Wat een irritante kinderen zijn dat zeg. Die gasten blowen voor het leven en komen de hele tijd irritant zijn. Een paar voorbeelden:
Een van die gasten belt aan en vraagt of mijn zusje thuis is. Ze is niet thuis. Die kerel vraagt blijkbaar aan m'n moeder of ik thuis ben, m'n moeder zegt ja en die gast staat ineens in mijn kamer
![]()
. Haalt ie een zak van ca. 25 gram gare eigen kweek wiet, van eenofandere pauperdealer uit z'n zak en vraagt: "Jo, wil je wiet kopen?" Ik bekijk het en zeg: "Nee, ik houd niet zo van gruis en gare kweek". Die kerel helemaal: "Ja gast, dit is maar 4 euro per gram, dik goeie wiet, je weet niet wat je mist uwhuwh".
M'n zusje had blijkbaar mijn msn adres aan hun gegeven. Iemand voegt mij toe en begint tegen me te praten. Blijkt het een van die gasten te zijn. Vraagt ie of ik voor hem wiet kan halen. Ik probeer dit te vermijden en zeg: "Ik neem de volgende keer als ik zelf ga wel wat voor je mee". Zegt ie: "Wanneer is dat dan?" Ja ergens deze week denk ik. Zegt ie: "Kan je niet vanavond nog even gaan? Ik wil morgen blowen met gasten uwhuhw." Kerel flikker op met je wietgebedel.
Net, 5 minuten geleden. De bel gaat en er staan 3 gasten voor de deur. Ze vragen aan mijn vader of m'n zusje er is. Ze is weg, maar ze vragen daarna of ik thuis ben. Dus mijn vader roept mij (Even gezegd dat ik in het vervolg ook 'niet thuis ben') en ik kom daar aan de deur. Vragen die gasten: "Eey man, heb je nog een voorgedraaide of een beetje wiet voor me". Jezus gast, koop een leven ofzo. Beetje bij mij thuis aanbellen om te vragen of ik wiet voor je heb, shit.
Ik realiseer me nu dat het best een duf topic is. Maarja, ik heb geen zin om het niet te posten na alle moeite die ik eraan heb besteed
![]()
.