Waarom zou dat niet werken voor Belgiequote:
Ik heb geen google kaartquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
die kaarten van ask.com zijn VEEEEEEEEEEEEEEEL beter dan dat zouteloze google earth
jupquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
die kaarten van ask.com zijn VEEEEEEEEEEEEEEEL beter dan dat zouteloze google earth
yepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Markeer hier je huis in google earth
daar, vast wel
Tering, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:57 schreef leonieke het volgende:
Voor Dadizele of Neigem kan ik niet inzoomen
Ik zie dus enkel een driehoek met de naam van de gemeente maar geen straten
Dom ding
maar je had het al gevonden zie ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan op het oorspronkelijke plaatje zelfs zien dat mijn tuin degeen is die vol staatquote:
dat van mij was een afkortingquote:
Ik ben het meisje van meerdere Vikingsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was me zelfs nog nooit opgevallen dat daar een S stond![]()
Hoi S![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef leonieke het volgende:
En iemand moet echt dat boek komen afpakken hoor!
Ik kan gewoon niet stoppen met lezen en heb nog zoveel werk
encyclopediequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt internet in boekvorm???
Ik heb Fok! en HPquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt internet in boekvorm???
arme Lquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb Fok! en HP
Mijn leven is een hel geworden sinds ik die ontdekt heb![]()
koffiebonenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[afbeelding]
Zo, hier heb ik zin in![]()
neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gaan we gevat doen op deze ochtend??
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en die beker warme koffie in t midden
wil je er veel tijd aan besteden?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:43 schreef D.Rose het volgende:
Iemand al over het avondeten nagedacht?
Suggesties zijn welkom
Ben alleen thuis, dus ik wil mezelf eens verwennen
mwoah, maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wil je er veel tijd aan besteden?
Spaghetti kan je elke dag etenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eergisteren al spaghetti gehad
of was dat geen tip?
Pannenkoeken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:43 schreef D.Rose het volgende:
Iemand al over het avondeten nagedacht?
Suggesties zijn welkom
Ben alleen thuis, dus ik wil mezelf eens verwennen
niet echt wat ik in gedachte had, maar op zich ook een mogelijkheid.quote:
soep is lekker, maar voor erbij, niet als hoofdgerechtquote:
Als je al een idee in gedachten had, snap ik niet dat je ons nog moet vragenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet echt wat ik in gedachte had, maar op zich ook een mogelijkheid.
Lang geleden dat ik die at, en zijn wel lekker
lekker dikke erwtensoep is weer s wat andersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
soep is lekker, maar voor erbij, niet als hoofdgerecht
Daarbij eet ik iedere dag soep, cupasoup welliswaar, maar ook da's soep
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lekker dikke erwtensoep is weer s wat anders
maaltijdsoepen zijn lekker en vullend
ik dacht meer aan iets met vlees, verder stond alles nog openquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je al een idee in gedachten had, snap ik niet dat je ons nog moet vragen
Pannenkoeken zijn heerlijk voor een keertje!
Pannenkoeken met shoarmaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht meer aan iets met vlees, verder stond alles nog open
ik doe niet aan maaltijdsoepenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lekker dikke erwtensoep is weer s wat anders
maaltijdsoepen zijn lekker en vullend
HP? O ja wacht, daar hebben we t al over gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb Fok! en HP
Mijn leven is een hel geworden sinds ik die ontdekt heb![]()
Het is een verslavingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HP? O ja wacht, daar hebben we t al over gehad
Tegen wie spelen ze?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:01 schreef leonieke het volgende:
En nu twijfel ik nog meer of ik naar Anderlecht zou gaan of niet vandaag
bij jou sta ik in principe nergens van te kijken, maar wil je beweren dat je echt deze combi hebt gegeten?quote:
Bad aanzetten?? Of bedoel je kraan opendraaien??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:02 schreef D.Rose het volgende:
*ff bad aanzet
quote:
Dat gaat lekker hard hier.quote:
ik vroeg me af of ik er meer uitleg bij moest geven, maar de meeste komen hier al langerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bad aanzetten?? Of bedoel je kraan opendraaien??
Ik ben dol op meer uitleg.. Misschien kan je het me voordoen?? Dan ben ik helemaal op de hoogtequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vroeg me af of ik er meer uitleg bij moest geven, maar de meeste komen hier al langer
ik draai de kraan helemaal open, ik draai de stop helemaal dicht, gooi er wat 'badspul' in en wacht tot het vol is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben dol op meer uitleg.. Misschien kan je het me voordoen?? Dan ben ik helemaal op de hoogte
Dank je wel.. Dan is het nu nog even wachten op de foto's!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik draai de kraan helemaal open, ik draai de stop helemaal dicht, gooi er wat 'badspul' in en wacht tot het vol is.
die hebben hier al ooit gestaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je wel.. Dan is het nu nog even wachten op de foto's!
maar dan moet je t plakje kaas om de kroket heen rollenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal eng![]()
Krentenbol met kroket en kaas![]()
ik welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee dank je.. Na de krentenbol hoef ik niets meer
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hier nog niet zo, maar daar ga ik straks wat aan doen
'badspul' wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik draai de kraan helemaal open, ik draai de stop helemaal dicht, gooi er wat 'badspul' in en wacht tot het vol is.
en hagelslagquote:
Biefstuk met champignons en uien, gekruide krieltjes erbij en slaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht meer aan iets met vlees, verder stond alles nog open
liever abrikozenjamquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hagelslag
en een broodje zoute haring met aardbeienjam erop
Kopje sterrenmixthee, en aangezien de trek in iets van brood hier wel volledig om zeep is geholpen door gore combinatie's neem ik er een Lion bij. Lunsjquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hagelslag
en een broodje zoute haring met aardbeienjam erop
Ik ben ook erg druk.quote:
ah bah joh viezerdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Kopje sterrenmixthee, en aangezien de trek in iets van brood hier wel volledig om zeep is geholpen door gore combinatie's neem ik er een Lion bij. Lunsj.
Welke thee adviseer jij dan bij een Lion?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah bah joh viezerden jij zegt iets over gore combinaties
Lion > Leeuw > Zuidelijk Afrika > Rooibos natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Welke thee adviseer jij dan bij een Lion?
owjah, dat ik daar niet aan dachtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lion > Leeuw > Zuidelijk Afrika > Rooibos natuurlijk
Kan iedereen verzinnen
Rooibos is niet lekker (meer). Ik heb daar teveel van gedronken...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lion > Leeuw > Zuidelijk Afrika > Rooibos natuurlijk
Kan iedereen verzinnen
Lion Red bier.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Welke thee adviseer jij dan bij een Lion?
Thee en bierquote:
Zwangere vrouwen eten de gekste dingen, dat zal je niet vreemd voorkomenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Thee en bier. Over rare combinatie's gesproken
.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen eten de gekste dingen, dat zal je niet vreemd voorkomen
Nee maar ja, jij vindt sterrenmuntmix en lion ook doodnormaalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik at helemaal geen gekke dingen tijdens mijn zwangerschappen
.
De gekste combinatie die ik ooit gezien heb, werd door een man genuttigd... Afwisselend een hapje slagroomtaart en toast met huzarensalade, weggespoeld met bier (quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar ja, jij vindt sterrenmuntmix en lion ook doodnormaal![]()
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar wat het gaat worden!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:43 schreef D.Rose het volgende:
ik zal maar geen sugesties meer vragen voor het avondeten
Die heb ik al gegeven, biefstukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:43 schreef D.Rose het volgende:
ik zal maar geen sugesties meer vragen voor het avondeten
Ik reageerde alleen even op het Lion gedeelte.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Thee en bier. Over rare combinatie's gesproken
.
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, ik zie het nu
nou, als ik niets anders kan verzinnen eindig ik daar mee, zoals meestal
had ze het ook voor je klaargemaakt, of moest je dat zelf doen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Is ook lekker. Ik heb vorige week nog een biefstukje van mijn schoonmoeder gekregen (had gezeurd dat het geen stijl is dat ze Pat biefstuk voorschotelen als hij toevallig eens bij ze eet
).
Mocht ik zelf doen (gelukkig), ik kreeg er zelfs champignons bij geleverdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
had ze het ook voor je klaargemaakt, of moest je dat zelf doen?
ik krijg er trek vanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Mocht ik zelf doen (gelukkig), ik kreeg er zelfs champignons bij geleverd.
Straks ben ik er waarschijnlijk niet meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik krijg er trek van
anyway, wij gaan boodschappen doen.
Straks meer nieuws
later
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Straks ben ik er waarschijnlijk niet meer
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik heb geen idee wanneer ik terug kom, de jongens willen met me stappen
jawel, als je maar wel levend terug komtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, het wordt me niet gegund??
Ben ik wel van plan (ga niet drinken want ik moet rijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, als je maar wel levend terug komt![]()
Ik heb laatst een gegoogled op mijn vaders naam, en kwam op een Belgische site terecht waar een stamboom stond. Verre van compleet, er miste bij mijn opa en oma 6 kinderenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben toch maar weer eens met mijn stamboom bezig.. jaar of 5 geleden al eens wat aan gesleuteld, maar het is weer actueel zeg maar
als ik op mijn achternaam zoek kom ik vooral op Duitse site'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een gegoogled op mijn vaders naam, en kwam op een Belgische site terecht waar een stamboom stond. Verre van compleet, er miste bij mijn opa en oma 6 kinderen. Ben erachter gekomen dat ik vernoemd ben naar de moeder van mijn oma (doopnamen, iets vlotter had wat mij betreft best gemogen
).
Dus je hebt ergens familie zitten hier in België?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een gegoogled op mijn vaders naam, en kwam op een Belgische site terecht waar een stamboom stond. Verre van compleet, er miste bij mijn opa en oma 6 kinderen. Ben erachter gekomen dat ik vernoemd ben naar de moeder van mijn oma (doopnamen, iets vlotter had wat mij betreft best gemogen
).
das verstandigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben ik wel van plan (ga niet drinken want ik moet rijden)
Nee hoor. Het gebeurt vaker als we een wedstrijd hebben. Daarbij, ik ben degene die het verste weg woont, de anderen wonen al in de stadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
das verstandig
misschien willen ze je daarom wel mee hebben
Damn... ik wist dat er een reden was dat ik het beter niet had kunnen zeggenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus je hebt ergens familie zitten hier in België?
Sukkelaar
Oh es! Ik zou het nooit tegen jou durven gebruikenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn... ik wist dat er een reden was dat ik het beter niet had kunnen zeggen. Mijn oma kwam uit Stoppeldijk (Zeeuws-Vlaanderen), da's al bijna België...
Als je het zou doen zou ik het gewoon ontkennenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh es! Ik zou het nooit tegen jou durven gebruiken![]()
Schrik dat ze jou zouden pesten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je het zou doen zou ik het gewoon ontkennen.
Gelukkig kan ik wel tegen een stootjequote:
ach ja, zo puzzel je wat bij elkaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
).
Ik heb geen opa's en oma's meer, en aan mijn vader kan ik het ook al niet meer vragenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach ja, zo puzzel je wat bij elkaarMaar misschien is het handiger om eerst eens met oma's en opa's te gaan praten of zo, kijken wat die weten
Heb ik een paar jaar geleden gedaan
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:11 schreef Glacier het volgende:
Middag
Edit: stomme accounts, ben MutZ dus
quote:Dr_Flash: Post eens onder je eigen account trut
ik weet het, het komt er dubieus uit te zien, maar aangezien ik geen zin heb om voor 10 minuten mezelf in te loggen doe ik het maar ff zo:quote:
hoi classquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:17 schreef classpc het volgende:
* classpc groet ff met een schone windows installatie
vergeet de foto's niet hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
Zo terug van de kapper, zometeen eerst ff boodschappe doen en daarna onder de douche
Haartjes die kriebelen zuigt zwaar
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]ik heb helemaal geen behoefte aan foto's van een naakte Sjowhan
quote:
wromnie?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef leonieke het volgende:
Hij is geknipt, niet geschorenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef leonieke het volgende:
Die zonnebril, 't is helemaal niet zonnigquote:
Niet zonnig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Die zonnebril, 't is helemaal niet zonnig.
okquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ik mij liever vasthou aan mijn fantasiebeeld over hem![]()
bij jullie echt niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Die zonnebril, 't is helemaal niet zonnig.
hier ook hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij jullie echt niet?
Hier wel, al de hele dag
dat wel jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hier ook hoor
alleen wel nog frisjes
als ik wel s alleen thuis ben, ga ik gewoon naar de mcdrive.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:09 schreef D.Rose het volgende:
oja, op het menu vanavond
kogelbiefstukje met champignons
frisee-, komkommer- en farmersalade
aardappelpartjes en kroketjes
Zal ik nog ff reageren ook, ja?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:11 schreef Glacier het volgende:
Middag
Edit: stomme accounts, ben MutZ dus
wij gaan morgen al door de McDrivequote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als ik wel s alleen thuis ben, ga ik gewoon naar de mcdrive.
2 grote friet, bak mcnuggets en 2 milkshakes.
maar vanavond gaan we zelf pizza's maken met de kinderen
heb ik gisteren nog gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens naar de winkel stiefelen, kijken of ze nog hamkaascroissantjes hebben
heeeeeerlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij gaan morgen al door de McDrive
en 2 milkshakes? Da's een liter
milkshake is lekker, maar bij meer dan een halve liter krijg ik last van mijn maagquote:
ik neem altijd de chocolade-smaakquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
milkshake is lekker, maar bij meer dan een halve liter krijg ik last van mijn maag
Bovendien is die van de Mac niet eens zo heel lekker.
De aarbei iig
quote:
Aha.quote:
ik neem nooit andere smaken dan aarbeiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik neem altijd de chocolade-smaak
Aardbeienshakes zijn niet lekkerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem nooit andere smaken dan aarbei
Weet ook niet waarom
Inderdaad.. ik maak daarom ook geen foto'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef leonieke het volgende:
gezinsbond?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:53 schreef leonieke het volgende:
Oeh![]()
Vanavond misschien gewoon een vettig pak friet(eventueel met vol au vent) met bicky burger uiteraard
en misschien nog wel ergens een kaaskroket of garnaalkroket
Nu maar hopen dat Phille meer zin heeft in friet van het frietkot ipv een spaghetti bij de plaatselijke gezinsbond
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
Je noteert toch alles wat ik graag eet of drink eh Fles?![]()
slechte frietboer dan, hier kan dat echt welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
Alleen jammer dat je geen milkshake kunt kopen bij de frietboer
Maar bananenmilkshake is![]()
ja de plaatselijke organisatie die een croque monsieur/spaghetti-festijn geeft om geld in kas te krijgen.quote:
Vol au vent is helemaal niet vet! Een bicky burger is pas vetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]rustig maar
Maar vol au vent krijg je niet hoorveel te vet. En volgens mij is het nog hartstikke smerig ook
quote:
oud shirt aan doenquote:
Vanille is saaiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardbeienshakes zijn niet lekker. Alleen vanille vind ik lekker...
Stuk duidelijker zoquote:
klikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is het dan sowieso? Ik dacht dat dat iets heel vets was met kip en zo
Dan zal je je ook moeten haasten hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oud shirt aan doen![]()
kom ik foto's maken
die noemen wij pasteitjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
klik
dat is gewoon kip met champignons en eventueel gehaktballetjes in een saus
Graag gedaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
goed idee, ik ga net naar de winkel, heb wel zin in zoiets
Ik ben ook saaiquote:
Ach, zolang jij het lekker vindt, geniet, maar drink met matequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben ook saai. Vanille en anders niks
.
Maag valt wel mee, als ik te snel ijs eet krijg ik 'hersenkramp' (steken in mijn hoofdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, zolang jij het lekker vindt, geniet, maar drink met mate
anders krijg je ook last van je maag
dat heb ik ook, als ik het te snel eetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Maag valt wel mee, als ik te snel ijs eet krijg ik 'hersenkramp' (steken in mijn hoofd).
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb ik ook, als ik het te snel eet
Oeh, pasteitjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb PASTEITJES gekocht
vol au ventleer eens een taal of zo
ik dacht dat dat algemeen bekend was, dat hebben miljoenen mensenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij ons in de familie zat, wist niet dat anderen daar ook last van hebben (had er iig nog nooit iemand over gehoord).
Ik vind dat het frans helemaal afgeschaft moet wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
Bij pasteitjes denk ik gewoon aan iets anders
Soort quiche ofzo
Maar geen lekkere vol au vent
Ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht dat dat algemeen bekend was, dat hebben miljoenen mensen![]()
Jaja, ik vind jou ook liefquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat het frans helemaal afgeschaft moet worden
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar je kunt dus ook wel zeggen dat het 'in de familie zit'![]()
hey! es dacht dat het in haar familie zat hoor. Ik wou haar gewoon gelijk gevenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het bezit van een neus en twee oren zit bij ons ook in de familie
Tja, uiteindelijk stammen we allemaal af van Adam en Evaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar je kunt dus ook wel zeggen dat het 'in de familie zit'![]()
Flaporenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar toch heel wat mensen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat tochIk heb serieus nog nooit van iemand anders gehoord die dat heeft
. Mijn vader had het, ik en mijn neefje ook, de rest bij mijn weten niet...
Volgens mij is er zelfs een naam voorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat tochIk heb serieus nog nooit van iemand anders gehoord die dat heeft
. Mijn vader had het, ik en mijn neefje ook, de rest bij mijn weten niet...
nou voordat ik aan de 1000 ben gaat er wel wat tijd overheen jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk stammen we allemaal af van Adam en Eva
Maar ja, jij hebt pas 65 familieleden gevonden, dus het duurt nog ff voor je bij hen uitkomt
ach, ik ben ook pas een paar weken bezigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou voordat ik aan de 1000 ben gaat er wel wat tijd overheen ja
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een naam voor
Van neus en oren ben ik ook klein bedeeldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Flaporen. Ik ben gelukkig overgeslagen
. Storm niet
.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:50 schreef leonieke het volgende:
Waahhoooo
Phille komt straks naar huis en hij had al zin in een pak friet![]()
Nu serieus gezicht op zetten en zeggen dat we de spaghetti aan ons voorbij zullen laten gaan
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat het frans helemaal afgeschaft moet worden
Ik zou het elke dag kunnen eten maar zoals gezegd: niet in een bende van 150 mensen aan tafels van 30 personen waar je uw bord krijgt en zo vlug mogelijk de deur uitgekeken wordt voor de volgende lading. Zo'n eetfestijnen zijn echt niets voor mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht dat jij iedere dag spaghetti at?
ik weet wel waarom ik alleen chocolade neemquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem nooit andere smaken dan aarbei
Weet ook niet waarom
banaan is ook mijn tweedequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet wel waarom ik alleen chocolade neem
die vind ik met afstand de lekkerste
banaan op ruime afstand 2e trouwens
Volgens mijn opticien (quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van neus en oren ben ik ook klein bedeeld![]()
Sommige zeggen zelfs dat ik een wipneus hebMaar dat is niet zo hoor
Ga je iets laten doen aan Storms oren?
Tssssquote:
Te laatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tssss
Ah ja.. mannen, moet je altijd duidelijk tegen zijn, nooit iets ironisch zeggen of ze snappen het niet meer
Schuif maar rustig bij marc
Oh gelukkig maar dan mevrouwquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:39 schreef leonieke het volgende:
Ow trouwens, Fles, jij mag gerust leonie of leonieke of nieke zeggen hoor... Mijn leerlingen noemen mij al genoeg mevrouw
Ow ik krijg het ook trouwens in allerlei variaties eh!quote:
Nou hoef ik toch niet meteen weer weg hequote:
Neenee, je mag ff blijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou hoef ik toch niet meteen weer weg he![]()
Mijnheer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef leonieke het volgende:
En dan krijg ik af en toe ook nog eens "Mijnheer" naar mijn kop geslingerd. Een mens zou voor minder beginnen wenen op twerk![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, je mag ff blijven![]()
ALS je flink bent natuurlijk
Neenee... als ze recht in mijn gezicht kijken. "Zeg Mijnheer... euh.. Mevrouw"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnheer?
zeker als mensen je van achter benaderen
Die ******* leerlingen ook altijd hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee... als ze recht in mijn gezicht kijken. "Zeg Mijnheer... euh.. Mevrouw"
Tegen sommige durf ik dan wel eens te zeggen: "Is het nu echt nog zo onduidelijk dat ik een vrouw ben??" Hebben ze het wel door
Wees sterk, je kan hetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:55 schreef leonieke het volgende:
Ik ga mij een boterham met choco nemen.
Nog een uur wachten tot phille thuis isZolang hou ik het niet meer uit
Chocolade is toch chocoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sterk? Ik?
Nee echt, ik ben een mietje, zeker alst over chocolade en choco gaat![]()
jezus wat een BELGEN zegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee... als ze recht in mijn gezicht kijken. "Zeg Mijnheer... euh.. Mevrouw"
chocolade is chocoladequote:
Iddquote:En niets mis met wat lezen hoor. Alleen HP is het lezen niet waard imo, maar dat zullen wel smaak verschillen zijn![]()
Arme jijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:55 schreef leonieke het volgende:
Ik ga mij een boterham met choco nemen.
Nog een uur wachten tot phille thuis isZolang hou ik het niet meer uit
Yups iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Arme jij
* Sjowhan heeft 2 kadetjes gebakken ei op, ook lekker
ah, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan zijn het nog voornamelijk Turken![]()
Witte kleine smalle bolletjes broodquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups idd![]()
Maar ik heb straks wel nog frieten![]()
En wtf zijn kadetjes?
Zachte witte of bruine bolletjes. Broodjesquote:
Een pistolet dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Witte kleine smalle bolletjes brood![]()
Nee dat zijn puntjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Witte kleine smalle bolletjes brood![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En niets mis met wat lezen hoor. Alleen HP is het lezen niet waard imo, maar dat zullen wel smaak verschillen zijn![]()
het ging hier dan ook niet over een pistoletquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, een pistolet is krokant
Zacht = ovenkoek
Zacht = kadetjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, een pistolet is krokant
Zacht = ovenkoek
hopeloos jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het ging hier dan ook niet over een pistolet
laat ook maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |