies goed, supermooie muziek en erg veel enthiousiasme naar het publiek toe enzo.
pi_44513500
Ik ben naar de Kaisers geweest in de HMH. Inderdaad redelijk veel interactie, maar toch viel het me eigenlijk best tegen. Ik weet niet waarom, maar heb veel betere concerten meegemaakt. Interactie is leuk en sowieso een pluspunt, maar muziek staat gewoon bovenaan. Daar ga je voor.
  zondag 17 december 2006 @ 18:17:34 #274
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44513799
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:10 schreef Goover het volgende:

Een mod kan natuurlijk ook het andere topic weer openen als deze vol is, en in de TT deel1 in deel4 veranderen.
* Goover kijkt lief naar een van de mods
Topic TT is aangepast en het topic is weer open.
pi_44513872
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef nipeng het volgende:

[..]

Topic TT is aangepast en het topic is weer open.

Heel lief, maar deel 3 is nog niet eens vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')