Kom je bij Wiwi in de klas.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:31 schreef saaw het volgende:
kom net terug uit utrecht en heb besloten dat ik liberal arts & sciences ga studeren volgend jaar
Zoals?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef snopprinses het volgende:
zooo toch maar stad in geweest..en volgens mij heb ik allemaal verkeerde dingen gekocht
Inderdaad wel handig als je totaal niet weet wat je wilt doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:38 schreef saaw het volgende:
niet de engelse opleiding, dat is bij university college [ook in utrecht] maar dan moet je daar on campus wonen en daar heb ik absoluut geen zin in
is de manier van college zoals ze in amerika standaard gebruiken. eerste 2 jaar kun je heel ruim vakken kiezen en later hoef je pas echt te kiezen zodat je uiteindelijk toch de master kunt doen die je wilt
en aangezien ik echt geen idee heb watvoor master ik wil doen of eigenlijk wat ik uberhaupt wil doen lijkt me dit een prima idee
nee kom niet bij wiwi in de klas, die gaat dus university college doen
Slagroom, Creme Fraiche, Sour Cream en 2 pakken oreo koekjesquote:
ja inderdaad. ik ben er ook geweest vandaag en vond het maar een dooie boel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad wel handig als je totaal niet weet wat je wilt doen
Verplicht op de campus wonenWat een onzin
![]()
en hoe lang (of kort) duurt het voor dat die koekjes op zijn?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Slagroom, Creme Fraiche, Sour Cream en 2 pakken oreo koekjes
Ik weet alleen dat de koekjes en de sour cream goed is
wat ga je in godsnaam makenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Slagroom, Creme Fraiche, Sour Cream en 2 pakken oreo koekjes
Ik weet alleen dat de koekjes en de sour cream goed is
oreosijs ofzoquote:
Velvet Chocolate Cheesecakequote:
nja ze gaan dus mn taart inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
en hoe lang (of kort) duurt het voor dat die koekjes op zijn?
Als de taart klaar is wil ik wel even langskomen om te proeven enzoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Velvet Chocolate Cheesecake
[..]
nja ze gaan dus mn taart in
Ze maakt er eentje voor 7 aprilquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als de taart klaar is wil ik wel even langskomen om te proeven enzo
heb het nog nooit gemaakt, dus ben eens benieuwd. Maar het zal vast wel lekker zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:48 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
![]()
is ook heel lekker met chocolate chip cookies
is goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als de taart klaar is wil ik wel even langskomen om te proeven enzo
nouuuuuu..ik denk het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze maakt er eentje voor 7 aprilhe snop?
![]()
ohja, das nog beter natuurlijk, dan hoef ik nu niet extra naar maastricht te komenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze maakt er eentje voor 7 aprilhe snop?
![]()
is zeker lekkerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb het nog nooit gemaakt, dus ben eens benieuwd. Maar het zal vast wel lekker zijn
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:54 schreef VASND het volgende:
[..]
dat is toch lekker bij de murphy's en guinness?
quote:
Tosti'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:56 schreef snopprinses het volgende:
ze verkopen tosti's daareet dat maar erbij
Whehe, bijnaquote:
Tosti'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:56 schreef snopprinses het volgende:
ze verkopen tosti's daareet dat maar erbij
ik neem wel een gewoon doosje meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Tosti'sook goed.
Maar ik wil die dingen wel proevuhh..![]()
onm + days of our lives + wendy van dijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Whehe, bijnaWendy van Dijk zit er ok nog tussen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik neem wel een gewoon doosje meemaar ik ga geen taart bakken
je weet het nogquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:00 schreef VASND het volgende:
[..]
onm + days of our lives + wendy van dijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |