quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wil je een zakdoek?
[..]
Ik zeg dit al vanaf mijn eerste posts, als je het daar mee eens bent moet je ophouden met huilen en gewoon toegeven dat ik gelijk heb, en als je een voorbehoud hebt tegen de laatste zin kom dan met tegenargumenten.
[..]
Zwaktebod.
Wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Triest...
* Da_Sandman mag overigens waarschijnlijk niet verder... Zaak gaat nu naar hoger beroep, maar goed, heb ik weinig hoop op...
Dit gaat over het behalen van je P? Hoeveel punten moet je minimaal hebben van de hoeveel? 40 van de 50?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoop gedoe, lang verhaal... In het kort:
interviewtjes ingeleverd, niet beoordeeld omdat identieke plannen van aanpak waren ingevoegd, klacht ingeleverd bij examencommissie, afgewezen omdat het toch geen invloed zou hebben op al dan niet overgaan, nu beroep omdat ik ervan overtuigd ben dat het me wel aan de 40+ punten kan helpen...
ik ken mensen die er net 21 hadden of zo ... om over te gaan. Voor je P was het bij ons 42 punten om het in 1 keer te halen. Had er 39 en heb mijn P rond kerst gehaald daarna.... Maar 40 punten om uberhaupt over te gaan... van de hoeveel dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, over overgaan naar het tweede jaar.. 40 dus om over te gaan...
We hebben nu een ander puntensysteem, Europees verantwoord, zeg maar. De ECTSpunten zijn 'minder' dan de oude punten en daarom moet je er 60 halen in een jaar. Ik ben bij journalistiek afgestudeerd met oude punten, nu op de uni heb ik nieuwe.quote:ik ken mensen die er net 21 hadden of zo ... om over te gaan. Voor je P was het bij ons 42 punten om het in 1 keer te halen. Had er 39 en heb mijn P rond kerst gehaald daarna.... Maar 40 punten om uberhaupt over te gaan... van de hoeveel dan?
60 voor je P... Nieuw he, ECTS heet dat tegenwoordig.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik ken mensen die er net 21 hadden of zo ... om over te gaan. Voor je P was het bij ons 42 punten om het in 1 keer te halen. Had er 39 en heb mijn P rond kerst gehaald daarna.... Maar 40 punten om uberhaupt over te gaan... van de hoeveel dan?
een klasgenootje van mij mocht wel nog een keer het eerste jaar doen ( maar na heel veel brieven schrijven, en veel gezeik met de examencomissie geloof ik ). Makkelijk gaat het iig nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef annoylikethewind het volgende:
Mag je eigenlijk wel het eerste jaar nog een keer doen, nee toch?
Vakreflectiequote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weet eigenlijk niet of je wel zo geschikt bent voor het vak als het je niet lukt. Als je faalt op het gebied van het schrijven en taal of op het gebied van de kennis e.d.
hihiquote:Op maandag 24 juli 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vakreflectie.
Ik ben met communicatie gestopt omdat het me niet interesseerde. Wat krijg je op journalistiek? Die bagger van communicatie....
Sterf! Breek af!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef Chiel-Montagne het volgende:
En niet te vergeten het model van Gerbner!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |