Mwaw, als je gewoon thuis bent komen er gewoon momenten dat het even, ook al is het maar een moment, ze met elkaar alleen zitten, het kan gewoon heel snel gaan, even een was in de machine gooien, even naar de wc en een kind kan net wat doen wat genoeg is om een lel te krijgen, hoeft echt niet om echt alleen laten met elkaar te gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zoals je ziet, denkt niet iedereen er zo over.
Dit is een erg goed advies!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:34 schreef gargamel het volgende:
Zorg er wel voor dat de kat altijd een rustig plekje voor zichzelf kan hebben waar je zoon niet bijkan.
Ik denk niet dat je kat niet met kleine kinderen om kan gaan, als ik dit zo hoor, het gedrag van de kat is -naar mijn idee- helemaal niet abnormaal. Dat je andere kat (nog) niet zo heftig op Maxims gedrag reageert kan met karakter te maken hebben, dat het hem gewoon niet zoveel interesseert, dat hij wat gemoedelijker is. Dat wil niet per se zeggen dat het gedrag van de krabbende kat fout is, of dat hij unhappy is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Martineke het volgende:
ik zeg nergens dat ik hem weg doe! ik zat me dat te bedenken. misschien heb ik wel een kat die absoluut niet tegen kleine kinderen kan (by the way, er komt nog zon klein kotertje aan), zou dan de kat niet beter af zijn ergens zonder kiddo's?
nee bedoel ik niet, maxim heeft ook deze kat geslagen, aan haren getrokken, staart vast gehouden e.d.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Maxim ook nog nooit naar die kat heeft uitgehaald?
En hier zal je ook wel niet op reageren.
Dus maar de volgende vraag: weet jij 100% ZEKER dat Maxim niets deed toen de kat naar hem uithaalde en dat de kat dus UIT ZICHZELF Maxim aanviel?
zal ik eens op jou gaan staan? misschien dat ik dan begrijp wat er zo komisch aan isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:06 schreef Staaf het volgende:
Ik zag een keer bij dat tv programma met die nanny en die onhandelbare kinderen dat er zo'n kleine mannetje telkens op de kat ging staan. Dat was ook wel komisch
Ik vraag me af ,wie is belangrijker je zoontje of de kat??????????quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:12 schreef Martineke het volgende:
ok even een vraag maar.
mijn zoontje is nu 2 x in zijn gezicht gekrabt door de kat, de eerste keer was geheel terecht, mijn zoontje was hem aan het slaan (zoontje is 14 maanden overigens) en de kat verdedigde zich eigen.
maar vandaag lag kat lekker in zn hangmat te hangen, ik wist niet dat de kat binnen was, en ik hoorde zoonlief bezig met een hangmat (weet niet welke, heb het niet gezien, heb er 2 hangen), ik herkende t geluid van dat getik tegen de verwarming.
en ineens gaat hij huilen, en was hij dus gekrabt door de kat.
nu heb ik echt het idee gekregen dat de kat gewoon niet tegen kleine kinderen kan, kan gebeuren. alleen nu weet ik niet wat ik ermee aan moet??
ik probeer zoonlief al zoveel mogelijk weg te houden bij die kat, maar weet niet of dat wel de oplossing is.
ik weet gewoon niet of het beter zou zijn om een fijn baasje te zoeken voor hem zonder kinderen, of dat ik hemzelf moet houden met het risico dat zoonlief nog een x gekrabt word zonder aanleiding.
iemand een idee?
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zal ik eens op jou gaan staan? misschien dat ik dan begrijp wat er zo komisch aan is![]()
Ja joh, ik zou als ik jou was als je een kind krijgt een hele goede bunker maken die je steriel maakt, afgelsoten van de buitenwereld, daarna je kind in bubbeltjesfolie wikkelen, goed dik, zodat als hij een keer valt er niets kan gebeuren...quote:Op maandag 17 april 2006 00:50 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Ik vraag me af ,wie is belangrijker je zoontje of de kat??????????
Zelf ooit een bloedvergiftiging opgelopen van zon'krab.
Daarnaast denk aan katteziekte enz.
Ik zou de kat ducktape om zijn pootjes plakken,mijn zoontje zou nooit meer gekrabt worden.
Wat was er eerder, de kat of het zoontje? Was de kat er eerder, dan gewoon het zoontje wegdoen. Wordt het ook nooit weer gekrabt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:50 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Ik vraag me af ,wie is belangrijker je zoontje of de kat??????????
Zelf ooit een bloedvergiftiging opgelopen van zon'krab.
Daarnaast denk aan katteziekte enz.
Ik zou de kat ducktape om zijn pootjes plakken,mijn zoontje zou nooit meer gekrabt worden.
Whoa, fundamentalistenalert.quote:Op dinsdag 11 april 2006 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zal ik eens op jou gaan staan? misschien dat ik dan begrijp wat er zo komisch aan is![]()
het is prima huizen bouwen op fundamentalisten hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |