Top, maar het lastige aan de opdracht is dat alles wat er te dik boven opligt niet wordt goedgekeurd. Ze doen echt alles om je niet aan 25 titels de laten komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef joshus_cat het volgende:
Nee, maar ik wilde alleen even kwijt dat cube zeker voldoet.![]()
had je er toevallig nog eentje dan, die nog niet is genoemd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Gremen het volgende:
in de cube zitten anders behoorlijk wat "actieve onderdelen" in de ruimtes![]()
Veel films die in gevangenissen afspelen komen misschien nog in aanmerking.....
Het is leuk als keuzevak, niet als volwaardig academisch vak.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:10 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik moet deze opdracht ook maken.. Het idee van de opdracht is erg leuk, maar wat een gemiereneuk om de themakeuze zeg![]()
Gewoon één topic met daarin alle opdrachten en antwoorden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef California het volgende:
Kan er niet gewoon een centraal topic worden gemaakt voor iedereen die Mediarepertoire doet?.
Juist. Laat ze nog maar IETS doen voor hun studiefinanciering.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:39 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gewoon één topic met daarin alle opdrachten en antwoorden.
Scheelt weer veel huiswerk voor al die personen.
maak je maar niet druk, dit is maar een klein deel van de opdracht, het echte werk komt hiernaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:46 schreef AtigA het volgende:
[..]
Juist. Laat ze nog maar IETS doen voor hun studiefinanciering.![]()
Dat lijkt me veel makkelijkerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:58 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
maak je maar niet druk, dit is maar een klein deel van de opdracht, het echte werk komt hierna![]()
Ik wist niet zeker meer hoe de film heette, maar hij heet sphere, ik was in de war door het gedoe met het toetsenbord, maar het is ergens op 3/4 tot het einde van de film zitten ze ergens in een onderzees laboratorium.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:15 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
Tnx, maar weet je toevallig ook welke scenes dat in spiral en vortex zijn?
![]()
Nee het was idd Fellowship...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef Phoenixx het volgende:
Lord of the Ring: Fellowship of the Ring: gevecht tussen Gandalf en Saruman in de toren van Isengard.
(of was dit nu stiekum in "The Two Towers"?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |