abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:23:27 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_40759792
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Gokken dus
Nee, waarschijnlijkheids berekening.
er zijn 36 combinatie mogelijkheden bij twee stenen, waarvan zeven twaalf keer voorkomt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_40999304
Even een vraag: ik heb me aangemeld voor hbo journalistiek en ben door de loting heengekomen. Inmiddels heb ik alle papieren naar de HS opgestuurd, maar kan ik nog een bevestiging van ontvangst verwachten of moet ik er maar vanuit gaan dat alles nu geregeld is?
You can either agree with me or be wrong
pi_41001073
Ik zou dan toch maar eens gaan bellen en er niet zomaar vanuit gaan dat het wel goed komt. Je hebt nog een week.
pi_41001885
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: ik heb me aangemeld voor hbo journalistiek en ben door de loting heengekomen. Inmiddels heb ik alle papieren naar de HS opgestuurd, maar kan ik nog een bevestiging van ontvangst verwachten of moet ik er maar vanuit gaan dat alles nu geregeld is?
ik zou idd even bellen, waarschijnlijk zit het wel goed, maar dan weet je het iig zeker.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_41001951
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Carolina123 het volgende:
Selectietoets School voor Journalistiek in Utrecht of http://www.hebjijlef.nl/intro (gastenboek)
Je bent niet de enige
pi_41008572
Hmm... Ik heb maar even een mailtje gestuurd, ik wil het inderdaad wel zeker weten!
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:21:19 #182
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_41024084
Godverdomme, heb eind juli dat HELE pakket naar Windeheim opgestuurd, inclusief IB documenten waar ik geen kopie van heb, en nu krijg ik te horen dat het kwijtgeraakt is in de post en dat ik het maar voor 1 september opnieuw moet gaan regelen. Wat vreselijk ontzettend kloterig vervelend is dit, net als je denkt dat je alles hebt gehad met dat stomme papierwerkgeregel godverdegodverdegod
pi_41024640
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef xuanery het volgende:
Godverdomme, heb eind juli dat HELE pakket naar Windeheim opgestuurd, inclusief IB documenten waar ik geen kopie van heb, en nu krijg ik te horen dat het kwijtgeraakt is in de post en dat ik het maar voor 1 september opnieuw moet gaan regelen. Wat vreselijk ontzettend kloterig vervelend is dit, net als je denkt dat je alles hebt gehad met dat stomme papierwerkgeregel godverdegodverdegod
Je krijgt van de IB-groep een A en een B document. Eentje is er voor jezelf die je dan toch kan sturen.
Maar goed: blijft vervelend, want voordat je door al die administratieve rompslomp bij de ib heen bent
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:24:18 #184
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_41028141
ja die heb ik inderdaad nog en de vent van de administratie zei dat ik die ook op kon sturen. maar ik vind het wel vervelend hoor, ik moet zelfs nieuwe pasfotos gaan maken omdat die nu ook op zijn. het kan toch niet dat zoiets bij de post is kwijtgeraakt? grote envelop met duidelijk erop staan dat het om een inschrijving gaat. grrrrr. als ze maar niet denken dat ik 'm weer op de post doe, ik breng m verdorie persoonlijk langs.

sorry, moest gewoon ergens flink klagen
pi_41031445
scholenadministraties
pi_41031555
Op de FHJ is het examenbureau een scriptie kwijtgeraakt incl CD-Rom. Of de desbetreffende persoon zo snel mogelijk een nieuw exemplaar kon inleveren. Maar excuses ho maar. Het is nooit de schuld van de school. Op de FHJ hebben ze wel vaker minachtig voor hun studenten. Het is een achterlijk cultuurtje, waar je alleen met geslijm gerespect kan afdwingen als je niet uitkijkt. Voor de mensen die er nu gaan studeren, een tip: altijd pressie geven, hou ze scherp, die mensen...
pi_41033330
Nou, de 21e vandaag. Examencommissie is terug van vakantie. Kijken hoe snel ze aan mn zaak beginnen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41034035
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, de 21e vandaag. Examencommissie is terug van vakantie. Kijken hoe snel ze aan mn zaak beginnen...
Denk niet deze week, aangezien er dinsdag en donderdag examens zijn Morgen rond deze tijd weet ik trouwens of ik verlost ben van Fontys of niet.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:26:37 #189
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_41038668
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
scholenadministraties
precies
pi_41138853
Maandag gaat 't beginnen
// Last.fm
pi_41150104
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Denk niet deze week, aangezien er dinsdag en donderdag examens zijn Morgen rond deze tijd weet ik trouwens of ik verlost ben van Fontys of niet.
En?
Ik mag maandag mondeling gaan toelichten waarom ik het niet eens ben met mijn negatief bindend studieadvies. Een hoorzitting dus .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41150142
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En?
Ik mag maandag mondeling gaan toelichten waarom ik het niet eens ben met mijn negatief bindend studieadvies. Een hoorzitting dus .
Spannend man.. hoop dat je het red. Maar het zal niet gemakkelijk worden.

Ik heb trouwens gefaald
pi_41195281
Wie heeft zijn/haar collegekaart voor Zwolle al ontvangen?
pi_41196365
Toevallig zit hij nu net bij de post!
pi_41196554
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef Carolina123 het volgende:
Toevallig zit hij nu net bij de post!
interessant
pi_41216891
Ja he?
pi_41218769
is die collegekaart nog steeds twee stukjes papier met een plastic plakding eroverheen, of hebben ze inmiddels een echt kaartje kunnen kopen?
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_41220796
vorig jaar was het nog steeds zon mapje met twee papiertjes, ben benieuwd wat het nu is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_41226428
Nog steeds twee stukjes papier met een plastic plakding eroverheen... Mijn collegekaart is nu al verprutst, omdat het plastic niet goed van het papier af wilde...
pi_41226452
Wel een beetje knullig hoor, dat je zo'n kaart zelf in elkaar moet knutselen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')