Onderwijsbureau is echt een *** instelling.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:18 schreef jmac het volgende:
Maar ook in de zomer zouden daar toch medewerkers moeten zitten op 't onderwijsbureau om lopende zaken te regelen![]()
Onderwijsbureauquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Onderwijsbureau is echt een *** instelling.![]()
-knip-
Ik denk het ook wel, Fatima heet ze toch? Maar die blonde (met bril) vind ik nog veel erger. Zij weet echt niks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Onderwijsbureau
Klote Marokkaans (denk ik) wijf van het onderwijsbureau
Belachelijk! Als je die cursus in wilt halen moet je je in rare bochten wringen, ik snap niet dat ze dit doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:22 schreef jmac het volgende:
PS: Vond deze pagina toevallig: http://frequin.dvov.nl/lang.php?id=20060424012731![]()
2/3 weken voordat je er recht op hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Even een vraag met betrekking tot die introductieweek en iets wat daar mee samenhangt. Wat zijn precies de readers en hoeveel geld is daarvoor 'genoeg' op je rekening?
En wanneer ik bericht krijg over mn ov-jaarkaart zoek ik zelf wel ff uit.
Ja, ze zijn er gewoon want heb ze ook gesproken. had de 21+toets behaald maar alleen per e-mail een 'bewijs' dat ik 'm behaald heb. Nu zijn ze aan 't onderzoeken of dat wel rechtsgeldig is en of 't geaccepteerd wordtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:16 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh thanks!
Ik ga meteen bellen, hopelijk zijn ze er... !
Logisch dat je studentnr er niet opstaat want op dat moment ben je nog geen student aan de HU. Dus je kan zoeken tot je een ons weegt imo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:42 schreef GinzaGirl het volgende:
lekker zuur
ik moest op mijn blaadje kijken waar op stond dat ik 137 ben geworden op de toetsing, wat mijn studentnr is maar dat stond er dus niet op...
Heb alleen de aanmelding teruggekregen met de melding dat het rekeningnummer niet klopte. Klopt wel, dus morgen maar even achteraan bellenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:01 schreef jmac het volgende:
Iemand al informatie/bevestiging ontvangen nadat je je aangemeld/ingeschreven hebt?
Ja, ik heb een brief gehad dat mijn inschrijfpaket compleet en geldig bevonden is en dat mijn diploma's toelatinggevend zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:01 schreef jmac het volgende:
Iemand al informatie/bevestiging ontvangen nadat je je aangemeld/ingeschreven hebt?
Hmm, okay. Heb nog niets ontvangen dus wacht wel verder af dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:50 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een brief gehad dat mijn inschrijfpaket compleet en geldig bevonden is en dat mijn diploma's toelatinggevend zijn.
Ik heb zelfs mijn mailadres, wachtwoord en dat soort dingen allemaal al ontvangen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:01 schreef jmac het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn mailadres, wachtwoord en dat soort dingen allemaal al ontvangen.
Ik nog niet... Hoe lang duurde het bij jou voordat je dat allemaal kreeg, nadat je je aanmeldingsformulieren had opgestuurd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn mailadres, wachtwoord en dat soort dingen allemaal al ontvangen.
Binnen een week of twee ongeveer, week 32 (toen ontving ik de post uit Utrecht) als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef Novak het volgende:
[..]
Ik nog niet... Hoe lang duurde het bij jou voordat je dat allemaal kreeg, nadat je je aanmeldingsformulieren had opgestuurd?
Zelfde probleem hier. Lijkt net alsof er nu veel op staat, terwijl dat niet helemaal zo is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:35 schreef Reticulin het volgende:
Is er bij iemand al het collegegeld en/of het geld voor de introductieweek afgeschreven? Bij mij nog niet, behoorlijk irritant want nu moet ik er steeds op blijven letten of er wel genoeg geld op m'n rekening staat.
Oke... Hopelijk ligt het dan ook een dezer dagen bij mij in de brievenbus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Binnen een week of twee ongeveer, week 32 (toen ontving ik de post uit Utrecht) als ik het goed heb.
Volgens mij in oktober.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef jmac het volgende:
Lijkt me dat collegegeld pas in september afgeschreven gaat worden?
Nog beterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |