Nee, waarschijnlijkheids berekening.quote:
ik zou idd even bellen, waarschijnlijk zit het wel goed, maar dan weet je het iig zeker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: ik heb me aangemeld voor hbo journalistiek en ben door de loting heengekomen. Inmiddels heb ik alle papieren naar de HS opgestuurd, maar kan ik nog een bevestiging van ontvangst verwachten of moet ik er maar vanuit gaan dat alles nu geregeld is?
Selectietoets School voor Journalistiek in Utrecht of http://www.hebjijlef.nl/intro (gastenboek)quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: ik heb me aangemeld voor hbo journalistiek en ben door de loting heengekomen. Inmiddels heb ik alle papieren naar de HS opgestuurd, maar kan ik nog een bevestiging van ontvangst verwachten of moet ik er maar vanuit gaan dat alles nu geregeld is?
Je krijgt van de IB-groep een A en een B document. Eentje is er voor jezelfquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef xuanery het volgende:
Godverdomme, heb eind juli dat HELE pakket naar Windeheim opgestuurd, inclusief IB documenten waar ik geen kopie van heb, en nu krijg ik te horen dat het kwijtgeraakt is in de post en dat ik het maar voor 1 september opnieuw moet gaan regelen. Wat vreselijk ontzettend kloterig vervelend is dit, net als je denkt dat je alles hebt gehad met dat stomme papierwerkgeregel godverdegodverdegod
Denk niet deze week, aangezien er dinsdag en donderdag examens zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, de 21e vandaag. Examencommissie is terug van vakantie. Kijken hoe snel ze aan mn zaak beginnen...
En?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk niet deze week, aangezien er dinsdag en donderdag examens zijnMorgen rond deze tijd weet ik trouwens of ik verlost ben van Fontys of niet.
Spannend man.. hoop dat je het red.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En?
Ik mag maandag mondeling gaan toelichten waarom ik het niet eens ben met mijn negatief bindend studieadvies. Een hoorzitting dus.
interessantquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef Carolina123 het volgende:
Toevallig zit hij nu net bij de post!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |