abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40006596
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wil je een zakdoek?
[..]

Ik zeg dit al vanaf mijn eerste posts, als je het daar mee eens bent moet je ophouden met huilen en gewoon toegeven dat ik gelijk heb, en als je een voorbehoud hebt tegen de laatste zin kom dan met tegenargumenten.
[..]

Zwaktebod.
. Triest...

* Da_Sandman mag overigens waarschijnlijk niet verder... Zaak gaat nu naar hoger beroep, maar goed, heb ik weinig hoop op...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40007594
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

. Triest...

* Da_Sandman mag overigens waarschijnlijk niet verder... Zaak gaat nu naar hoger beroep, maar goed, heb ik weinig hoop op...
Wat is er dan aan de hand?
pi_40008822
Hoop gedoe, lang verhaal... In het kort:
interviewtjes ingeleverd, niet beoordeeld omdat identieke plannen van aanpak waren ingevoegd, klacht ingeleverd bij examencommissie, afgewezen omdat het toch geen invloed zou hebben op al dan niet overgaan, nu beroep omdat ik ervan overtuigd ben dat het me wel aan de 40+ punten kan helpen...
In Southern Sun
pi_40008921
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoop gedoe, lang verhaal... In het kort:
interviewtjes ingeleverd, niet beoordeeld omdat identieke plannen van aanpak waren ingevoegd, klacht ingeleverd bij examencommissie, afgewezen omdat het toch geen invloed zou hebben op al dan niet overgaan, nu beroep omdat ik ervan overtuigd ben dat het me wel aan de 40+ punten kan helpen...
Dit gaat over het behalen van je P? Hoeveel punten moet je minimaal hebben van de hoeveel? 40 van de 50?
pi_40008984
Nee, over overgaan naar het tweede jaar.. 40 dus om over te gaan...
In Southern Sun
pi_40088326
Das kut, Sandman! Hopen dat je in hoger beroep nog wat voor elkaar krijgt! Kun je niet gewoon anders naar een andere SVJ? Of moet je dan alsnog overnieuw beginnen? Mag je eigenlijk wel het eerste jaar nog een keer doen, nee toch?
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_40094840
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, over overgaan naar het tweede jaar.. 40 dus om over te gaan...
ik ken mensen die er net 21 hadden of zo ... om over te gaan. Voor je P was het bij ons 42 punten om het in 1 keer te halen. Had er 39 en heb mijn P rond kerst gehaald daarna.... Maar 40 punten om uberhaupt over te gaan... van de hoeveel dan?
pi_40099303
quote:
ik ken mensen die er net 21 hadden of zo ... om over te gaan. Voor je P was het bij ons 42 punten om het in 1 keer te halen. Had er 39 en heb mijn P rond kerst gehaald daarna.... Maar 40 punten om uberhaupt over te gaan... van de hoeveel dan?
We hebben nu een ander puntensysteem, Europees verantwoord, zeg maar. De ECTSpunten zijn 'minder' dan de oude punten en daarom moet je er 60 halen in een jaar. Ik ben bij journalistiek afgestudeerd met oude punten, nu op de uni heb ik nieuwe.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_40101977
quote:
Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

60 voor je P... Nieuw he, ECTS heet dat tegenwoordig.

En ik geloof dat ik niet naar een andere SVJ mag, dat wilde een maatje van me ook proberen maar die mocht niet naar Utrecht...
In Southern Sun
pi_40103621
Nee klopt, dat is altijd zo geweest. Je mag geloof ik wel naar een dure particuliere zoals de HBO in Rotterdam.
pi_40134581
Je moet dan minstens vier jaar wachten voordat je weer mag beginnen aan een studie journalistiek, geloof ik.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:13:33 #137
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_40134815
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef annoylikethewind het volgende:
Mag je eigenlijk wel het eerste jaar nog een keer doen, nee toch?
een klasgenootje van mij mocht wel nog een keer het eerste jaar doen ( maar na heel veel brieven schrijven, en veel gezeik met de examencomissie geloof ik ). Makkelijk gaat het iig niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_40134882
Weet eigenlijk niet of je wel zo geschikt bent voor het vak als het je niet lukt. Als je faalt op het gebied van het schrijven en taal of op het gebied van de kennis e.d.
pi_40135264
Ligt er een beetje aan wat je niet kunt, welke vakken je niet gehaald hebt. Ik had bijvoorbeeld altijd moeite om vakken als statistiek te halen waardoor ik in het tweede jaar nog heel even in de gevarenzone kwam. In principe heeft dat vak dus niets met je schrijven te maken en kun je heel geschikt zijn voor de journalistiek.

Maar ik begrijp je punt
pi_40135335
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weet eigenlijk niet of je wel zo geschikt bent voor het vak als het je niet lukt. Als je faalt op het gebied van het schrijven en taal of op het gebied van de kennis e.d.
Vakreflectie .

Ik ben met communicatie gestopt omdat het me niet interesseerde. Wat krijg je op journalistiek? Die bagger van communicatie... .
In Southern Sun
pi_40135338
Statistiek Flauwekul, wil niet zeggen dat ze in Tilburg geen onzin verkopen (IV... VO )maar dit soort vakken lijken me waardeloos eerlijk gezegd. Zou ook niet eerlijk zijn om daarom van school gestuurd te worden.
pi_40135355
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vakreflectie .

Ik ben met communicatie gestopt omdat het me niet interesseerde. Wat krijg je op journalistiek? Die bagger van communicatie... .
hihi
pi_40135412
Ja lach maar . .
In Southern Sun
pi_40135664
Vakreflectie, is dat net zoiets als ppo (persoonlijke professionele ontwikkeling) ? Want dat kreeg je bij windesheim op elke opleiding.
pi_40135693
Neuj, gewoon de 'theorie' zeg maar... Verschrikkelijke disfunctionele analyses van Wright enzo .
In Southern Sun
pi_40135774
Dat soort dingen hebben wij dus niet gehad...Of ik kan het me gewoon niet herinneren
pi_40135785
En niet te vergeten het model van Gerbner!
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_40135803
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef Chiel-Montagne het volgende:
En niet te vergeten het model van Gerbner!
Sterf! Breek af!
In Southern Sun
pi_40135815
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Sterf! Breek af!
lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo