abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35693904
Iedereen in Nederland krijgt 3 jokers per week in de brievenbus, die mag je overal op plakken zelfs op je neus, maar dan krijg je niet die 10 procent korting!

10% op 3 artikelen in een week tijd, nounou kunnen ze het missen?

Dus ik haal 3 artikelen voor bv in totaal 10 euro, dan heb ik 1 euro korting per week!
Nu heb ik een antireclame sticker op de brievenbus, ben een beetje anti papier en bomen cuts.

Anyway, in de supermarkt zelf, zie je voor allerlei vakken met artikelen een kaartje voor deze week, met hoeveel korting je krijgt als je dat artikel koopt en beplakt met de jokersticker.
Ineens besefte ik het onzinnige verspil van de AH?
Hoeveel kost deze campagne AH nou wel niet?
In heel Nederland, moesten dus kaartjes gemaakt en gedrukt worden!
Deze moeten uren werktijd kosten omdat men de kaartjes wekelijks in de vakjes moet proppen!
Daarnaast nog een wekelijkse ronde aan folders die in de brievenbussen vallen!
Inclu die drie zo gewilde stickers met een joker erop!
Het is toch bespottelijk dat men totaal niet nadenkt hierover? Wat een verspilling!
Wat een zonde van al dat papier voor maar bwvs 1 euro korting in een week tijd?

1 euro korting!
Ah doe gewoon en kort gewoon op de prijzen van de producten in de winkel aub
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:29:55 #2
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35693958
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Iedereen in Nederland krijgt 3 jokers per week in de brievenbus, die mag je overal op plakken zelfs op je neus, maar dan krijg je niet die 10 procent korting!

10% op 3 artikelen in een week tijd, nounou kunnen ze het missen?

Dus ik haal 3 artikelen voor bv in totaal 10 euro, dan heb ik 1 euro korting per week!
Nu heb ik een antireclame sticker op de brievenbus, ben een beetje anti papier en bomen cuts.

Anyway, in de supermarkt zelf, zie je voor allerlei vakken met artikelen een kaartje voor deze week, met hoeveel korting je krijgt als je dat artikel koopt en beplakt met de jokersticker.
Ineens besefte ik het onzinnige verspil van de AH?
Hoeveel kost deze campagne AH nou wel niet?
In heel Nederland, moesten dus kaartjes gemaakt en gedrukt worden!
Deze moeten uren werktijd kosten omdat men de kaartjes wekelijks in de vakjes moet proppen!
Daarnaast nog een wekelijkse ronde aan folders die in de brievenbussen vallen!
Inclu die drie zo gewilde stickers met een joker erop!
Het is toch bespottelijk dat men totaal niet nadenkt hierover? Wat een verspilling!
Wat een zonde van al dat papier voor maar bwvs 1 euro korting in een week tijd?

1 euro korting!
Ah doe gewoon en kort gewoon op de prijzen van de producten in de winkel aub
Echt weer een Nederlander. Zeuren als je geen korting krijgt, en ALS je dan korting krijgt gaan huilen dat het te weinig is
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_35693993
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Nawien het volgende:

[..]

Echt weer een Nederlander. Zeuren als je geen korting krijgt, en ALS je dan korting krijgt gaan huilen dat het te weinig is
HUILLIEEEEEEEEE
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:33:31 #4
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35694090
tja, je kan je er maar druk om maken, maar eigenlijk is iedere reclamecampagne geld weggooien, maar je kan er toch vanuit gaan dat ze hebben gerekend en tot de conclusie zijn gekomen dat de extrta omzet als gevolg van deze campagne groter is dan de kosten ervan, de kosten voor hun dan...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:33:49 #5
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35694098
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

HUILLIEEEEEEEEE
Jij ja, of was ik aan het zeuren over 1 euro korting . Daar kan je mars van halen muts
Die kan je vervolgens ook in je reet stoppen aldus hans teeuwen
pi_35694146
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Nawien het volgende:

[..]

Jij ja, of was ik aan het zeuren over 1 euro korting . Daar kan je mars van halen muts
Die kan je vervolgens ook in je reet stoppen aldus hans teeuwen
zegge gaan we katte?
daar gaat het niet om!
Ik wil meer korting dus meer jokers zodat die actie zin heeft, voor 1 euro hadden ze nu niet al die bomen hoeven kappen nml
zonde uillieeeeeeeeeee
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:37:08 #7
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35694225
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

zegge gaan we katte?
daar gaat het niet om!
Ik wil meer korting dus meer jokers zodat die actie zin heeft, voor 1 euro hadden ze nu niet al die bomen hoeven kappen nml
zonde uillieeeeeeeeeee
Ik kat niet ! Ik geef alleen aan wat je eventueel met je bespaarde euro zou kunnen doen
Tuurlijk is een korting van 1 euro redelijk loos, mja beter iets als niets en dat probeerde ik te zeggen
pi_35694278
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:37 schreef Nawien het volgende:

[..]

Ik kat niet ! Ik geef alleen aan wat je eventueel met je bespaarde euro zou kunnen doen
Tuurlijk is een korting van 1 euro redelijk loos, mja beter iets als niets en dat probeerde ik te zeggen
he bah wat doe je positief
je moest die vogels eens horen die hun boom kwijt waren
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:39:33 #9
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35694300
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

he bah wat doe je positief
je moest die vogels eens horen die hun boom kwijt waren
Een en al positieviteit
Maarre leven die vogels nog dan?
pi_35694332
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef Nawien het volgende:

[..]

Een en al positieviteit
Maarre leven die vogels nog dan?
nee die kregen door al die stress natuurlijk vogelgriep
pi_35694357

Mij zie je ook niet met zoiets lopen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:44:56 #12
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35694453
Die bomen worden toch wel gekapt, ook als jij een sticker op je brievenbus hebt.

En het mooie aan die actie is dat je dus zelf bepaalt waar je die extra korting op krijgt (want de gewone kortingen gelden ook nog steeds en er zijn nog steeds extra bonusaanbiedingen).
Dus nu kan jij een doosje champi kopen en dáár 10% korting op krijgen, ipv op dat pak melk waar die 10% toch maar een paar cent is.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35694464
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef ARKON het volgende:
[afbeelding]

Mij zie je ook niet met zoiets lopen
wat bedoel je met die animated penis man
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:52:48 #14
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_35694678
Maar je bent nu wel naar de AH gegaan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_35694752
Je baalt er gewoon van dat er bomen worden gekapt....en dat je geen korting krijgt omdat je zelf een sticker (die ook deels van papier is!) op je brievenbus hebt geplakt.
pi_35694776
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef LasTeR het volgende:
Maar je bent nu wel naar de AH gegaan.
ik wil nergens anders naartoe
pi_35694916
AH is wel slim... Op deze manier kunnen ze bij heel veel artikelen lage prijzen zetten zonder dat het ze te veel geld kost. Jij heb immers maar drie jokers, dus kun je ook maar drie artikelen voor die prijs kopen.
Anyway, ik heb AH al een tijdje in de ban, en ga voortaan naar de Jumbo. Stukken goedkoper en ze hebben de artikelen die ik wil hebben. Het was even wennen, dat moet ik toegeven, maar nu wil ik niet meer anders.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_35695019
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:59 schreef dahei het volgende:
AH is wel slim... Op deze manier kunnen ze bij heel veel artikelen lage prijzen zetten zonder dat het ze te veel geld kost. Jij heb immers maar drie jokers, dus kun je ook maar drie artikelen voor die prijs kopen.
Anyway, ik heb AH al een tijdje in de ban, en ga voortaan naar de Jumbo. Stukken goedkoper en ze hebben de artikelen die ik wil hebben. Het was even wennen, dat moet ik toegeven, maar nu wil ik niet meer anders.
wij hebben geen jumbo
pi_35696111
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat bedoel je met die animated penis man
Dat was mijn avatar, haha maar is nu weg door die ene downtime
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:48:17 #20
118687 BullitChick
Life's ... ?
pi_35696689
De korting door jokers van AH kan lekker oplopen als je de stickers plakt op dure producten, bijvoorbeeld Ben&Jerry's ijs. Is zo'n 5 euro waar je 10% korting over krijgt.

Verder hoeft het niet bij 3 jokers per week te blijven. Je kunt gewoon naar de servicebalie gaan om daar een nieuw velletje te vragen en dan heb je er al 6. Doe je dit vaker per week, heb je er natuurlijk meer. De AH weet zelf ook wel dat mensen om meer jokers vragen en daar doen ze dan ook helemaal niet moeilijk over als je ze vraagt naar jokers.

Zie je, kan je toch nog lekker genieten van meer korting dankzij AH.
pi_35697931
er zijn nog domme mensen die jokers op euroshopper artikelen van 30 cent
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 00:56:20 #22
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35698951
Goed topic. Eensch.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_35699005
Wij hebben ze ook niet gekregen en we hebben niet eens een nee/nee nee/ja sticker
pi_35706244
Er zijn ook mensen die een kilo old amsterdamkaas kopen a 14 euro of 2 pannen uit de aanbieding a 25,00. dan zit je al op 6.40 korting
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_35706264
Als je goed plakt kun je ze hergebruiken!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')