Iets met goederen leveren aan DUitsers enzo...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:22 schreef Polen het volgende:
Waarom is de AH fout geweest?
Vergeet niet dat ts een zeikwijf was van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef postmortum het volgende:
iets met geen korting geven, terwijl ts wel bonuskaart had![]()
Met recht een pauper-topiquequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:32 schreef postmortum het volgende:
ik ga lekker naar de aldi of lidl
Zegt een helpdeskmedewerker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:19 schreef postmortum het volgende:
Je werkt maar in een supermarkt, niet in een baan met een zware maatschappelijke verantwoordelijkheid![]()
Aldi isquote:
Met AH is idd niets mis, wel met de mensen die er werken!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:09 schreef LasTeR het volgende:
Ik hoef pas om 3 uur te beginnen! Met de AH is niets mis, met de mensen die erheen gaan en erover zeiken wel. AH is toch de meest voorkomende winkel op dit forum, maar ik hoor geen andere verhalen van dat Super de Boer nou zo'n goede winkel is.
hier issie open hoor! sowieso tot 8 uur:Dquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:26 schreef postmortum het volgende:
Is AH Grunn op zaterdag dicht![]()
Weer iets om vriendin met te pesten![]()
Dit hele topic slaat nergens op. Een of ander zeikmens besloot even bijdehand te doen in een winkel omdat ze haar zin niet kreeg. Dan opent ze een topic in de klaagbaak en is ze het weer niet eens met mensen die een andere mening hebben. Dat is allemaal prima. Maar dan is er een of andere zeikerd die zich zo stoort aan de mening van anderen dat ie daar maar een nieuw topic over opent, en dat is dan dit topic.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef Furia het volgende:
TS heeft het trouwens over AH medewerkers, niet over de AH zelf. En aan de behandeling die die medewerkers in die topics geven aan de klant kan inderdaad nog wel wat verbeterd worden. Disclaimer voor de goede medewerker: voor jullie geldt dit niet...
Maar het komt gewoon erg vaak voor dat hier een klaagtopic geopend wordt over ah-medewerkers, het is gewoon opvallend!
Als ik AH medewerker zou zijn zou ik me ook wel in de kloten geschoten voelen als mensen meteen alle medewerkers afzeikten vanwege een slechte ervaring in één filiaal. TS van dat bonus-kaart topic werd echt honds behandeld en daar kun je best over klagen vind ik. Zij deed in de eerste instantie ook redelijk tegen de kassa en helpdeskdames, dus dan mag je ook een fatsoenlijke behandeling terugverwachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:42 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dit hele topic slaat nergens op. Een of ander zeikmens besloot even bijdehand te doen in een winkel omdat ze haar zin niet kreeg. Dan opent ze een topic in de klaagbaak en is ze het weer niet eens met mensen die een andere mening hebben. Dat is allemaal prima. Maar dan is er een of andere zeikerd die zich zo stoort aan de mening van anderen dat ie daar maar een nieuw topic over opent, en dat is dan dit topic.
Ik werk er ook maar het boeit me geen flikker wat mensen van de AH vinden. Ik geef alleen mijn mening over haar klacht en daar zijn bepaalde mensen het dan niet mee eens.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:47 schreef Furia het volgende:
[..]
Als ik AH medewerker zou zijn zou ik me ook wel in de kloten geschoten voelen als mensen meteen alle medewerkers afzeikten vanwege een slechte ervaring in één filiaal. TS van dat bonus-kaart topic werd echt honds behandeld en daar kun je best over klagen vind ik. Zij deed in de eerste instantie ook redelijk tegen de kassa en helpdeskdames, dus dan mag je ook een fatsoenlijke behandeling terugverwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |