abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36128266
Ben benieuwd hoeveel dames nou echt deep throat doen. Mijn vriend was hoogst verbaast toen ik hem voor het eerst pijpte (of is het peep ) omdat hij dat nog nooit meegemaakt had. Ik ben er sinds kort achter dat de ballen voor sommige heren een no no is en dat afwisseling met de handen over het algemeen zeer gewaardeerd word. Verder is er altijd ruim voldoende speeksel maar ik ben niet bereid erop te tuffen. Ik heet geen Jenna Jameson en ik snap niet wat daar erotisch of geil aan is. Slikken heb ik nog nooit gedaan maar dat doe ik wel binnenkort zodra ik niet meer verkouden ben. Belofte maakt schuld en het lijkt me best lekker. Maar laat je hem dan in je mond of meer over je hele gezicht komen en wat vinden die kerels lekkerder?

Heren: please comment, misschien steek ik er wat van op en help je indirect mijn vriend. Ben benieuwd of de dames nog leuke tactieken hebben.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:05:43 #2
27757 Triple
Suicide is selfexpression
pi_36128467
SO! Jij post in ieder geval duidelijk! Iedereen zal wel een andere voorkeur hebben, maar ik zou zeggen (als man dan he) eerst in je mond, ff laten zien en dan slikken.....
Over het gezicht zou ik ook wel eens willen proberen, lijkt me ook erg spannend, alleen werkt mijn vrouwtje niet erg mee!
Nou ja, veel plezier maar he!
Your looking at an absolute zero
I'm not the Devil, but I won't be your hero!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:07:31 #3
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36128516
Je bent een voorbeeld voor veel vrouwen.

Ehm zo te lezen begrijp je de juiste taktieken al aardig goed.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:09:07 #4
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36128554
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:05 schreef Triple het volgende:
SO! Jij post in ieder geval duidelijk! Iedereen zal wel een andere voorkeur hebben, maar ik zou zeggen (als man dan he) eerst in je mond, ff laten zien en dan slikken.....
Over het gezicht zou ik ook wel eens willen proberen, lijkt me ook erg spannend, alleen werkt mijn vrouwtje niet erg mee!
Nou ja, veel plezier maar he!
Wat is er nou weer geil aan het zien van je eigen zaad in haar mond dan?
Kan ik me weinig bij voorstellen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36128584
Thanks maar ik post het niet om complimenten te vangen. Kritiek wil ik horen!!
pi_36128590
Hmmm, wat die van mij heel erg lekker vind...en ikzelf trouwens ook...is als ik niet alleen pijp maar dat hij me in mijn mond neukt.. Ontzettend geil gevoel vind ik het als hij met zijn handen in mijn haar mijn hoofd zo stevig vast houdt en diep stoot..(makkelijker trouwens ook dan diep te pijpen)..
Oh, en klaarkomen in mijn mond..liever dan in mijn gezicht..(vinden we alletwee).
"Ok, hier ben ik.....wat zijn je andere 2 wensen............"
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:17:12 #7
27757 Triple
pi_36128682
Mondneuken (klint heel banaal zo!) als zij op haar rug op bed ligt met haar hoofd helemaal achterover. Zo kan hij makkelijk naar binnen zeg maar. Wie weet iets om te proberen?
Je kunt ook op je buik gaan liggen en je enkels vast houden.
pi_36128701
Ben bang dat ik dit allemaal maar moet proberen..
pi_36129110
Als je al kan deeptroathen, wat mannen erg leuk vinden als je daarbij ook nog kan likken, dus als hij diep in je keel zit met je tong een beetje zijn ballen likken, gaan ze helemaal overstuur van

Wat de meeste mannen mij verteld hebben is dat alleen diep zetten niet zo heel spannend is, dat afwisselen tussen gewoon pijpen, handjes gebruiken enzo en diep juist het ultieme is, ben benieuwd of dat bevestigd of juist ontkent kan worden door de mannen hier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36129190
Het geilste vind ik afwisseling terwijl me me heel erg geil aankijkt en ik zie dat ze er zelf ook erg van geniet
Big dick.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:39:47 #11
27757 Triple
pi_36129329
Helaas kan ik d'r niks over zeggen, alleen dromen..... Na een jaar of 8 is normaal pijpen niet zo eng meer en daar is het tot nu bij gebleven. Voor mijn huidige relatie 2 dames gehad die ook alleen normaal pijpen. Maar ja, dat was in de leeftijd van een jaar of 15/16 dus de variaties moesten nog ontdekt worden! We hadden nog geen !Fok helaas hehehe
pi_36130187
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef Triple het volgende:
Helaas kan ik d'r niks over zeggen, alleen dromen..... Na een jaar of 8 is normaal pijpen niet zo eng meer en daar is het tot nu bij gebleven. Voor mijn huidige relatie 2 dames gehad die ook alleen normaal pijpen. Maar ja, dat was in de leeftijd van een jaar of 15/16 dus de variaties moesten nog ontdekt worden! We hadden nog geen !Fok helaas hehehe
Niet iedereen kan diep pijpen hoor, beter gezegd de meeste niet, alhoewel het tegenwoordig normaler gevonden wordt omdat het aan te leren is voor een groot deel.
Alleen heeft niet iedereen er zin in om dat te leren, beetje met iets zover mogelijk achterin je strot zitten, dat een tijdje daar houden terwijl je niet probeerd te kokhalsen enzo, of gewoon proberen steeds met pijpen zelf met het risiko van kokhalsen of erger als je tever gaat....

Tis maar wat je ervoor over hebt en hoe makkelijk het gaat, wat ik toch een beetje hoor is dat diep pijpen echt wel leuk is hoor, maar echt niet beter of slechter dan gewoon pijpen, het is gewoon een extra truukje of set van trukjes erbij....

Zelf ben ik er geen grote ster in, soms lukt het gewoon, meestal gaat het een stukje zeg maar maar niet echt diep, maar fuck it, het voelt goed volgens de heren...(misschien dat ze daarom zeggen ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:19:38 #13
27757 Triple
pi_36130430
Tis niet dat ik denk dat ik iets tekort kom hoor, als m'n meissie een bui heeft en ik wordt verwend dan is het echt wel lekker! Deepthroaten zal er bij haar noooit in zitten, ze gaat al over d'r nek als ze de pil weg moet werken zegmaar Het zelfde gevoel komt naar boven bij een hele dooier of iets anders dat een beetje drillerig is.... zoals sperma. Maar dit gaat al weer erg off-topic.
Ik ben benieuwd of Whoopsydaisy al een poging heeft gedaan!

Trouwens erodome, deepthroaten proberen tijdens echt pijpen met het risico op kokhalsen of erger.... lijkt me ook spannend! Wet wordt wat grover dan, maar traanogen en doorgelopen makeup lijkt mij wel geil
pi_36130933
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef erodome het volgende:

Zelf ben ik er geen grote ster in, soms lukt het gewoon, meestal gaat het een stukje zeg maar maar niet echt diep, maar fuck it, het voelt goed volgens de heren...(misschien dat ze daarom zeggen ).
Soms lijkt een ster alleen maar klein
Maar deepthroaten is idd te leren, mijn vriendin kon het absoluut niet en ging bij de gedachte al kokhalsen. Maar haar nieuwsgeirigheid en mijn 'wens' hebben haar de kunst de van het deepthroaten meester gemaakt
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_36131091
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef Triple het volgende:
Tis niet dat ik denk dat ik iets tekort kom hoor, als m'n meissie een bui heeft en ik wordt verwend dan is het echt wel lekker! Deepthroaten zal er bij haar noooit in zitten, ze gaat al over d'r nek als ze de pil weg moet werken zegmaar Het zelfde gevoel komt naar boven bij een hele dooier of iets anders dat een beetje drillerig is.... zoals sperma. Maar dit gaat al weer erg off-topic.
Ik ben benieuwd of Whoopsydaisy al een poging heeft gedaan!

Trouwens erodome, deepthroaten proberen tijdens echt pijpen met het risico op kokhalsen of erger.... lijkt me ook spannend! Wet wordt wat grover dan, maar traanogen en doorgelopen makeup lijkt mij wel geil
Ja, dat vind ik ook wel geil, mar niet iedereem heeft daar zin in en dat is ook wel weer te begrijpen
pi_36131111
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Kinkycouple het volgende:

[..]

Soms lijkt een ster alleen maar klein
Maar deepthroaten is idd te leren, mijn vriendin kon het absoluut niet en ging bij de gedachte al kokhalsen. Maar haar nieuwsgeirigheid en mijn 'wens' hebben haar de kunst de van het deepthroaten meester gemaakt
  vrijdag 17 maart 2006 @ 23:05:33 #17
27757 Triple
pi_36131907
Maareuh whoopsy, kun je al wat resultaten mede delen aan de nieuwschierige lezertjes???
pi_36136783
Nope, voorlopig ben ik net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar wel zo ziek dat mijn libido even wat minder geworden is. Met een verstopte neus deepthroaten is niet te doen maar ik beloof plechtig jullie op de hoogte te houden.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:38:54 #19
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_36137233
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nope, voorlopig ben ik net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar wel zo ziek dat mijn libido even wat minder geworden is. Met een verstopte neus deepthroaten is niet te doen maar ik beloof plechtig jullie op de hoogte te houden.
Wou dat je mijn vriendin was, je beschrijvingen voldoen wel aan het beeld van een ideale pijpbeurt in mijn ogen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_36144410
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef pvv1967 het volgende:
Hmmm, wat die van mij heel erg lekker vind...en ikzelf trouwens ook...is als ik niet alleen pijp maar dat hij me in mijn mond neukt.. Ontzettend geil gevoel vind ik het als hij met zijn handen in mijn haar mijn hoofd zo stevig vast houdt en diep stoot..(makkelijker trouwens ook dan diep te pijpen)..
Oh, en klaarkomen in mijn mond..liever dan in mijn gezicht..(vinden we alletwee).
dit heb ik nooit ervaren, maar lijkt me heel erg lekker!

Verder vind ik het niks als ik in haar gezicht klaar kom(nooit gedaan maar lijkt me ook niks) in dr mond af en toe, en is best fijn:)
pi_36152113
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef pvv1967 het volgende:
Ohw dat is zo machtig Vond het heerlijk om het hoofd van mijn ex vast te pakken en dan idd diep er in te stoten, hopelijk krijg ik mijn nieuwe ook zo ver!
Danmark: more usefull every day!
  zondag 19 maart 2006 @ 11:26:48 #22
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_36163163
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
likken heb ik nog nooit gedaan maar dat doe ik wel binnenkort zodra ik niet meer verkouden ben. Belofte maakt schuld en het lijkt me best lekker.
veel vrouwen zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen!
quote:
Maar laat je hem dan in je mond of meer over je hele gezicht komen en wat vinden die kerels lekkerder?
Over het gezicht is geiler om te zien! Maar in haar mond komen is ook erg geil !

[/quote]
пусть всегда будет солнце
  zondag 19 maart 2006 @ 16:10:46 #23
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36170342
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
misschien steek ik er wat van op en help je indirect mijn vriend. Ben benieuwd of de dames nog leuke tactieken hebben.
help liever mezelf
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36171136
quote:
Op zondag 19 maart 2006 16:10 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

help liever mezelf
je trekt liever dan dat je gepijpt wordt???
"Ok, hier ben ik.....wat zijn je andere 2 wensen............"
  zondag 19 maart 2006 @ 16:42:18 #25
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36171208
lezen m'n beste, lezen...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')