Voor hetzelfde geld weet je zeker dat je komt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast.
Ik denk dat ik nog steeds overweeg om eventueel het idee te gaan hebben om misschien ook op te komen dagen.
maar das niet zeker.
het zou zo maar een kans op een mogelijkheid kunnen worden eventueelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld weet je zeker dat je komt?
U hebt mail.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef Chandler het volgende:
Wij komen dus ongv tegen 18.00 uur... Enne opa houd je hart maar vast er zullen leuke dames komen!!!
Tot zaterdag!
verkapte TVP!
Wat bent U toch altijd beleefdquote:
Wilt U ook mail hebben?quote:
Wat was U van plan om te mailen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wilt U ook mail hebben?
Zodanige voorstellen dat ik die niet waag openbaar te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:15 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Wat was U van plan om te mailen dan?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zodanige voorstellen dat ik die niet waag openbaar te maken.
Daar was ik nou al bang voor.quote:
Wat schat je me weer slecht in zeg!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Daar was ik nou al bang voor.
Een ietwat rijpere vrouw als CartWoman zou er geen moeite mee hebben.
Vergeeft U mij, dat ik Uw tere ziel beschadigd heb.
Het is een Groningenmeat, Mereltje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Wat schat je me weer slecht in zeg!![]()
Wat zijn we weer lekker ontopic bezig![]()
Met net zo'n haakje als in die kroeg van Heatwave?quote:
In de kroeg van Heatwave ben ik nooit geweest.. Is het wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Met net zo'n haakje als in die kroeg van Heatwave?
![]()
Inmiddels niet meer helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Mereltje het volgende:
[..]
In de kroeg van Heatwave ben ik nooit geweest.. Is het wat?
Tisniks. Al zittende moet je de deur zelf dichthouden onder het uitstoten van de kreet "BEZET"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Mereltje het volgende:
[..]
In de kroeg van Heatwave ben ik nooit geweest.. Is het wat?
Niet zo gek dat tie kroeg er niet meer is..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tisniks. Al zittende moet je de deur zelf dichthouden onder het uitstoten van de kreet "BEZET"
Dat was de charmequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tisniks. Al zittende moet je de deur zelf dichthouden onder het uitstoten van de kreet "BEZET"
Waarschijnlijk wel ja, moet het nog even aankijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Komt U morgen heatwave?
Zijn baas was er duidelijk op uit om er nog het laatste geld uit te persen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Niet zo gek dat tie kroeg er niet meer is..
Daar zit al iets meer zekerheid inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, moet het nog even aankijken>
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Mereltje het volgende:
Komt Yvonne ook trouwens? meestal vond ze het wel gezellig...
Een beetje ja. Ik moet alleen nog even een alternatieve datum voor iemand anders regelen, maar dat is waarschijnlijk ook al geluktquote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Mereltje het volgende:
Komt Yvonne ook trouwens? meestal vond ze het wel gezellig...
Dubbele afspraak?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje ja. Ik moet alleen nog even een alternatieve datum voor iemand anders regelen, maar dat is waarschijnlijk ook al gelukt.
Eindigt Uw telefoonnummer nog steeds op 56, HeatWave?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje ja. Ik moet alleen nog even een alternatieve datum voor iemand anders regelen, maar dat is waarschijnlijk ook al gelukt.
Bijna dus, maar das waarschijnlijk geregeld.quote:
OK. Dan kun je me naar de juiste plek loodsen als ik wat later kom.quote:
Ik ben niet de beste gids in Grunn hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
OK. Dan kun je me naar de juiste plek loodsen als ik wat later kom.
Begint het in de maling nemen nu al?quote:
Ongesteld?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne komt niet hoor, daar ben ik vrij zeker van.
fashionably late zullen we maar zeggen, ik ben er maart 2009.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef Q. het volgende:
Zit je nog niet in de trein? Je komt echt nooit meer op tijd nu.
Je wil gewoon niet met mij mee!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee mocht ik gaan doe ik eigen autokan ik weg wanneer ik wil
![]()
Ja welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef gelly het volgende:
Hebbie geen motor meer ?
Tuuk welquote:
Ik woon in Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuuk welmaar als ik ga ga ik over Amsterdam enzo
das nie jou hoek
![]()
Ik vind het reuze gezellig altijd een Grun meet, maar helaas, vergadering morgenquote:
je vergadert gvd maar via SMS ofzo...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het reuze gezellig altijd een Grun meet, maar helaas, vergadering morgen
ik betaal je eerste leffe welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het reuze gezellig altijd een Grun meet, maar helaas, vergadering morgen
Whehehehequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je vergadert gvd maar via SMS ofzo...
Wie moet anders mijn kansen bij een leuk serveerstertje verkloten met verhalen over fok morgen?>
nee, das concurrentie, das anders, daar kan ik wel mee levenquote:
Ik heb een wedstrijd rond die tijd, dus mij gaan ze ook al missenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem wel de trein dan, om nou eerst naar U-dorp te gaan enzo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef Faithy het volgende:
mensen die vanaf Utrecht mee willen liften: om half 4 haal ik Q. op bij Afslag 17 (A12) Jaarbeurs/Kanaaleiland
even melden VOOR half 3
Perfect te bereiken, halte Westraven met de sneltram. Waar de Fok!stok een paar dagen geleden ook lag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef Faithy het volgende:
mensen die vanaf Utrecht mee willen liften: om half 4 haal ik Q. op bij Afslag 17 (A12) Jaarbeurs/Kanaaleiland
even melden VOOR half 3
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor een lift!quote:
quote:
Ik weet serieus niet of ik ga.. en als ik ga of ik erg lang blijfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een lift!
Een lift goddamnit!.
maakt mij niet uit hoor, ik slaap verder bij Nikky, maar als ik die 26.50 kan uitsparenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet of ik ga.. en als ik ga of ik erg lang blijf![]()
I know lastig verhaal anders ff msn ofzo ?
Kom nou maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet of ik ga.. en als ik ga of ik erg lang blijf![]()
I know lastig verhaal anders ff msn ofzo ?
Hoe laat zou je met de trein gaan enzo ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maakt mij niet uit hoor, ik slaap verder bij Nikky, maar als ik die 26.50 kan uitsparen.
mail me maar.
Rond een uurtje of 15:00 denk ik,..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe laat zou je met de trein gaan enzo ?
en tot hoe laat tsjek jij je maildan houd ik daar even rekening mee voor geval dat enzo
Reeds gereageerd!quote:
Ok, nevermind dan, tegen die tijd wil ik er al zijn. Ik reis niet de halve wereld af voor een meetinf van 4 uurtjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:00 schreef MissHobje het volgende:
ahh ok.. mocht ik gaan dan mail ik voor die tijd ff en mocht ik gaan ga ik rond uur of 17.30 hier weg enzo ( eerder lukt nie echt en eet verder niet mee)
Ohh ok... jij wil wel mee eten enzo ? kun je dan niet beter amsterdam trein naar utrecht doen en dan met Faithy en qu mee ? das dan slimmer toch ?? ( als hun dat ok vinden natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, nevermind dan, tegen die tijd wil ik er al zijn. Ik reis niet de halve wereld af voor een meetinf van 4 uurtjes.
Ik zie morgen wel, ik red me welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh ok... jij wil wel mee eten enzo ? kun je dan niet beter amsterdam trein naar utrecht doen en dan met Faithy en qu mee ? das dan slimmer toch ?? ( als hun dat ok vinden natuurlijk)
Ik begrijp dat dat allemaal te voet is ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:50 schreef RealZeus het volgende:
Van het station naar de Grote Markt:
Bij het Groninger Museum (dat maffe gebouw tegenover het station) ga je de brug over.Dan loop je steeds rechtdoor tot je weer bij een asfaltweg komt.Dat is de busbaan op het Zuiderdiep en blijf je daar te lang op staan dan wordt je vanzelf platgereden door [insert vervoermiddel] van Arriva.Ga bij die busbaan rechtsaf.Bij de C&A ga je linksaf,de Herestraat in.Pas op voor winkelend publiek,die lopen namelijk in de weg.(tenzij je na 17.00u komt).
Tussen de Vodafone shop en Bakker Bart ga je rechts en dan krijg je vanzelf een batterij kroegen aan je rechterhand en één daarvan is de Drie Gezusters.
Succes.
Enneh ,tot morgen.![]()
Daar kan je niet parkerenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat allemaal te voet is ?
Daar ergens parkeren bij dat museum.... ( heb er ooit vroeger is geshopt en dit verhaal komt mij wel bekend voor ergens)
Heb je verhaal ff btje aangepast.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar kan je niet parkerenJe moet parkeergarage Radermarkt hebben. Je komt vanaf Utrecht via de A28? Bij de eerste stoplichten (knooppunt Julianaplein)rechtdoor, stoplichten rechtsaf, rij je langs het hoofdstation, 2e stoplichten linksaf. Als je uit de parkeergarage komt zie je het zuiderdiep, elke straat die je dan recht voor je ziet brengt je naar de Grote Markt
Vanaf Amsterdam meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar kan je niet parkerenJe moet parkeergarage Radermarkt hebben. Je komt vanaf Utrecht ? Bij de eerste stoplichten rechtdoor, stoplichten rechtsaf, rij je langs het hoofdstation, 2e stoplichten linksaf. Als je uit de parkeergarage komt zie je het zuiderdiep, elke straat die je dan recht voor je ziet brengt je naar de Grote Markt
Neuh, niet heel ver. Tien minuutjes lopen ofzo, denk ik. Misschien een kwartiertje.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:24 schreef Faithy het volgende:
kun je ook GRATIS parkeren in Groningen?
Ja, ik weet wel ergens waar je gratis kunt parkeren, maar ik heb geen idee of dat ver lopen is naar het plein (parkeerplaatsen gratis zijn bij het UMCG zeg maar.. is dat heel ver? )
Ga er maar van uit dat ik ook mee terug ga, ik slaap liever niet onder bruggen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:02 schreef Faithy het volgende:
ik heb met mn gare hoofd beloofd om zondag om kwart voor 1 naar de hockeywedstrijd van mn zusje te komen kijken
dus Q. en ik rijden gewoon terugof ik rij gewoon terug, moet hij weten
Idd, A28 is het kortste by far.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:23 schreef gelly het volgende:
Dat is een stuk omrijden vanaf Utrecht...
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave is om 17:15 op Groningen CS..
Eerst even mijn visum verlengen. inentingen halen etc.
Nog iemand in de buurt rond die tijd?
Vergeet het woordenboek niet. En kan je die inentingen niet beter in Amsterdam halen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Zie je wel dat het makkelijker is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Q. (notice the . )
Ik verwacht rond vijf uur in groningen te zijn (busstation), dus dan wandel ik wel even die kant op...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Nog iemand in de buurt rond die tijd?
Heb je mn nummer? Anders kan je me bellen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef MissHobje het volgende:
ik gok dat ik aankom ergens tussen 20 en 20.30mits ik het in 1 keer ga vinden enzo ...
Ja ik had hem nogquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je mn nummer? Anders kan je me bellen.
Hoezo? Je had toch al een hotel geregeld?quote:
Hotel net afgebeld,, mn pa ligt in t ziekenhuis sinds vanmiddag.....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoezo? Je had toch al een hotel geregeld?![]()
Ja hoor. Op het Boterdiep.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:24 schreef Faithy het volgende:
kun je ook GRATIS parkeren in Groningen?
Ja, ik weet wel ergens waar je gratis kunt parkeren, maar ik heb geen idee of dat ver lopen is naar het plein (parkeerplaatsen gratis zijn bij het UMCG zeg maar.. is dat heel ver? )
Heb je msn?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:49 schreef nietzman het volgende:
Ik ben later en heb geen telefoonnummers..
In de drie blijven, tuig.
Sterktequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Hotel net afgebeld,, mn pa ligt in t ziekenhuis sinds vanmiddag.....
Aangezet. jbuitenga @ hotmail . comquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:50 schreef nikky het volgende:
Heb je msn?
Ik heb je toegevoegd, maar msn is denk ik erg traag. Je hebt mailquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Aangezet. jbuitenga @ hotmail . com
Shit man.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde nummer nog altijdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:02 schreef Chandler het volgende:
Nikky; als je dit nog leest... volgens mij heb ik je tel nog en bel je wel als ik jullie zoek
We gaan stappen tot laatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:06 schreef Sebasser het volgende:
Doe eens lief
en vertel van hoelaat tot hoelaat jullie daar zijn
Want ik kom wss ook heel ff langs
misshobje weet er van
nou daar ben ik te moe voorquote:
Nietusquote:
Ik was graag gekomen, lieverdquote:
Dat dacht ik ook maar het is echt korter.Qua tijd in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:23 schreef gelly het volgende:
Dat is een stuk omrijden vanaf Utrecht...
Troost je,je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Jordy-B het volgende:
Zo... 'k ben inmiddels weer thuis...
Maar dan moet het wel georganiseerd worden, want dit soort dingen heb ik geen trek meer in.
Je kon ze niet vinden?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:59 schreef Mereltje het volgende:
Ik kom niet meer hoor.
Dat ligt gewoon toch echt aan jezelf. Het stond je vrij om telefoonnummers te vragen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef RealZeus het volgende:
Dus bij de volgende meet gaan we twee dingen DUIDELIJK afspreken:
Ja idd!! ook eens enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 04:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon toch echt aan jezelf. Het stond je vrij om telefoonnummers te vragen.
Jij bent ook altijd het enthousiasme zelfe he.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:58 schreef nietzman het volgende:
Hoi. Het was tof. Nu pitten.
Kusjes,
Nietz.
Jij ook Isabeauquote:
quote:
de MAC was toch dichtquote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Faithy het volgende:
[..]![]()
wij wilden niet nog ergens gaan eten, dus hadden we maar met Hobje afgesproken dat wij alvast reden
quote:volgende keer krijg je 'n doei-knuffel![]()
quote:Volgende meeting is hier in de randstad![]()
Was daar onzekerheid over dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:43 schreef nietzman het volgende:
Is Boe nog thuisgekomen?
Goed zo Q! Min of meer will do voor een zondag toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:11 schreef Q. het volgende:
Zo, ik ben weer min of meer wakker.
Ik miste hem bij het afscheid.quote:
Meer dan ik meestal bereik op een zondag. Maar was erg tof om jou en Arty te ontmoeten, Dude.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed zo Q! Min of meer will do voor een zondag toch?![]()
Insgelijksquote:Op zondag 19 maart 2006 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan ik meestal bereik op een zondag. Maar was erg tof om jou en Arty te ontmoeten, Dude.
Ook dat, en ik mis julliequote:
Sterkte dudequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Minkeltje het volgende:
yepsquote:
Netjes gedaan! Jullie waren niet al te laat op dan kennelijk!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave is weer thuis in Amsterdam, precies 24 uur nadat ik was vertrokken.
Het was weer ouderwets moet ik zeggen.
We werden redelijk op tijd wakker, hebben de hele keuken doorgezocht naar een Koffiezet apparaat en toen we dat niet vonden zat er maar 1 ding op:quote:Op zondag 19 maart 2006 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Netjes gedaan! Jullie waren niet al te laat op dan kennelijk!
Aus kampf Nicky?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We werden redelijk op tijd wakker, hebben de hele keuken doorgezocht naar een Koffiezet apparaat en toen we dat niet vonden zat er maar 1 ding op:
McDonalds.
Mijn weekend kan niet meer stuk, net iets erg grappigs gehoord.
nee nee, niets van datquote:
Heeft nikky geen coffee apparaatquote:Op zondag 19 maart 2006 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, niets van dat.
Die lagen nog lief te slapen toen we weggingen.
niet dat we konden ontdekkenquote:
Nikky woont toch in Rodenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet dat we konden ontdekken.
Dan maar snel een bakkie thee en naar de Mc..
Roden ja, maar met de auto ben je zo bij de eerste Mc hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nikky woont toch in RodenDaar is in velden of wegen geen MC D te vinden.
in Groningen wel![]()
Nu ben ik nieuwsgierig naar het grappigequote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We werden redelijk op tijd wakker, hebben de hele keuken doorgezocht naar een Koffiezet apparaat en toen we dat niet vonden zat er maar 1 ding op:
McDonalds.
Mijn weekend kan niet meer stuk, net iets erg grappigs gehoord.
Hoendiepquote:Op zondag 19 maart 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Roden ja, maar met de auto ben je zo bij de eerste Mc hoor.
ik zit er ook al op te wachtenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar het grappige![]()
Ja, ik ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar het grappige![]()
Niets aangaande den mieting?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
I am not at liberty to say.
Tis iets persoonlijks, sorry.
Nope, heeft er niets mee te makenquote:
Zijn er OOK niet, wat een kutmeeting als je er niet geweest bent zegquote:
als je wel geweest bent niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er OOK niet, wat een kutmeeting als je er niet geweest bent zeg.
Ik vond van nietquote:
Ik ben dol op kutmeetingsquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er OOK niet, wat een kutmeeting als je er niet geweest bent zeg.
Ik had hem wel bij me maar geen zin om dat ding de hele tijd mee te zeulen, zat ik mijn jas dusquote:Op zondag 19 maart 2006 15:41 schreef nietzman het volgende:
als ik had geweten dat er geen camera's aanwezig waren had ik de mijne meegesleept..
Flieft?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:41 schreef nietzman het volgende:
En ik ben ook op Hietweev.
Was je maar niet van de FP...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:41 schreef nietzman het volgende:
En ik ben ook op Hietweev.
Correct Nederlands zou zijn :quote:Op zondag 19 maart 2006 15:42 schreef Q. het volgende:
Nietz is op mij.
Onder de gordel!quote:Op zondag 19 maart 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Was je maar niet van de FP...
Alleen op de jouwequote:
Hoe laat kwam jij eigenlijk uit de trein, Heatwave?quote:
tegen 18:00 uur, had (uiteraard) 45 min vertraging.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe laat kwam jij eigenlijk uit de trein, Heatwave?
WAAR STAAT DAT DING!!!!!!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:02 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ben gewoon aangerand door Nietzman..
.
*koffie zetten gaat*
Idd! Niet te vinden dat krengquote:
quote:
Had bij mij een bakkie gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]!
Ik dacht al, ik was niet helemaal fit, maar zo duf nou ook weer niet.
Dat magquote:Op zondag 19 maart 2006 16:09 schreef Renesite het volgende:
Oh ja, mag ik opmerken dat ik met mijn 17 jaar echt verreweg het jongste was![]()
Ik rij alleen om voor de Macquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |