quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Alle fokkers zijn het eens dat Yvonne op 19-jarige jochies geilt...
in US delen ze vaak wat andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef BaggerUser het volgende:
ze willen allemaal hun mening graag delen met andere
Goed puntquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef BaggerUser het volgende:
ze willen allemaal hun mening graag delen met andere
nou er is iets was ijsmeis anders niet wil delen hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef BaggerUser het volgende:
ze willen allemaal graag hun mening met anderen iets delen
maar ook iets wat ze wel wil delenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef Herald het volgende:
[..]
nou er is iets was ijsmeis anders niet wil delen hoor...
Mensen die dat beweren zijn dat vaak zelf.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alle FOK!ers zijn sociaal gehandicapt.
ik ben 19quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
quote:
I know Q.quote:
Grappig dat jij dat zegt met je foto's van computers aan elkaar gekoppeld in je fotoboek...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know Q.
maar dat script werkt maar niet!
nep nerd,. das maar EEN computer hoor....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef vethard het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat zegt met je foto's van computers aan elkaar gekoppeld in je fotoboek...
Jij bent echt een blije nerd, jij zou zo snel mogelijk uit Amsterdam moet worden verbannen, immers hoe kan een blije kalende lelijke knul met een korte broek nou Dammie representen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nep nerd,. das maar EEN computer hoor....
Nerds hebben ook geen humor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nep nerd,. das maar EEN computer hoor....
ook kunnen we allemaal opnieuw een cursus nederlands gaan volgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:20 schreef Grimm het volgende:
We hebben allemaal een hekel aan Marrokkanen
En ik geef Yvonne groot gelijk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Grappigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:20 schreef Grimm het volgende:
We hebben allemaal een hekel aan Marrokkanen
19 jarige jochiesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik geef Yvonne groot gelijk!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt een blije nerd, jij zou zo snel mogelijk uit Amsterdam moet worden verbannen, immers hoe kan een blije kalende lelijke knul met een korte broek nou Dammie representen?
Is toch beter dan dat ik op jou geil??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
19 jarige jochies
véél erger dan marokkanen!
Interessante onderwerpen dat "Ik trek me toch helegaar niks van dat internetschorem aan, wat jij?"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Leuk altijd zo;n internet grote bek, ik kan me er altijd prima mee vermaken als ik met leuke mensen aan het praten ben in de kroeg!
Neuh, maar ik heb ook niet zo'n zin om het nu allemaal uit te leggen aan iemand als jijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Interessante onderwerpen dat "Ik trek me toch helegaar niks van dat internetschorem aan, wat jij?"
alleen als je <20 bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is toch beter dan dat ik op jou geil??
Één zinnetje is voldoende om jou over de rooie te laten gaan, natuurlijk ga je het nu ontkennen je bent immers een labiel persoon.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb ook niet zo'n zin om het nu allemaal uit te leggen aan iemand als jij.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Één zinnetje is voldoende om jou over de rooie te laten gaan, natuurlijk ga je het nu ontkennen je bent immers een labiel persoon.
Amsterdam is een kutdorp, Rotterdam is de enige stad in Holland.
Noem je je opa ook jochie? Ik ben jouw leeftijd allang gepasseerd, let dus even op je taalgebruik wil je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Rotterdam is een heel aardige poging tot een stad.
nee jochie, ik hap soms wel als ik zin heb, maar nee, op de kast krijg je me niet..
ach. jochie is een rekbaar begrip. het slaat vooral op GEESTELIJKE leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Noem je je opa ook jochie? Ik ben jouw leeftijd allang gepasseerd, let dus even op je taalgebruik wil je?!
heheh grappemaker! Jij bent echt leuk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Noem je je opa ook jochie? Ik ben jouw leeftijd allang gepasseerd, let dus even op je taalgebruik wil je?!
Ik ambieer selecte populariteit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh grappemaker! Jij bent echt leuk!met je spetterende persoonlijkheid en je humorvolle uitspattingen. Je wordt elleen veel te weinig begrepen en gewaardeerd, dat is jammer.
![]()
Er was ook weinig van te maken he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
auw mijn topic doet pijn!
kutmodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was ook weinig van te maken he?
Je vraagt op een site waar alles en iedereen kan en zal reageren naar een overeenkomst.
nou ja, we ademen allemaal zuurstof in.
niets tegen in te brengenquote:
Sorry Heatwavequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hab al zoveel fokkers meegemaakt die op het forum de grootste bek hadden en IRL gewoon een slap handje gaven en bier gingen halen voor me.
Niet zo flauw doen meiskequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind em niet bijster origineel, maar ach...
Jij niet eensquote:
Toe, laat je aandacht nu niet van HeatWave gaan.. Daar was je zo leuk mee in discussiequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet eens!
Jij hebt tenminste nog het lef gehad om in mijn gezixht te zeggen dat je me een lul vindt.
Wanneer ik jou meet laat ik mijn lul het je ook recht in je gezicht zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet eens!
Jij hebt tenminste nog het lef gehad om in mijn gezixht te zeggen dat je me een lul vindt.
Is goed, neem ik mijn vliegenmepper wel meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wanneer ik jou meet laat ik mijn lul het je ook recht in je gezicht zeggen.
Eindelijk kom je er voor uit. Respectquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wanneer ik jou meet laat ik mijn lul het je ook recht in je gezicht zeggen.
Wel een electrische gaarne.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, neem ik mijn vliegenmepper wel mee
Ik houd het liever bij enkel sabbelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:58 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eindelijk kom je er voor uit. Respect![]()
wil je ook dat hij het doorslikt?
sabbelen doe je op tenen, niet op een penisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik houd het liever bij enkel sabbelen.![]()
Ach, gun die gast zijn fantasie...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
sabbelen doe je op tenen, niet op een penis![]()
Dan mis jij heel watquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, vreet ie niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voor date heb ik plaats en tijd nodig.. En dat heb ik niet gekregenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat flauw, dus de date gaat niet door?![]()
Groningen, zaterdag tussen 17:00 en 18;00 in de 3quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor date heb ik plaats en tijd nodig.. En dat heb ik niet gekregen
Jij niet kutmod, ikkkkkkkk ga dat meisje NUECKEN11!!11!!!ONE!!!!!!!EINEOENONEN!!!!!1!1111!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Groningen, zaterdag tussen 17:00 en 18;00 in de 3.
Dan kan die Tegel beter zn voet in HW zn mond stoppen....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kan het niet later?? Zoiets als in Harlingen, Skutsje om 21.00 uur??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Groningen, zaterdag tussen 17:00 en 18;00 in de 3.
Vrees van niet, dit is nou eenmaal de afspraak. En ik moet er al 2:19 voor reizen, ik lijk wel gekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan het niet later?? Zoiets als in Harlingen, Skutsje om 21.00 uur??
kwart over vijf heb ik namelijk een wedstrijd
Harlingen ligt dichterbij... En ik ben het waardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrees van niet, dit is nou eenmaal de afspraak. En ik moet er al 2:19 voor reizen, ik lijk wel gek.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrees van niet, dit is nou eenmaal de afspraak. En ik moet er al 2:19 voor reizen, ik lijk wel gek.
Ik ook, en ik moet helemaal vanuit Amsterdam naar Grunn, das me al buitenland genoegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Harlingen ligt dichterbij... En ik ben het waard![]()
Dan kan Harlingen ook wel...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrees van niet, dit is nou eenmaal de afspraak. En ik moet er al 2:19 voor reizen, ik lijk wel geil![]()
Ik moet dan kiezen tussen een stel waterpoloėrs en Groningen... Ik denk dat ik echt maar naar die waterpoloėrs gaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Kan je niks beters verzinnen dan de 3.... Daarmee krijg je haar toch niet over de streep...
Opzich wel., maar niet tegelijkertijdquote:
Ik woon helemaal niet in Grunnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en ik moet helemaal vanuit Amsterdam naar Grunn, das me al buitenland genoeg.
Bijna.... en toch zo helemaal net nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in Grunn
Gemiste kans, jochie!!
Bierquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze houden allemaal van bier
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in Grunn
Gemiste kans, jochie!!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze houden allemaal vanbier alcoholische drank
Kutn00bquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef vethard het volgende:
[..]
ook kunnen we allemaal opnieuw een cursus nederlands gaan volgen.
Vrouwenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bijster origineel om mij als date te vragen op een meet![]()
Nee, nee, maar ondertussen wil je wel graag weten hoe ik sabbelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen.
Ik vraag.vroeg helemaal niets.
Volgens mij ging dat over Badkamertegelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, nee, maar ondertussen wil je wel graag weten hoe ik sabbel![]()
Dat doe ik wel na het sabbelen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over Badkamertegel.
Neuken?
I'll take that as a yesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel na het sabbelen...
Hoever is dat vanaf Groningen CS?quote:
Ik type Nederlands.. Wil nog wel eens anders pratenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:25 schreef Bosbeetle het volgende:
ze praten allemaal nederlands
Alsof ik nog kan lopen na een meetingquote:
Yvonne komt niet, dus jij kan best lopen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik nog kan lopen na een meeting![]()
.
.
Ik slaap al bij Nikky, dus dat is niet echt de lekkerste optiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Yvonne komt niet, dus jij kan best lopen!
hey psst, ik heb HW z`n pikkie weleens gezienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Yvonne komt niet, dus jij kan best lopen!
Je had beter bij mij kunnen slapen, maar ja...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik slaap al bij Nikky, dus dat is niet echt de lekkerste optie.
Laffer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
hey psst, ik heb HW z`n pikkie weleens gezien![]()
wil je info??![]()
alweer??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laffer!
ik heb jouw pikkie ook wel een gezien, zullen wij dan maar neuken?
Is vast niet onaantrekkelijker dan die ik laatst eens in mijn mailbox hadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
hey psst, ik heb HW z`n pikkie weleens gezien![]()
wil je info??![]()
Want?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had beter bij mij kunnen slapen, maar ja...
maar deze heeft dan wel een attagementquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is vast niet onaantrekkelijker dan die ik laatst eens in mijn mailbox had
downloading picturequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:33 schreef laffer het volgende:
[..]
maar deze heeft dan wel een attagement![]()
onmogelijk, jij hebt dus het pikkie van HW nog nooit gezienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent nog uitgewoond van de vorige keer??
Nee.. En volgens mij is mijn kans daarop al finaal verkekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:34 schreef laffer het volgende:
[..]
onmogelijk, jij hebt dus het pikkie van HW nog nooit gezien![]()
Ach, in de staat waar jij toen verkeerde dacht je vast dat ik de enige was met 2 pikkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:34 schreef laffer het volgende:
[..]
onmogelijk, jij hebt dus het pikkie van HW nog nooit gezien![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
downloading picture zweren
76 % of 165MB...............................
Life size.
ahaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat hebben alle fokkers nou gemeen?
JOUW SCHULD!!!!!quote:
ow, shit ik zit in een serieus topic te ouwehoerenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
ow, shit ik zit in een serieus topic te ouwehoeren![]()
*weg is*
Hier blijven jij!! Vind het veel te gezellig!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
*weg is*
Dat was me nog niet eens opgevallen ! Maar jullie homo-erotische escapades waren een beetje.. uhm.. Like..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
*weg is*
Laat me raden.. Jij werd er opgewonden van??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen ! Maar jullie homo-erotische escapades waren een beetje.. uhm.. Like..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat me raden.. Jij werd er opgewonden van??
Alleen van Laffer eigenlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat me raden.. Jij werd er opgewonden van??
Was het maar zo!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen ! Maar jullie homo-erotische escapades waren een beetje.. uhm.. Like..
Daar is wel meer voor nodig hoorquote:
Voor jou wel hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo!
Was ik maar homo, wat was het leven makkelijk geweest zeg...
Je kan altijd nog switchen!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo!
Was ik maar homo, wat was het leven makkelijk geweest zeg...
homo's hebben zo'n mooi leven man!quote:
Dan houdt ie zich nu wijselijk stil.. Of heeft een doekje nodigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is wel meer voor nodig hoor.
Jaja, en geile vrouwen bestaan niet??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
homo's hebben zo'n mooi leven man!
stel je voor, je bent een geile man, en alles waar je op valt is OOK een geile man!.
Who would need women!?.
jammer dat vrouwen zo lekker zijn.
Nee, een negerin werkt beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan houdt ie zich nu wijselijk stil.. Of heeft een doekje nodig
Gelukkig welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, en geile vrouwen bestaan niet??
quote:
Tis alweer goed met je hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alleen die staan niet in jullie adresboekje
Maarja je moet toch wat he met een leeg adresboekjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alleen die staan niet in jullie adresboekje
Ik hou het toch maar bij die andere tip: Tis fok, who caresquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis alweer goed met je hoor.
1 tip: nooit mensen beoordelen via een vaag chat topic die je niet kent.
Ow ik had eigenlijk mn hele zelfbeeld aan dit topic opgehangenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar bij die andere tip: Tis fok, who cares
Verstandig hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar bij die andere tip: Tis fok, who cares
Schoudertje nodig??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ow ik had eigenlijk mn hele zelfbeeld aan dit topic opgehangen![]()
ik ben 19quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien danquote:
Je hebt nog geen genoeg van mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien dan.
na een paar posts hier, nee, dan zou je wel erg saai zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hebt nog geen genoeg van me![]()
Try mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na een paar posts hier, nee, dan zou je wel erg saai zijnl.
Doen jullie morgen toch al een duomeet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na een paar posts hier, nee, dan zou je wel erg saai zijnl.
Nee, Heat durft nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Doen jullie morgen toch al een duomeet...![]()
Het schrikt dat het zoveel gebruikt wordt! Maar goed dat je het even zegt! Iets met 14.gif of zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met het fotoboek is, maar het werkt voor geen meter bij mij. net was het weer even terug, maar nu is het weer niets...
quote:
Ik ben dan ook niet zomaar een fokster, ik ben Vikingsmeisje.. En je durft nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik heb al andere plannen in Grunn.
Er zijn maar weinig dingen die ik niet durf, en een fokster ontmoeten is er NIET een van.
Ja dus? Wat moet ik daar nou op zeggen? Zonder je te kennen? Ik ga morgen 20 fokkers ontmoeten, echt bang ben ik nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zomaar een fokster, ik ben Vikingsmeisje.. En je durft niet
20 fokkers tegelijk of mij alleen.. Voor dat laatste zou ik ook bang zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus? Wat moet ik daar nou op zeggen? Zonder je te kennen? Ik ga morgen 20 fokkers ontmoeten, echt bang ben ik niet.
What makes you special?.
met jou jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, jij hoort op de bank te knuffelen![]()
Ik zou niet de reclamewereld in gaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
20 fokkers tegelijk of mij alleen.. Voor dat laatste zou ik ook bang zijn
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef Gollemrulez het volgende:
ach neem je morgen de laatste trein toch![]()
Slaap lekker, en veel plezier morgen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet de reclamewereld in gaan als ik jou was.
Ik ben slapen.
zullen we dan maar door naar de slaapkamer?quote:
Zal wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Slaap lekker, en veel plezier morgen...
Op Fok?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik ga nu discussiėren, doei...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |