quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Alle fokkers zijn het eens dat Yvonne op 19-jarige jochies geilt...
in US delen ze vaak wat andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef BaggerUser het volgende:
ze willen allemaal hun mening graag delen met andere
Goed puntquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef BaggerUser het volgende:
ze willen allemaal hun mening graag delen met andere
nou er is iets was ijsmeis anders niet wil delen hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef BaggerUser het volgende:
ze willen allemaal graag hun mening met anderen iets delen
maar ook iets wat ze wel wil delenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef Herald het volgende:
[..]
nou er is iets was ijsmeis anders niet wil delen hoor...
Mensen die dat beweren zijn dat vaak zelf.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alle FOK!ers zijn sociaal gehandicapt.
ik ben 19quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
quote:
I know Q.quote:
Grappig dat jij dat zegt met je foto's van computers aan elkaar gekoppeld in je fotoboek...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know Q.
maar dat script werkt maar niet!
nep nerd,. das maar EEN computer hoor....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef vethard het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat zegt met je foto's van computers aan elkaar gekoppeld in je fotoboek...
Jij bent echt een blije nerd, jij zou zo snel mogelijk uit Amsterdam moet worden verbannen, immers hoe kan een blije kalende lelijke knul met een korte broek nou Dammie representen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nep nerd,. das maar EEN computer hoor....
Nerds hebben ook geen humor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nep nerd,. das maar EEN computer hoor....
ook kunnen we allemaal opnieuw een cursus nederlands gaan volgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:20 schreef Grimm het volgende:
We hebben allemaal een hekel aan Marrokkanen
En ik geef Yvonne groot gelijk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Grappigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:20 schreef Grimm het volgende:
We hebben allemaal een hekel aan Marrokkanen
19 jarige jochiesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik geef Yvonne groot gelijk!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt een blije nerd, jij zou zo snel mogelijk uit Amsterdam moet worden verbannen, immers hoe kan een blije kalende lelijke knul met een korte broek nou Dammie representen?
Is toch beter dan dat ik op jou geil??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
19 jarige jochies
véél erger dan marokkanen!
Interessante onderwerpen dat "Ik trek me toch helegaar niks van dat internetschorem aan, wat jij?"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Leuk altijd zo;n internet grote bek, ik kan me er altijd prima mee vermaken als ik met leuke mensen aan het praten ben in de kroeg!
Neuh, maar ik heb ook niet zo'n zin om het nu allemaal uit te leggen aan iemand als jijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Interessante onderwerpen dat "Ik trek me toch helegaar niks van dat internetschorem aan, wat jij?"
alleen als je <20 bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is toch beter dan dat ik op jou geil??
Één zinnetje is voldoende om jou over de rooie te laten gaan, natuurlijk ga je het nu ontkennen je bent immers een labiel persoon.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb ook niet zo'n zin om het nu allemaal uit te leggen aan iemand als jij.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Één zinnetje is voldoende om jou over de rooie te laten gaan, natuurlijk ga je het nu ontkennen je bent immers een labiel persoon.
Amsterdam is een kutdorp, Rotterdam is de enige stad in Holland.
Noem je je opa ook jochie? Ik ben jouw leeftijd allang gepasseerd, let dus even op je taalgebruik wil je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Rotterdam is een heel aardige poging tot een stad.
nee jochie, ik hap soms wel als ik zin heb, maar nee, op de kast krijg je me niet..
ach. jochie is een rekbaar begrip. het slaat vooral op GEESTELIJKE leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Noem je je opa ook jochie? Ik ben jouw leeftijd allang gepasseerd, let dus even op je taalgebruik wil je?!
heheh grappemaker! Jij bent echt leuk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Noem je je opa ook jochie? Ik ben jouw leeftijd allang gepasseerd, let dus even op je taalgebruik wil je?!
Ik ambieer selecte populariteit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh grappemaker! Jij bent echt leuk!met je spetterende persoonlijkheid en je humorvolle uitspattingen. Je wordt elleen veel te weinig begrepen en gewaardeerd, dat is jammer.
![]()
Er was ook weinig van te maken he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
auw mijn topic doet pijn!
kutmodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was ook weinig van te maken he?
Je vraagt op een site waar alles en iedereen kan en zal reageren naar een overeenkomst.
nou ja, we ademen allemaal zuurstof in.
niets tegen in te brengenquote:
Sorry Heatwavequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hab al zoveel fokkers meegemaakt die op het forum de grootste bek hadden en IRL gewoon een slap handje gaven en bier gingen halen voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |