quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef hicham het volgende:
Is dat laatste gedeelte positief of negatief?
Euj, je woont in Mijdrecht, dan woon je van alle Fok!MC'ers het dichtst bij Pimber en ik mij
(sorry, moest ff kijken op map24.nl waar Mijdrecht precies lag)
Door te kijken waar je woont kan ik zeggen hoe snel jij je tanden verliest als je hier een keer stoer postquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef kratjuh het volgende:
Positief ofcourse
Jah kan kloppen ... Maar wat hebben we aan deze topografische uitwerking .. ?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:19 schreef worldpimber het volgende:
Mooie ploatekes R2
Nog ff een onzedelijke![]()
![]()
![]()
Kwam hem laatst per ongeluk tegen toen ik via google naar plaatje op "superbike" zocht.
[..]
Vond ik ook
Maar IRL is ie ganz kapot teffus geilJammer dat ik nooit zo een motor zou kopen, besteedt liever niet zoveel geld aan "simpelweg een motor"
Mag ik ook klikkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de kawa mannen onder ons...
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/126457/1
en toen heb ik maar eens gereageerd...
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/4630165
Doe's positiefquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:33 schreef R2-D2 het volgende:
Oostblok
Blauw slipje bij een groene motor![]()
Not done bitch!![]()
Zeker als ik een keer iets zou zeggen als "is je cilinderinhoud net zo groot als je mond" ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Door te kijken waar je woont kan ik zeggen hoe snel jij je tanden verliest als je hier een keer stoer post
Mooie foto Pimberquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeker als ik een keer iets zou zeggen als "is je cilinderinhoud net zo groot als je mond" ?![]()
Laat ik dat maar niet doen dan .. Mijdrecht is ook niet zo groot dus je hebt me zo gevonden ..![]()
Duhquote:
Tja dat ene 'oog' dat totaal de andere opkijkt als de andere vind ik toch storender ...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Oostblok
Blauw slipje bij een groene motor![]()
Not done bitch!![]()
![]()
En waar moet men nou strakjes heen rijden ? Zitten hier maar een btje motorminuten te verspillen ..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:37 schreef hicham het volgende:
[..]Ik keek er even naar zodat ik kon zien hoe meets geregeld kunnen worden, rijden van en naar is tenslotte leuker dan ieder in z'n eentje
De boobjob is gedaan door een dierenarts, gespeialiseerd in het corrigeren van konijneogenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja dat ene 'oog' dat totaal de andere opkijkt als de andere vind ik toch storender ...![]()
Motorkriebelsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En waar moet men nou strakjes heen rijden ? Zitten hier maar een btje motorminuten te verspillen ..![]()
Ahh cool, erkenning ..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De boobjob is gedaan door een dierenarts, gespeialiseerd in het corrigeren van konijneogen![]()
there's only one slight thingie.. just a little one...quote:
quote:Weersverwachting
In de noordelijke helft van het land is het overwegend bewolkt, terwijl elders de zon volop schijnt. Ook in het zuiden ontstaan geleidelijk een paar wolken, terwijl in het noorden vanmiddag de zon af en toe door kan breken. Het blijft overal droog. De temperatuurverschillen in het land zijn vanmiddag groot. Als de zon flink schijnt in het zuiden wordt het gemakkelijk 8 graden, in het noorden blijft het kwik in gebieden met hardnekkige bewolking al steken op een graad of 2. De wind waait uit het noordoosten en is zwak of matig, rond kracht 3, langs de westkust eerst hier en daar vrij krachtig, 5 Bft. In het noordelijk kustgebied draait de wind vanavond naar het noorden.
I know .. wil je niet achterop dan .. ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
there's only one slight thingie.. just a little one...
IK HEB GEEN MOTOR(RIJBEWIJS) en jij WEL!
Richting Den Bosch waarschijnlijk, andere Fok!MC'ers / MF'ers ontmoeten (kom je op MF?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En waar moet men nou strakjes heen rijden ? Zitten hier maar een btje motorminuten te verspillen ..![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De boobjob is gedaan door een dierenarts, gespeialiseerd in het corrigeren van konijneogen![]()
Hey hallo, stel je even voor wil jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helaas voor jou dat het altijd bij zulke plaatjes zal blijven.....
Neuh kzit niet op MF ... vind dit hier toch een stuk chillerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Richting Den Bosch waarschijnlijk, andere Fok!MC'ers / MF'ers ontmoeten (kom je op MF?)
1) Ja dat is best ver
2) Het is heel normaal in de Fok!MC om veel km's te maken voordat je daadwerkelijk meet
[..]
Lol zit je dan een partijtje opgefokt/gepikeerd te doen dan ..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:49 schreef Faithy het volgende:
kan alleen vandaag niet
moet om half 3 per koekblik naar Grunn'n
Ik kan ook een klein stukje omrijden .. Bijv langs een NS station .. Snappen ze hier nie in Mijdrecht ..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:51 schreef R2-D2 het volgende:
Wat een weer zeg...
@Faithy, mooie foto's![]()
Zonder jou meeten zou echt zonde zijn![]()
Hoe snel kan je in Mydrecht zijn om bij Kratjuh achterop te springen![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:51 schreef R2-D2 het volgende:
Wat een weer zeg...
@Faithy, mooie foto's![]()
Zonder jou meeten zou echt zonde zijn![]()
Hoe snel kan je in Mydrecht zijn om bij Kratjuh achterop te springen![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:52 schreef hicham het volgende:
Ze is levensmoe
Check anders dit topic om op de hoogte te blijven >> klik
Denk dat ik zo rond 13:00 even ga toeren, nu eerst ff de brommert onder de hoes vandaan halen
Fok! meetingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lol zit je dan een partijtje opgefokt/gepikeerd te doen dan ..![]()
En Grunn.. Of all places .. Ga je naar Bertje Visscher of ben je echt levensmoe .. ?![]()
Ik ben niet zo bekend met de plaatselijke politieke partijen .. maar wat is de PV ? Padvinderij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:52 schreef hicham het volgende:
Ze is levensmoe
Check anders dit topic om op de hoogte te blijven >> klik
Denk dat ik zo rond 13:00 even ga toeren, nu eerst ff de brommert onder de hoes vandaan halen
Een meeting in Grunn ... Je spaart airmiles zekerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
![]()
volgende keer beter? en hoe laat verzamelt men in Mijdrecht en WAAR is mijdrecht?
[..]
Fok! meeting![]()
die ik had georganiseerd toen het nog goed ging met Tim
Nou geloof dat de rest naar Den Bosch gaat dus zal een kort fotoverslag worden vanuit Woerden ...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:00 schreef Faithy het volgende:
whehe, hoe laat zijn jullie daar? ik moet om half 4 bij de Jaarbeurs in Utrecht zijnen kom natuurlijk zo ongeveer door Woerden heen op weg daarnaartoe
Jah doen ! Boulevard 0wntquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
ah.. kut
nou ja, volgend weekend (of het weekend daarop beter)
Misschien kan ik hier wel iets organiseren vanaf de boulevard(ik woon aan de boulevard) (Scheveningen)
Tja...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
Fok! meeting![]()
die ik had georganiseerd toen het nog goed ging met Tim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eventjes duoseat ophalen en daarna Beater pijpen![]()
![]()
Ik bedoel:
Ik ga eventjes de duoseat van Beater ophalen en daarna samen met hem de pijpen monteren onder Fiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier straks![]()
intuition will take you further than logics will ever do
PV = proces verbaalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de plaatselijke politieke partijen .. maar wat is de PV ? Padvinderij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |