Aah. Je heb em!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:13 schreef mikando18 het volgende:
Verneukte multiplayer,
Multiplayer lijkt met niet verneukt. Het lobby-systeem en een al bevestigd beter systeem om met bekenden te spelen verspellen toch veel goeds. Daarnaast zijn de WIFI opties gelijk aan de normale multiplayer opties (incl. 20 maps) en kun je voice-chatten in de lobby.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:13 schreef mikando18 het volgende:
Verneukte multiplayer, (maar met z'n vieren en dan op de manier als mario kart kom op zeg) Quake 2 gameplay
en matige graphics, nee dit wordt echt niks, hopelijk zijn de geruchten over metroid dread waar..
http://photobucket.com/albums/v214/Cartman86/Metroid%20Prime%20Hunters/?action=view¤t=MPHManualpg38-39.jpgquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:47 schreef 2Dcube het volgende:
Eh, nee, das local singlecard-multiplay (al die stomme termen). Online kun je kiezen uit 7 modes, zie verderop in handleiding.
Das via NWC, niet lokaal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:55 schreef Goldboy het volgende:
[..]
http://photobucket.com/albums/v214/Cartman86/Metroid%20Prime%20Hunters/?action=view¤t=MPHManualpg38-39.jpg
This the deal. With random people, you can only play three modes (Prime Hunter, Battle, and Survival) With friends and rivals only, you can play those three plus (Nodes, Defender, Bounty,and Capture)quote:
was een leuk potje BMH (wes)quote:Op maandag 20 maart 2006 08:59 schreef BMH het volgende:
Het is maaandag! Releasedag van MPH!
Ik ben rechtshandig. A-B-Y-X gebuikt een rechtshandig persoon niet eens.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Thomper het volgende:
Ik ben dus niet geschikt voor deze game. Om te schieten gebruik je de linkerschouderknop, maar je moet ook allemaal dingen doen met het touchscreen. En ik ben linkshandig, dus ik kan niet tegelijkertijd schieten, lopen met de vierpuntsdruktoets, en het veld bekijken met het touchscreen, en scannen met het touchscreen. Moet ik allemaal met links. Het enige wat A, B, X, Y doen is springen, en dat doe ik ook maar met het touchscreen (twee keer tappen).
Andere controlmodus geprobeerd, maar het grootste verschil is dat je dan beweegt met A, B, X, Y (wat lastiger gaat dan met links zelfs) ipv de vierpuntsdruktoets. L en R worden niet omgewisseld. Net een half uurtje gespeeld, nu al kramp.
Mja, als rechthandige is er weinig probleem. Maar bij mij is het:quote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig. A-B-Y-X gebuikt een rechtshandig persoon niet eens.
D-pad = lopen en strafen
Touchscreen = mikken & springen
L = schieten
R = Zoomen (in multiplayer met een sniperrifle).
Geen problemen mee.
Probeer het linkshandig te spelen met de thumbstrap. Je gebruikt je duim om te mikken en je wijsvingen bij de L om te schietenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mja, als rechthandige is er weinig probleem. Maar bij mij is het:
D-pad = lopen en strafen (linkerhand)
Touchscreen = mikken & springen (linkerhand)
L = schieten (linkerhand)
R = Zoomen (in multiplayer met een sniperrifle). (nog geen multiplayer gehad)
Geen problemen mee.
D-Pad en L is geen probleem, maar het touchscreen gaat erg lastig. Mijn rechterhand probeer ik nu voor het touchscreen te gebruiken, dat gaat, met moeite, veel moeite. Beetje trainen nog.
Omdat het werkt. Het is geen BF2. Het is een soort UT met kleine & middelkleine levels.quote:
4 is genoeg. Kep enorm veel fun met de game. Acht spelers zou niet kunnen met deze gameplay.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:48 schreef Slappy het volgende:
8 werkt ook wel denk ik.
Ik hoef inderdaad geen 32 spellers in zo game.
Als je thuis wifi hebt... Kopen. Heb je geen wifi.. Dan zou ik het niet kopen.quote:Op zondag 16 april 2006 20:45 schreef hellmania het volgende:
ik wil nu 1 ding weten: kopen of niet. ben ook lefthanded heb de demo gespeeld en gewoon de besturing gedaan met touchscreen.. gaat prima
Het 'rendement' van importeren wordt steeds lager, daar de Europese versie van de game al vroeg in mei in de winkels ligt. Ik heb hem echter voor het schappelijke bedrag van 41 euro (incl. verzendkosten, dacht ik) hier besteld.quote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Poit het volgende:
Heb ook de import gespeeld. Single Card Multiplayer. Besturing was even wennen maar in combinatie met de thumbstrap gaat het prima. Na een uurtje of 2 kreeg ik ook wat last van kramp maar dat was ook door de spanning. Heb bijna m'n DS kapot geknepen doordat ik het zo spannend vond. (heerlijk zo'n geduchte tegenstander). Zit zwaar te twijfellen of ik hem ga importeren.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:06 schreef basalphenaar het volgende:
Hij komt vandaag in Europa uit..... toch?
Multi-card multiplayer -> add botsquote:Op zondag 7 mei 2006 10:05 schreef Xrenity het volgende:
Ben nog niet online bezig geweest, vandaag eens proberen
Maar dacht dat je ook tegen bots kon oefenen?Weet iemand waar die optie zit?
Je krijgt een rumble pack bij Metroid Pinball & bij de (nieuwe) amerikaanse versie van MPH. Ik weet niet of je em los kunt kopen.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:31 schreef remcheese het volgende:
Weet iemand hoe dat nu zit met de rumble pack, ik kwam de game ind ewinkel tegen en zag op de achterkant dat je hem los erbij moet kopen ?!
weet iemand wat ie kost ?
PU reviews zuigen vandaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:56 schreef JK het volgende:
Ik las in de power unlimited dat je ook online met elkaar kan praten door een bepaalde knop in te drukken. Is dit echt zo of lullen ze maar wat? Zou wel gaaf zijn![]()
Kon er in de review niets over vinden.
Het klopt inderdaad dat als je lokaal tegen iemand speelt hij automatisch in je friendslist word toegevoegd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:12 schreef hellmania het volgende:
het is toch waar dat als je tegen iemand speelt met multi card play(en niet met wifi) dat hij dan automatisch word toegevoegd als friend? dit had ik wel, en dat van dat praten is ook helemaal waar.
Bij add friendcode in het Wifi scherm dacht ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:27 schreef hellmania het volgende:
dan weten we dat ook weer, waar zie ik trouwens mn friendcode?
Ik heb geen hobbyquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:31 schreef hellmania het volgende:
ok, jij reageert wel lekker snel zeg!
Mjehquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef hellmania het volgende:
de game? ik g straks online, staan ergens de codes van fok!kers?
Alle nodige informatie staat op die pagina.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:57 schreef hellmania het volgende:
dat zijn er veel..! kan ik mezelf toevoegen of moet dat gedaan worden?
Ik ben even gestopt met MP:H omdat ik ernstige hand problemen kreegquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:14 schreef hellmania het volgende:
key, gedaan. beetje zin om zwaar te winnen?
Moet je een Comfortstylus bestellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben even gestopt met MP:H omdat ik ernstige hand problemen kreeg. Als ik mijn DSLite heb ga ik het spel weer spelen.
Ik moet hem nog steeds halenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik hoor bijna niks over dit spel.. Hij is toch al uit in Nederland? Ik dacht dat het ook nog wel aardig was ook, en dit topic heeft nog maar 1 deel
Ik heb pagina 1 bijna in mijn eentje gevuld omdat ik de enige was met het spelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik hoor bijna niks over dit spel.. Hij is toch al uit in Nederland? Ik dacht dat het ook nog wel aardig was ook, en dit topic heeft nog maar 1 deel
Laat het lekker niet populair worden, dan wordt ie snel 20 eurootjes en koop ik 'm welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb pagina 1 bijna in mijn eentje gevuld omdat ik de enige was met het spel.
Helaas is het spel niet zo'n verkoopsucces geworden (net als de rest van de Metroid Prime games).
Cool mijn nummer is 5455 3232 3826quote:Op zondag 28 mei 2006 20:14 schreef basalphenaar het volgende:
Mij: 3350 7771 3666
Nee ik denk dat hij best lang speelbaar is,maar je moet wel shooterfan zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Frankeinstein het volgende:
Maar het spel is dus wel leuk? Of is het maar leuk voor een week ofzo?
Oh dat is best veel nogquote:Op zondag 28 mei 2006 21:23 schreef basalphenaar het volgende:
Je bedoelt hoeveel friends? Volgens mij is dat bij elke Wi-Fi game 32.
Dat zeg is dus, dat is wel zo. Mijn router staat zo ingesteld dat hij de DS accepteert, anders zou ik niet eens een game kunnen joinen. Hetzelfde met de DS. Er moet iets anders zijn, maar watquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef YourMaster het volgende:
Je router of ds staat niet goed ingesteld.
Heb je zonelabs als firewall?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen, maar ik heb een groot probleem. Telkens als ik online wil spelen, disconnect ie in een keer. Alles lukt, ik join een game, en na een seconde of 3 komt er een melding binnen dat ik gedisconnect ben.Mijn router staat goed ingesteld, evenals mijn DS. Iemand hier ervaring mee?
Nee, zelfs als ik de firewall in mijn router uitschakel doet ie hetzelfde.quote:
mij kun je ook toevoegen, mn code staat op http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-listquote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een gedoe met die bediening zeg
Maar ultravet spel helemaal geweldig,het geluid alleen al
Wie kan ik toevoegen?
Ja ok doe ik mijn code staat een stukje terug hierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef hellmania het volgende:
[..]
mij kun je ook toevoegen, mn code staat op http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-listenneh... ik zou gewoon een wifi stick kopen, dan heb je nooit problemen
![]()
Allebei volgens mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:41 schreef hellmania het volgende:
moet ik dat doen of doe jij dat?
Oh op die wikipedia site?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef hellmania het volgende:
oh sorry verkeerd begrepen, ik dacht op die site zetten haha, ik zal je toevoegen
Ok thanks jij staat er ook bij hierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef hellmania het volgende:
ik heb je er daar bijgezet en ook in mn friendlist
Ja zit ik maar ik zie niemandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef hellmania het volgende:
kom je nog online? dan kunnen we een potje
dan zie ik staan een blauw vakje met 0/2 even de codes checkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:03 schreef hellmania het volgende:
ok, dan kom ik er snel weer aan. moet je even op friends and rivals drukken
Ja als ik friends doe zonder online te gaan zag ik die naam jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:08 schreef hellmania het volgende:
ik heet(vage soort japanse x)vryba(vage soort japanse x)
Ja doe ik ,maar er staat 0/2 dus niemand online volgens dat ding danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef hellmania het volgende:
dan moet je op view drukken
ghostquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef hellmania het volgende:
dan moet je op view drukken, en wat is je ingame nick?
Ja die had ik eerst maar is nu ghost,vage sjid wel zegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef hellmania het volgende:
ok... dat is raar.. blijf nu een een min of 5 in die lobby, dan kijk ik even of ik je dan tegen kom.. en volgens mijn ds heet je gizz
En jou japans geval pakt hij ook op de friendslist maar in de lobby niks nogquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef hellmania het volgende:
zekers..
Ja je hoeft niet persee een spel te starten tochquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:15 schreef hellmania het volgende:
eri dit
nee staat open gewoon,zeker server down ofzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:19 schreef hellmania het volgende:
ney maar dan kunnen we meteen spelen. je moet ook even kijken of je geen slotje op me hebt gezet
Ja erg vaag wel,maar ik heb je erbij staan probeer het een andere keer nog welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef hellmania het volgende:
geen idee, want iemand anders die ik heb in mn list is wel online namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |