welnee johquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb anders wel altijd het gevoel dat ik word gekleineerd door veel Fok! users.
ik gaf slechts mijn visie op dit topic van FDquote:
Nou, uhm... Het kan natuurlijk zo zijn dat jij een soort Rambina bent maar in principe is het zo dat een gemiddelde man, een gemiddelde vrouw elke keer zal verslaan in een fysiek conflict. Als je elkaar niet persoonlijk kent en dus van algemeenheden uit moet gaan heeft FuifDuif logischerwijs volledig gelijk in de aanname dat hij jou in een knokpartijtje zal verslaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
neehoor, is geen bewering maar een feit. Daarbij geldt dat natuurlijk net zo goed voor jezelf als je zegt
[..]
![]()
't is bijna schattig, zo'n uitspraak![]()
Dan is die nu geen maagd meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát of de Heilige Maagd Maria is in zijn dromen verschenen...
Hey Fuif, hoe is het ouwe godsdienstwaanzinnige-die-100%-hetero-is-maar-zich-wel-afrukt-metquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb anders wel altijd het gevoel dat ik word gekleineerd door veel Fok! users.
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hey Fuif, hoe is het ouwe godsdienstwaanzinnige-die-100%-hetero-is-maar-zich-wel-afrukt-met
-andere-kerels ?![]()
Och, genialiteit en waanzin zijn verschillende zijden van dezelfde medaille, mensen als Fuifduif kunnen, mits van goede wil, het verschil maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:51 schreef HenryHill het volgende:
Ik denk niet dat het lang gaat duren voordat je mensen (man en vrouw) weer op de kast jaagt.
Met die vreemde gedachtenkronkels van jouw...![]()
En hij zit zelf diep in die kast verstopt, dus pas maar op.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:51 schreef HenryHill het volgende:
Ik denk niet dat het lang gaat duren voordat je mensen (man en vrouw) weer op de kast jaagt.
Met die vreemde gedachtenkronkels van jouw...![]()
En op welk van de twee heeft iemand statistisch gezien de grootste kans, denk je?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:46 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Och, genialiteit en waanzin zijn verschillende zijden van dezelfde medaille, mensen als Fuifduif kunnen, mits van goede wil, het verschil maken.
neej hoor hij heeft van zijn moeder op zijn flikker gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Halleluja, FuifDuif heeft het LICHT gezien![]()
Nadat ie haar probeerde aan te randenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej hoor hij heeft van zijn moeder op zijn flikker gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |