Bedankt voor je post, ik heb hem ook toegevoegd aan de OP op de Wiki.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thanks, ik heb een waarschuwing geplaatst HuHu. Ik zal ook wat vaker meekijken in het topic. We kunnen niet 24/7 meelezen dus als je zelf iets ziet wat niet door de beugel kan plaats dan een topicreport ajb.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Gaat de Pomme & Kelly reeks dicht als GoogleIdol over is, overigens?
Ik heb het nu wel alweer gehad met die ongein.
Als ik toch blauw was werd er hier met ijzeren vuist geregeerd, en ging de reeksch hierna metéén op slot!quote:
Dat komt omdat jij alleen aan jezelf denkt en wij aan nog wat honderen mensen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als ik toch blauw was werd er hier met ijzeren vuist geregeerd, en ging de reeksch hierna metéén op slot!
Maarja, ik moet het hier maar mee doen..
Dudequote:
Zo, het was inderdaad een zeer intelligent topic. Ik raakte bijna vervreemd van het gemiddelde niveau van ONZ.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom is koppensnellers - mooi weer de leeuw POLL dicht?
Als je de hele lijst bekijkt van topics in ONZ springt dit topic eruit wat betreft intelligentieniveau. Te intelligent voor ONZ?
Schop het in uiterste nood dan in ieder geval naar FTR.
Bedankt voor het melden. Het is niet opzettelijk gedaan, dus ik heb enkel de plaatjes weggehaald.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:54 schreef Skazminko het volgende:
Hey, pssst, Kelly's msn adres is hier te zien. Haal het ff weg, ze heeft duidelijk gezegd dat ze niet wilde dat het openbaar gemaakt zou worden. En trouwens is het tegen de policy.
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4
Maar ik was net te laatquote:Op zondag 26 maart 2006 13:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Het is niet opzettelijk gedaan, dus ik heb enkel de plaatjes weggehaald..
Zou je de volgende keer trouwens een TR willen plaatsen? Desnoods bij dit of het huidige topic, want er komen een hoop mensen in de ONZ-FB, een stuk meer dan in een gesloten deel van een lange reeks, dus dan zou je poging om te helpen averechts kunnen werken..
Woops, my bad.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Het is niet opzettelijk gedaan, dus ik heb enkel de plaatjes weggehaald..
Zou je de volgende keer trouwens een TR willen plaatsen? Desnoods bij dit of het huidige topic, want er komen een hoop mensen in de ONZ-FB, een stuk meer dan in een gesloten deel van een lange reeks, dus dan zou je poging om te helpen averechts kunnen werken..
Tja, echt interessant ben je nu eenmaal niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi weer een slotje op een tong80 topic
gevonden: tong80 post zonder tong
Het moet natuurlijk wel op niveau blijven in onzin.
Nee ik kan niet aan jullie niveau tippen.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, echt interessant ben je nu eenmaal niet.
Als je dat maar weet.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet aan jullie niveau tippen.
Je bent een echte mod altijd het laatste woord willen hebben.quote:
Laatste woord.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent een echte mod altijd het laatste woord willen hebben.
Nu jij weer.
Ah één van mijn stalkers.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
Snakey, complimenten voor de sluitpost.
Elk windje ?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef Snakey het volgende:
Ow, en als je het leuk vind dat er voor elk windje dat je laat een topic geopend wordt kun je beter een ander forum zoeken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |