de hele cube trilogie trouwensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je cube al gezien? daar zit ook wel het 1 en ander in denk ik?
De enige lege afgesloten ruimte in Saw is dat hok waar de film begint, maar een actiescène daarin?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef Posdnous het volgende:
Saw? Saw 2?
Ik studeer media en cultuur op de UvA en dit is onderdeel van een van de opdrachten. Ik moet 25 titels kunnen linken op een thema, daarna moet ik zoeken naar een nieuw thema uit die 25.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:40 schreef R-Mon het volgende:
Ik ben benieuwd, waar het je het voor nodig?
nee, niet echt. meer gewoon een scene, een gebeurtenis in de film. een thema, dan denk ik aan liefde,dood, of ontvoering, offe, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef Posdnous het volgende:
Dit is toch geen thema?
Heb je het einde ook gezien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef Guilin het volgende:
[..]
De enige lege afgesloten ruimte in Saw is dat hok waar de film begint, maar een actiescène daarin?
Haha, ja sorry, je moest een niet bestaand thema bedenken en daar films bij zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef Posdnous het volgende:
Dit is toch geen thema?
En het thema wat je bedacht had is: actiescene in een gesloten ruimte?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
Haha, ja sorry, je moest een niet bestaand thema bedenken en daar films bij zoeken.![]()
daarom heb ik ook jullie hulp nodig![]()
EDIT: Hieronder spoil ik een film!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?
[ Bericht 5% gewijzigd door Guilin op 17-03-2006 17:03:36 ]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef Guilin het volgende:
[..]Kwam toch 'actie' bij kijken of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler-alert by the way.
[ Bericht 8% gewijzigd door SaintOfKillers op 17-03-2006 17:36:46 ]When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
[..]dat mag best gespoilerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door SaintOfKillers op 17-03-2006 17:37:02 ]
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kwam toch 'actie' bij kijken of niet dan?
spoiler-alert by the way.
Huiswerktopic!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
Ik studeer media en cultuur op de UvA en dit is onderdeel van een van de opdrachten. Ik moet 25 titels kunnen linken op een thema, daarna moet ik zoeken naar een nieuw thema uit die 25.
Omslachtig vraag je? wellicht, maarja ik moet wel die 25 titels hebben, dus ik ben al erg blij met de reacties nu.
grtz
Nou nou, ga huilen zou ik zeggen.quote:
[..]
EDIT: Hieronder spoil ik een film!!!Gebruik dan gvd [ spoiler] en [ /spoiler]! Ik heb Saw nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?
[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 17-03-2006 17:37:23 ]Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Voor die film hoef je geen spoilers te zetten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gebruik dan gvd [ spoiler] en [ /spoiler]! Ik heb Saw nog niet gezien.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gebruik dan gvd [ spoiler] en [ /spoiler]! Ik heb Saw nog niet gezien.
Die ruimte was echter niet helemaal leeg: ze zaten in het afval, er was een onbekend wezen in het water en ze gebruiken een stuk afval (paal) waar ze de muren mee proberen tegen te houden. Er is daar dus interactie met de omgeving.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef CybPraetorian het volgende:
star wars kweet niet welk deel dat het inzit, maar het is de scene waarin ze allemaal (luke, Han, Lea, Chuwbacca) in een soort van "garbage-bin" zitten waarin de muren naar binnen komen om ze uit te persen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:01 schreef Skv het volgende:
Cube Zero, Hypercube en Cube.
hoiquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor die film hoef je geen spoilers te zetten.
Je bent een debiel als je die film nog niet hebt gezien.
quote:
Het is wel moeilijk om te herinneren of een bepaalde scène wel echt in een afgesloten lege ruimte plaatsvond, ook al hoeft deze niet echt leeg te zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:14 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
haha het is geen algebra, gewoon of je een film hebt gezien![]()
Ik weet niet of je het topic hebt doorgelezen, maar... Ow nee, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:19 schreef WesHell het volgende:
Ik weet niet of ik goed heb begrepen. Maar wat dacht je van :
Saw 1
Saw 2 ??
Ja deze is al geod gekeurd, maar je wil niet weten wat andere voor thema's/genres hebben bedacht. Als je het niet zeker weet, kan je het wel posten, dan kan ik hem gaan kijken, alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef Guilin het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk om te herinneren of een bepaalde scène wel echt in een afgesloten lege ruimte plaatsvond, ook al hoeft deze niet echt leeg te zijn.
Kun je geen makkelijker 'thema' verzinnen?
Cube!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef Guilin het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk om te herinneren of een bepaalde scène wel echt in een afgesloten lege ruimte plaatsvond, ook al hoeft deze niet echt leeg te zijn.
Kun je geen makkelijker 'thema' verzinnen?
Tnxquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:23 schreef kamikaze het volgende:
Charlie's Angels (in de toren)
Fight Club
Spiral of Vortex (een van de twee)
In too deep (maar kleine scenes)
Jurassic Park (in de keuken)
al een paar keer, ik ben blijkbaar de enige die hem nog niet heeft gezien. weet je ook welke scene dan eruit springt?quote:
Top, maar het lastige aan de opdracht is dat alles wat er te dik boven opligt niet wordt goedgekeurd. Ze doen echt alles om je niet aan 25 titels de laten komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef joshus_cat het volgende:
Nee, maar ik wilde alleen even kwijt dat cube zeker voldoet.![]()
had je er toevallig nog eentje dan, die nog niet is genoemd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Gremen het volgende:
in de cube zitten anders behoorlijk wat "actieve onderdelen" in de ruimtes![]()
Veel films die in gevangenissen afspelen komen misschien nog in aanmerking.....
Het is leuk als keuzevak, niet als volwaardig academisch vak.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:10 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik moet deze opdracht ook maken.. Het idee van de opdracht is erg leuk, maar wat een gemiereneuk om de themakeuze zeg![]()
Gewoon één topic met daarin alle opdrachten en antwoorden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef California het volgende:
Kan er niet gewoon een centraal topic worden gemaakt voor iedereen die Mediarepertoire doet?.
Juist. Laat ze nog maar IETS doen voor hun studiefinanciering.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:39 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gewoon één topic met daarin alle opdrachten en antwoorden.
Scheelt weer veel huiswerk voor al die personen.
maak je maar niet druk, dit is maar een klein deel van de opdracht, het echte werk komt hiernaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:46 schreef AtigA het volgende:
[..]
Juist. Laat ze nog maar IETS doen voor hun studiefinanciering.![]()
Dat lijkt me veel makkelijkerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:58 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
maak je maar niet druk, dit is maar een klein deel van de opdracht, het echte werk komt hierna![]()
Ik wist niet zeker meer hoe de film heette, maar hij heet sphere, ik was in de war door het gedoe met het toetsenbord, maar het is ergens op 3/4 tot het einde van de film zitten ze ergens in een onderzees laboratorium.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:15 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
Tnx, maar weet je toevallig ook welke scenes dat in spiral en vortex zijn?
![]()
Nee het was idd Fellowship...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef Phoenixx het volgende:
Lord of the Ring: Fellowship of the Ring: gevecht tussen Gandalf en Saruman in de toren van Isengard.
(of was dit nu stiekum in "The Two Towers"?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |