topiciquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Open toch eens niet van die nichterige topiccen !
Dacht ook precies. Zegt genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat Jan Marijnissen dat niet toe laat..
Da's geen vrouw en hij verliest.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vind Balkenende premier moet blijven
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:
Wouter Bos wordt premier en zet dit beleid door.
Naja, met meer meevallers gaat hij gewoon zitten smijten met geld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:
Wouter Bos wordt premier en zet dit beleid door.
Jij denkt dan weer aan zoiets totaal niet boeiends als een paar vluchtelingen die wel of niet toegelaten worden: Marginaal. Ik denk eerder aan liberalisering van de markt. Dingen die ik in mijn portemonnee voel (positief).quote:
oh my god. Kant als MPquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Kant ook niks maar als mensen het niet interessant vinden zakt dit topic vanzelf naar beneden.
Hmz, ze kan wel 5 landen tegelijk bezoeken dus scheelt weer vliegen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
oh my god. Kant als MP![]()
omdat ze een vrouw is. Met aan haar zijde als minister van buitenlandse zaken sharon Dijksma?![]()
Het integratiebeleid is ineens marginaal?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij denkt dan weer aan zoiets totaal niet boeiends als een paar vluchtelingen die wel of niet toegelaten worden: Marginaal. Ik denk eerder aan liberalisering van de markt. Dingen die ik in mijn portemonnee voel (positief).
Ik dacht eerder aan Jan Willem Duyvendak en Paul Depla.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
oh my god. Kant als MP![]()
omdat ze een vrouw is. Met aan haar zijde als minister van buitenlandse zaken sharon Dijksma?![]()
behalve straks bij de verkiezingen. Dan is het beleid wat de puinhopen van paars hardgrondig heeft opgeruimdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het integratiebeleid is ineens marginaal?
Een paar vluchtelingen veranderen niet zoveel aan integratie. Huwelijksmigratie is pas echt een grote boosdoener, maar dat is een andere discussie. Of de PvdA, het CDA of de VVD nou regeert: Het beleid blijft in grote lijnen hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het integratiebeleid is ineens marginaal?
even serieus, Ik vind kant echt niks als premier. Depla mag best een hoge post krijgen, en misschien kant ook wel, maar ik zie beide geen mp worden als is dat in het geval van Depla al helemaal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Jan Willem Duyvendak en Paul Depla.
Discrimineren op geslacht, waar is dat dan goed voor?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ze best wel zou willen en het is goed als er eens een vrouwelijke mp komt.
Wat vinden jullie?
Duyvendak. Leuk man, hebben we ook een keer iemand met een strafblad als minister. Of hebben we die barriere al geslecht?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Jan Willem Duyvendak en Paul Depla.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef ShaoliN het volgende:
Nee.
Tuurlijk wel. Jan is een democraat in hart en nieren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat Jan Marijnissen dat niet toe laat..
Relnichten drinken geen bier, die lurken aan een glaasje bessen oid.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:38 schreef Falco het volgende:
Hee, mijn reactie was weggehaald!
Ik vind dat je minder bier moet drinken, SCH. Je hebt de kolder in je kop, want dit is niet zo'n goed idee!
Duyvendak ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Jan Willem Duyvendak
Agnes Kant wordt nooit MP omdat Kameraad Jan die post zal opeisen. Het volgende kabinet moet een links kabinet (GL,SP,PvdA) worden. Op die manier zijn we binnen No time definitief verlost van links.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:43 schreef Leandra het volgende:
Als Kant Minister President wordt (of welke SP-er dan ook, for that matter) dan is dat een enkeltje faillissement voor Nederland
Maar wellicht verdienen we inmiddels niet beter...
Was dat maar waar... het enige wat de geschiedenis ons mbt politiek leert is dat de mensen nooit leren van de geschiedenis.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef Tref het volgende:
[..]
Agnes Kant wordt nooit MP omdat Kameraad Jan die post zal opeisen. Het volgende kabinet moet een links kabinet (GL,SP,PvdA) worden. Op die manier zijn we binnen No time definitief verlost van links.
Dan komt er dus echt geen reet meer van de grond in dit land.quote:
Jan Marijnissen is vandaag de dag ook een stuk beter te pruimen dan pak 'm beet 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:33 schreef Xenomaniac het volgende:
het 'gefuckte' eraf
Is Balkenende de beste?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:58 schreef Napalm het volgende:
Waarom niet gewoon de beste persoon in Nederland?
Ja.quote:
Dan vertrekken er nog meer hoogopgeleiden inderdaad en zullen kennismigranten Nederland nog linkser laten liggen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:39 schreef Bruce117 het volgende:
Als Agnes Kant premier wordt, of iemand anders van de SP, dan kan je maar beter meteen gaan emigreren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |