Daar zou Muse optreden, maar da's geloof ik gecancelled.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef snopprinses het volgende:
ik ga naar Rock am Ring
met jason mraz![]()
![]()
![]()
quote:
Ze hebben hun hele tour zo goed als gecancelledquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar zou Muse optreden, maar da's geloof ik gecancelled.
ze staan iig niet op de playlist..dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar zou Muse optreden, maar da's geloof ik gecancelled.
Had wel toffige rode quicks gezien, met een quick - 90 euro - prijsquote:
Klopt inderdaad, alleen nog Werchter en iets in Duitsland.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hebben hun hele tour zo goed als gecancelled
En nu heb je scapino's van 10 euro ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had wel toffige rode quicks gezien, met een quick - 90 euro - prijs![]()
Of Schoenenreus!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu heb je scapino's van 10 euro ?
Nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu heb je scapino's van 10 euro ?
¤9,50 dan...quote:
Ga je ook?quote:
ook zo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:26 schreef saaw het volgende:
nja ik krijg als het goed is half juni mn diploma en ga dan meteen op vakantie en kom net op tijd terug voor lowlands. zie wel wie er komen
quote:
Hij red het alleen nietquote:
Huillie.quote:
Yepquote:
Kansloos.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
we zitten dan ook in pub, ze leren het nog wel![]()
Ik had eigenlijk vandaag in Maastricht moeten zijnquote:
SRSLY!quote:
Rijst is lekkerquote:
Ik wist niet dat jij een beugel hadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:45 schreef snopprinses het volgende:
rijst blijft altijd achter mn beugel hangen
Maak je nou ijs of taart?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:45 schreef snopprinses het volgende:
verdomme ik heb 6 oreokoekjes te weinig
Was het lekker?quote:
Boerenliedje?quote:
taartquote:
zo'n stom ding aan de achterkant van mn ondertanden..moet er voor altijd blijven zitten ofzoquote:
koolquote:
Vaag, waarom dat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
taart
[..]
zo'n stom ding aan de achterkant van mn ondertanden..moet er voor altijd blijven zitten ofzohoef ook niet meer naar de ortho
Da's viesquote:
wat is het nut van die dingen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zo'n stom ding aan de achterkant van mn ondertanden..moet er voor altijd blijven zitten ofzohoef ook niet meer naar de ortho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |