quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef Morwen het volgende:
Fortuyn was geen makkelijke meegaande man, dus ik kan me wel voorstellen dat ze dat van hem opgepikt heeft. Na je lichamelijke dood verandert daar niks aan, dus ik denk niet dat hij boos is over de aanslag maar gewoon over het algemeen een boos persoon was.
Al klinkt boos ook weer zo ...mmmmm......kinderachtig. Nouja, ik denk dat ze dat van hem opving in elk geval![]()
Er zit jou iets dwars, ik voel het... Uhm, het begint met een O....en een Nquote:
Hoe doet Char het dan volgens jou? Of andere mediums wat dat betreft?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Pim Fortuyn is dood.
De hersenen van een dood persoon werken niet door het gebrek aan zuurstof e.d omdat het hart niet meer pompt. Zijn lichaam werkt niet meer.
Met doden praten.
ehmm.... hoe raad je dat????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er zit jou iets dwars, ik voel het... Uhm, het begint met een O....en een N![]()
Heb jij Sarina al eens gezien op Dinsdagavond? Op Talpa dacht ik....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmm.... hoe raad je dat????
o van onstellende oetkut
n van neuk toch op met je doorzichtige kutprogramma.
Ik denk dat mediums goede mensenkenners zijn en zo ongeveer weten wat ze moeten vertellen om iemand blij te maken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoe doet Char het dan volgens jou? Of andere mediums wat dat betreft?
off topic: vanwaar jouw ondertitel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik denk dat mediums goede mensenkenners zijn en zo ongeveer weten wat ze moeten vertellen om iemand blij te maken.![]()
jij bent 12?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Pim Fortuyn is dood.
De hersenen van een dood persoon werken niet door het gebrek aan zuurstof e.d omdat het hart niet meer pompt. Zijn lichaam werkt niet meer.
Met doden praten.
knap staaltje coldreadingquote:
Shotgunnen, cold-reading, roep het maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:16 schreef OnlineGokker het volgende:
Waarom is er niemand die Char wil testen door haar contact te laten maken met iemand die eigelijk helemaal niet dood is. Kijken wat er dan voor onzin uitkomt
Ze is gewoon knettergekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
verdiep jij je wel eens in het onverklaarbare?quote:
*kijkt naar fotoboek*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ze is gewoon knettergekzulke mensen moeten ze opsluiten, we hadden beter met zijn allen naar Prison Break gekeken is tenminste een serie die nog iets voorsteld!
![]()
Char is wel makkelijk te verklaren hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
verdiep jij je wel eens in het onverklaarbare?
Ik denk van niet nml
jij leest je eigen fotoreading niet eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
Char is wel makkelijk te verklaren hoor![]()
Zoalds die gene een paar posts hierboven zegt.
Je stuurt er 8 BN'ers heen. Vier komen er met een verzoekje voor een persoon die dood is, vier met een verzoekje voor een persoon die leeft. En dan kijken of ze het er tussen uit pikt.
Je haalt nu 2 users door elkaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij leest je eigen fotoreading niet eens![]()
zegt al genoeg over jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |