Voor hetzelfde geld weet je zeker dat je komt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast.
Ik denk dat ik nog steeds overweeg om eventueel het idee te gaan hebben om misschien ook op te komen dagen.
maar das niet zeker.
het zou zo maar een kans op een mogelijkheid kunnen worden eventueelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld weet je zeker dat je komt?
U hebt mail.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef Chandler het volgende:
Wij komen dus ongv tegen 18.00 uur... Enne opa houd je hart maar vast er zullen leuke dames komen!!!
Tot zaterdag!
verkapte TVP!
Wat bent U toch altijd beleefdquote:
Wilt U ook mail hebben?quote:
Wat was U van plan om te mailen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wilt U ook mail hebben?
Zodanige voorstellen dat ik die niet waag openbaar te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:15 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Wat was U van plan om te mailen dan?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:17 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zodanige voorstellen dat ik die niet waag openbaar te maken.
Daar was ik nou al bang voor.quote:
Wat schat je me weer slecht in zeg!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Daar was ik nou al bang voor.
Een ietwat rijpere vrouw als CartWoman zou er geen moeite mee hebben.
Vergeeft U mij, dat ik Uw tere ziel beschadigd heb.
Het is een Groningenmeat, Mereltje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Wat schat je me weer slecht in zeg!![]()
Wat zijn we weer lekker ontopic bezig![]()
Met net zo'n haakje als in die kroeg van Heatwave?quote:
In de kroeg van Heatwave ben ik nooit geweest.. Is het wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Met net zo'n haakje als in die kroeg van Heatwave?
![]()
Inmiddels niet meer helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Mereltje het volgende:
[..]
In de kroeg van Heatwave ben ik nooit geweest.. Is het wat?
Tisniks. Al zittende moet je de deur zelf dichthouden onder het uitstoten van de kreet "BEZET"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Mereltje het volgende:
[..]
In de kroeg van Heatwave ben ik nooit geweest.. Is het wat?
Niet zo gek dat tie kroeg er niet meer is..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tisniks. Al zittende moet je de deur zelf dichthouden onder het uitstoten van de kreet "BEZET"
Dat was de charmequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tisniks. Al zittende moet je de deur zelf dichthouden onder het uitstoten van de kreet "BEZET"
Waarschijnlijk wel ja, moet het nog even aankijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Komt U morgen heatwave?
Zijn baas was er duidelijk op uit om er nog het laatste geld uit te persen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Niet zo gek dat tie kroeg er niet meer is..
Daar zit al iets meer zekerheid inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, moet het nog even aankijken>
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Mereltje het volgende:
Komt Yvonne ook trouwens? meestal vond ze het wel gezellig...
Een beetje ja. Ik moet alleen nog even een alternatieve datum voor iemand anders regelen, maar dat is waarschijnlijk ook al geluktquote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Mereltje het volgende:
Komt Yvonne ook trouwens? meestal vond ze het wel gezellig...
Dubbele afspraak?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje ja. Ik moet alleen nog even een alternatieve datum voor iemand anders regelen, maar dat is waarschijnlijk ook al gelukt.
Eindigt Uw telefoonnummer nog steeds op 56, HeatWave?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje ja. Ik moet alleen nog even een alternatieve datum voor iemand anders regelen, maar dat is waarschijnlijk ook al gelukt.
Bijna dus, maar das waarschijnlijk geregeld.quote:
OK. Dan kun je me naar de juiste plek loodsen als ik wat later kom.quote:
Ik ben niet de beste gids in Grunn hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
OK. Dan kun je me naar de juiste plek loodsen als ik wat later kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |