quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met de TS is alles inmiddels alweer in orde had ik begrepen
Ik kan me levendig voorstellen hoe jullie je moeten voelen... Bij mijn moeder werd nl. eind mei leverkanker geconstateerd, we moesten drie weken wachten op aanvullende onderzoeken en de uitslag daarvan, en wat bleek: de heren medici hadden een compleet verkeerde diagnose gesteld, goddank bleek het te gaan om een onschuldige kluwen van bloedvaten i.p.v. een tumor. Maar die drie weken waren echt verschrikkelijk, heel veel sterkte dus nogmaals en ik hoop dat jullie vakantie ondanks alles toch nog erg fijn wordt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef mirelia het volgende:
Ja dat zou kunnen maaar ik vertrouw maar op de dokter dat hij het nog niet noodzakelijk acht
Anders gaat mijn vakantie ook niet door en we hebben het nu al zo moeilijk
Ook voor mijn vrouw en zoontje is dit natuurlijk even een klap dat we die 5 dagen goed kunnen gebruiken om het even te vergeten
Hoe het wel in de gaten, als het te lang duurt, gewoon weer mee heen gaan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef samendjinn het volgende:
Ik heb uitslagen binnen van alles gedaan dokter zegt dat het goed is dus dat neem ik dan maar aan
plasziet er nog raar uit maar wie ben ik om dat te beoordelen.
HEb geen pijn meer dus dat is een goed teken.
Ik ben wel blij dat ik wat kwijt kon op dit forum dat helpt wel
bedankt
Gr Sam
ik duim voor jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:44 schreef mirelia het volgende:
Klein updateje voor de mensen die het interresseert
Ik ben inmiddels voor de 2e keer geopereert en heb geen blaaskanker meer omdat mijn blaas is verwijderd.
Maandag hoor ik of er uitzaaiingen zijn of dat ik genezen ben.
Heel veel succes en sterkte maandag! Ik duim ook voor je dat alles nu goed is!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:44 schreef mirelia het volgende:
Klein updateje voor de mensen die het interresseert
Ik ben inmiddels voor de 2e keer geopereert en heb geen blaaskanker meer omdat mijn blaas is verwijderd.
En? Wat is de uitslag?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:44 schreef mirelia het volgende:
Ooit gehoord van de slogan "Ik vrij veilig of ik vrij niet."? Of van de term "soa test"?quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de slogan "Ik vrij veilig of ik vrij niet."? Of van de term "soa test"?
![]()
Maar voor het geval je het topic nog niet had doorgelezen, mijn bloed-in-de-urine probleem is al een behoorlijk tijdje niet meer aanwezig.quote:
De uitslag was perfectquote:
Goed om te lezen dat het gelukkig niet is uitgezaaid. Ik neem aan dat je nu een stoma of iets dergelijks hebt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef mirelia het volgende:
[..]
De uitslag was perfect
Alle weggenomen weefsels (lymfeklieren, prostaatmonsters) en alle snijranden waren 100% schoon
Dus deze nachtmerrie is voorbij na een half jaar
Nu heb ik alleen geen blaas meer en lijk wel een ouwe vent na de operatie qua bewegingen en uithoudingsvermogen
Maarja de operatie was heeel zwaar.....maar het 100% waard
Wow! Gefeliciteerd met deze fantastische uitslag! Dat jij maar de (zeer) oude vent mag worden die je je nu voeltquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef mirelia het volgende:
[..]
De uitslag was perfect
Alle weggenomen weefsels (lymfeklieren, prostaatmonsters) en alle snijranden waren 100% schoon
Dus deze nachtmerrie is voorbij na een half jaar
Nu heb ik alleen geen blaas meer en lijk wel een ouwe vent na de operatie qua bewegingen en uithoudingsvermogen
Maarja de operatie was heeel zwaar.....maar het 100% waard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |