Goed ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef T3rr0r het volgende:
Hahaha, wat een ontzettend grote losers![]()
Zeg gewoon: 'Ey, je mag dan wel bevriend zijn met m'n zusje, maar mijn vriend ben je niet. Optiefen!'
Btw, hoe zien ze eruit?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef 2609 het volgende:
fotos?
Daar betalen ze vast nog 5 euro per gram voor. "Dik goeie wiet jonguh!!"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef Jesse- het volgende:
verkoop ze een keertje peterselie
He pauper, niet zo zeiken, jij gaat met die mietjes omquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar betalen ze vast nog 5 euro per gram voor. "Dik goeie wiet jonguh!!"
Omg, zeker van die figuren wiens gespreksonderwerpen niet verder gaan dan 'Woah, ik heb net zó hard geblowd', 'Woah, we moeten zo echt gaan blowen' en 'Woah, waar kunnen we wiet halen'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee.
Hoe ze eruit zien? 15 jaar, Slipknot en Rammstein fan, Overzeas broeken etc.
Een pot verwijt een ketelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:53 schreef B_BOY het volgende:
Die gasten zijn echt pauper.
vertel es!?!?!?!?!??! en hoe zit dat met drank dan!?!?!?!??! blowen is minder schadelijk(is bewezen)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:56 schreef JoPiDo het volgende:
roken is gewoon lekker, blowen is voor mensen die denken dat ze stoer zijn of voor mensen die in een bepaalde fase zijn blijven hangen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Vertel ze dat je homo bent en dat je best eens met je vuist langs hun aambeien wil schrapen. Nergens meer last van. Gegarandeerd.
Juist, ik wist het. Het moesten OF lonsdale jongeren zijn of idd dat langharig werkschuw tuig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:07 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
vertel es!?!?!?!?!??! en hoe zit dat met drank dan!?!?!?!??! blowen is minder schadelijk(is bewezen)
Ware het niet dat de *blowers* de godganse dag stoned zijn, en een *alcohol drinker* slechts in het weekend wat drinkt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:07 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
vertel es!?!?!?!?!??! en hoe zit dat met drank dan!?!?!?!??! blowen is minder schadelijk(is bewezen)
Kut zusjes is nogal logisch.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een boel kut zusjes topics!
Dat is natuurlijk geen vergelijking, Laten we het zo stellen, Iemand ie 1 uur lang non stop drinkt, en 1 iemand die 1 uur lang non stop blowd, voor mijn gevoel ga ik dan liever met degene die blowt mee terugquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ware het niet dat de *blowers* de godganse dag stoned zijn, en een *alcohol drinker* slechts in het weekend wat drinkt.
Dan wil ik wel eens weten wat schadelijker is, je hele leven blowen, of alleen in het weekend wat drinken.
Ware het niet dat *drinkers* dat niet doen, in tegenstelling tot de *blowers*.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen vergelijking, Laten we het zo stellen, Iemand ie 1 uur lang non stop drinkt, en 1 iemand die 1 uur lang non stop blowd, voor mijn gevoel ga ik dan liever met degene die blowt mee terug![]()
Of een voorgedraaide met wierrook erin ipv wiet. Hadden we vroeger bij ons op school bij zo iemand geflikt en hij had niks door, tot ie de volgende dag goed ziek was.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef Jesse- het volgende:
verkoop ze een keertje peterselie
Pipo de clown is ook wakker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef Kleine_Jelle het volgende:
sapperdeflap
Dat tuig heeft het recht niet om de wiet op te roken dat normale mensen die goede muziek luisteren kunnen oproken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee.
Mietje. Als je er geen zin in hebt zeg je toch gewoon "nee, daar begin ik niet aan" En als ze doorzeuren blokkeer je ze.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik probeer dit te vermijden en zeg: "Ik neem de volgende keer als ik zelf ga wel wat voor je mee". Zegt ie: "Wanneer is dat dan?" Ja ergens deze week denk ik. Zegt ie: "Kan je niet vanavond nog even gaan? Ik wil morgen blowen met gasten uwhuhw." Kerel flikker op met je wietgebedel.
Nee, ze luisteren Slipknot en dragen overseaz broekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze dragen zeker ook van die bontjassen en luisteren rap
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ware het niet dat *drinkers* dat niet doen, in tegenstelling tot de *blowers*.
Hoezo is dat geen vergelijking?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen vergelijking, Laten we het zo stellen, Iemand ie 1 uur lang non stop drinkt, en 1 iemand die 1 uur lang non stop blowd, voor mijn gevoel ga ik dan liever met degene die blowt mee terug![]()
Een heel kratje!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom in twente mijn vriend, en bezoek een keet, daar drinken ze een kratje per man leeg!!!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
wat ik me dan afvraag?
waar is je zusje dan de hele tijd?
Dat heb ik dus ook gedaan, maar dan is het nog wel irritant dat ze me ineens toevoegen en hierover beginnen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mietje. Als je er geen zin in hebt zeg je toch gewoon "nee, daar begin ik niet aan" En als ze doorzeuren blokkeer je ze.
En niet een daarvan bevat picsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een boel kut zusjes topics!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En niet een daarvan bevat pics![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:18 schreef Bob-B het volgende:
Geef anders de sugababes site es van je zusje
Geef anders de sugababes site es van je zusje
Nou! Een héél kratje per man nog welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom in twente mijn vriend, en bezoek een keet, daar drinken ze een kratje per man leeg!!!
Geef anders de sugababes of cu2 site es van je zusje
Volgens mij ben ik de enige die dat veel vindquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:05 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nou! Een héél kratje per man nog wel.
Of vraag er geld voor!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een figuren
Zeg gewoon: waarom zou ik wiet voor jullie halen terwijl ik jullie niet eens ken ?
De echte handelsmentaliteitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:17 schreef Ixnay het volgende:
Vroeger woonden hier ook van die gastjes van 15/16 die altijd graag wiet wilden hebben.
Dus die kwamen altijd bij mij zeuren of ik wiet voor ze wou meenemen. Zelf ben ik niet zo iemand die wiet nodig heeft om te overleven, maar die jongetjes dus wel.
Kwam er ene op een dag: "Als je me voor 20 euro skunk haalt, geef ik je 25 euro, plus benzine"
Dus ik haalde voor 15 euro de allergoedkoopste shit die ze hadden, zei dat het voor 20 euro was, en kreeg 25.
Vaak haalde ik hier wat van uit, dat ik soms zelf oprookte maar meestal bewaarde om uiteindelijk een nieuw zakje van te maken om aan ze te verkopen.
Toch wel wat geld mee verdiend destijds. Toen het een beetje op een handel ging lijken ben ik gestopt.
Jou zusje is braaf he..als ik zo lees mag je er wel blij mee zijn..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:50 schreef Camplo het volgende:
Wie van de 3 neukt je zusje? Wie van de twee zouden het graag willen? Die het ook daadwerkelijk doet mag je best een knal verkopen als ie hele tijd komt jengelen om wiet.
1. Is jou zusje nooit thuis?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
.....
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef Brazi_74 het volgende:
Post nou eerst eens een geile foto van je zusje, voor ik uberhaupt reageer....
Je kent die drie geeneens, wat wil je dat die zegt? "ja die met dat blonde haar"? Word jij lekker wijs van.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:46 schreef BobbyB het volgende:
Ja en geef nou ook eens antwoord op de vraag wie van de 3 jouw zusjes paald, of doet ze het met alle 3 (tegelijk)?
Wat zijn overzeas broeken? Broeken van over de oceaan? Of bedoel je toevallige oversize broeken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee.
Ga er anders even serieus op in ofzoquote:Op zondag 19 maart 2006 00:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je kent die drie geeneens, wat wil je dat die zegt? "ja die met dat blonde haar"? Word jij lekker wijs van.
rot opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, ze luisteren Slipknot en dragen overseaz broeken![]()
Hou oud is je zusje dan??
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ware het niet dat de *blowers* de godganse dag stoned zijn, en een *alcohol drinker* slechts in het weekend [b]wat [/b[ drinkt.
Nu merk je niet meer dat hij geblowd heeft?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
zijn zusje zal wel net zo verslaaft zijn als met de genen waarmee ze omgaat
dadelijk kan je haar in amsterdam vinden en kan je ze naaien voor wat wiet.
persoonlijk als ouwe broer zal ik even wat recht gaan zetten .
Dit heb ik ook gedaan bij mijn broertje
Hij kon kiezen
of ophouden met die rommel en weg bij die vrienden.
of ik mep hem van de wereld af recht streeks het lijke kisje in.
Vermoor hem liefer zelf dan dat die rommel het doet en leven verder verkloot.
kan je vertellen dat het gewerkt heeft
blow doet ie niet meerquote:Op zondag 19 maart 2006 11:00 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Nu merk je niet meer dat hij geblowd heeft?
Zeg dan gewoon nee ofzo. Als je ze niet moet moet je ze dat duidelijk maken.quote:Ik probeer dit te vermijden en zeg: "Ik neem de volgende keer als ik zelf ga wel wat voor je mee"
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef BobbyB het volgende:
Maar dat ze je zusje uitwonen doet je niks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |