Dat doet toch niemand voor z'n lol?!quote:
Weet ook niet hoe ik dat toen heb gedaan. Waarschijnlijk met een herkansing of zo. Zoals vrijwel alle vakreflectiesquote:Op maandag 24 juli 2006 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doet toch niemand voor z'n lol?!
Ja ik haal dan wel weer een 5.4 ofzo hoor, heb ik patent op...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe ik dat toen heb gedaan. Waarschijnlijk met een herkansing of zo. Zoals vrijwel alle vakreflecties![]()
Neuh, dat komt omdat je 2 dobbelstenen gebruikt, dan is dat namelijk de meest voorkomende combinatie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien komt het omdat 5.4 ergens in het midden van de cijferreeks 1-10 ligt. Net zoals je bij Kolonisten heel vaak 7 gooit.
Gokken dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, dat komt omdat je 2 dobbelstenen gebruikt, dan is dat namelijk de meest voorkomende combinatie.
Hebben deeltijders dezelfde boekenlijst als voltijdsmensen? Anders wil ik hem wel even voor je overtikken morgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Helemaal niemand? Jammer, ik zoek nog een boekenlijst aangezien mijn inschrijving nog niet helemaal rond is.
Er zijn er een paar ( basisboek enzo) die je ook in het tweede jaar nodig hebt toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:52 schreef Remzz het volgende:
En als het dezelfde is, heb ik alle eerste jaars boeken nog wel![]()
en anders even de boekhandel westerhof bellen ( die regelt de boeken voor de opleiding)quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef annoylikethewind het volgende:
Whoopsydaisy, Ik zou even bellen met het bureau van Journalistiek (ik heb het nummer wel bij de hand, maar weet niet of het handig is om op een openbaar forum te plaatsen.)
wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:52 schreef Remzz het volgende:
Eehm ja, ik weet eigenlijk niet wat een redelijke prijs is, zal morgen even kijken wat ik er precies voor betaald hebquote:
ik wil ze niet kopen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm ja, ik weet eigenlijk niet wat een redelijke prijs is, zal morgen even kijken wat ik er precies voor betaald heb
voor windesheim? Nee joh, vorig jaar betaalde ik rond de 330 euro voor alle boeken (nieuwprijs eerste jaars)quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:36 schreef jmac het volgende:
Origineel ligt de gehele lijst rond de 500euro..
SVJ (Utrecht). Wist niet dat dit over Windes gingquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:37 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
voor windesheim? Nee joh, vorig jaar betaalde ik rond de 330 euro voor alle boeken (nieuwprijs eerste jaars)
Hmm dat heb ik niet gehoord. Windesheim is al een aantal jaar 'beter'. Journalistiek van Windesheim staat op nr 2 (na Ede) in het jaarlijkse onderwijsonderzoek (Weet niet meer zo goed wie het elk jaar onderzoekt, is wel een of ander onafhankelijk instituut). En dan hebben we het over de kwaliteit van het onderwijs, heeft verder niks te maken met christelijk of niet christelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:42 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik heb ook gehoord dat de opleiding in UTrecht veel moeilijker is. Misschien had ik de opleiding daar moeten doen, was vast ook leerzamer geweest dat op windesheim
Ik zag je topic kick inderdaad! Als het definitief is en de boekenlijst hetzelfde is (zou raar zijn als het niet zo is anders zou je niet eens hetzelfde leren als de voltijdstudenten), ben ik zeker geinteresseerd. Kun je een richtprijs laten weten in het andere topic?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:52 schreef Remzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |