Ik weet niet hoor, je hebt wat mij betreft niet duidelijk aangegeven of het woord 'feit' in de 9/11 topictitels van oversight wel of niet correct zijn. Wat mij betreft zitten we nog in die discussie en is er nog geen final woord over uitgesproken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:40 schreef iteejer het volgende:
Huh? Waar heb je het over?
Nou er is wel degelijk een kwalitatief onderscheid te maken in 99% van de gevallen. Maar misschien moet ik maar eens een tegentopic openen als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:49 schreef iteejer het volgende:
Final word is dat het gewoon kan blijven staan.
Beide kampen gebruiken het woord 'feit' als refererend aan het ondersteunend materiaal dat zij als relevant zien.
Lijkt me een prima topic, hoort zeker in TRU thuis, lijkt me een prima tegenwicht. Be my guestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:57 schreef klez het volgende:
Nou er is wel degelijk een kwalitatief onderscheid te maken in 99% van de gevallen. Maar misschien moet ik maar eens een tegentopic openen als ik tijd heb.
"Bewezen feiten omtrent 911"
Maja, da's dan zo serieus, hoort niet in TRU thuis...![]()
klez heeft idd humor, elke post weer, ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
klez, wij hebben het al eerder gehad over de ondertoon in jouw posts.
Je hebt toen ook laten zien dat je het anders kan,
je kan discussieren zonder denigrerend ondertoontje, je kan discussieren zonder aan het eind van iedere post een "lullige" opmerking toe te voegen... ik heb zelfs gezien dat je humor hebt !
Doe daar wat mee en ga even weer terug naar dat moment.
![]()
Uncle-Scorp, trek je tenen in... we gaan weer allemaal ons best doen.
Wat enkele anderen betreft... Evil_Jur, heiden6
daar ga ik geen eens meer woorden aan vuil maken.
Jullie weten beter. Kom zeg.
Ver beneden alle peil.
Wat is dan het verschil tussen een bewezen feit en een feit?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Lijkt me een prima topic, hoort zeker in TRU thuis, lijkt me een prima tegenwicht. Be my guest
Ik zeg al: kom maar op, dan gaan we daar ook lekker op schietenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:30 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een bewezen feit en een feit?
Die weerleg je dan maar in de betreffende topics.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef huupia34 het volgende:
[..]
klez heeft idd humor, elke post weer, ik kom niet meer bij![]()
wel jammer dat zijn argumenten geen steek houden
![]()
men vingers tikten voordat er werd nagedachtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die weerleg je dan maar in de betreffende topics.
Ik dacht dat jullie een staakt het vuren hadden ?![]()
hup, ga jij eens snel 20 kg aan steen meeslepen als boetedoening.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef huupia34 het volgende:
[..]
men vingers tikten voordat er werd nagedacht![]()
huupia straft zichzelf nu![]()
![]()
Als jij even daarboven kijkt zie je dat ik dat zowieso al doe.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:25 schreef klez het volgende:
Nou ff consequent blijven en iedereen die op de man speelt gelijk censureren.
"Lange tenen"...quote:
waar je mee om gaat....quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:57 schreef klez het volgende:
[..]
Nou er is wel degelijk een kwalitatief onderscheid te maken in 99% van de gevallen. Maar misschien moet ik maar eens een tegentopic openen als ik tijd heb.
"Bewezen feiten omtrent 911"
Maja, da's dan zo serieus, hoort niet in TRU thuis...![]()
Leuk geprobeerd. Ik zit nog steeds te wachten op een topic van jou waarin daadwerkelijk feiten staan, ipv alleen maar kretologie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als je jouw tegenfeiten nou gewoon IN de feiten topics vermeld, op het moment dat ik of een ander daar een feit neerzet, dan hebben we ons doel allebei bereikt...
Jij mag ieder feit in die topics plaatsen als losstaand feit, of als tegenhanger van feiten die je tegenkomt....
Da's nou net de hele bedoeling....
Wat er dan na over een jaar nog steeds onweerlegd is, kunnen we serieus gaan proberen te ontkrachten, en wat er dán nog overblijft kunnen we als uitgangspunten nemen voor een reconstructie op de Wiki
Damn, samen zijn we goed!
Klachten over MIJN moderatie kan je kwijt in [NWS - FB] Nu ook als tabloidquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:50 schreef ABCXYZ het volgende:
KLACHT MODERATIE: Actor Charlie Sheen Questions Official 9/11 Story
O, jij moet wat met mijn klacht over jou gaan doen? Dat is een goeie, verspilde moeite, ik merkt 't alweer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Klachten over MIJN moderatie kan je kwijt in [NWS - FB] Nu ook als tabloid
Hier kan ik er weinig mee.
Denk je dat ik de enige NWS mod ben dan ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
O, jij moet wat met mijn klacht over jou gaan doen? Dat is een goeie, verspilde moeite, ik merkt 't alweer.
Weet ik veel, ik ben hier net, maar ik maak uit jouw bewoording op dat jij hier 'niks kan' met een klacht over jouw moderatie. Wat moet ik dan denken? Ik heb nog niet heel de piramide-structuur van dit forum bestudeerd, vergeef mij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk je dat ik de enige NWS mod ben dan ofzo
Als het om specifieke moderaties gaat met betrekking tot een specifieke mod kan je dat het beste doen in het subforum waar die rondhangt, daar leest ie het namelijk ook. Feedback is niet zozeer bedoeld om lukraak klachten neer te plempen maar ook om het hoor en wederhoor verhaal toe te passen, Bij algemen klachten over de topickicks naar TRU moet je in de Feedback zijn, maar dan moet het gaan over forum brede problemen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben hier net, maar ik maak uit jouw bewoording op dat jij hier 'niks kan' met een klacht over jouw moderatie. Wat moet ik dan denken? Ik heb nog niet heel de piramide-structuur van dit forum bestudeerd, vergeef mij.![]()
kick het topic weer terug naar NWS waar het hoort.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als het om specifieke moderaties gaat met betrekking tot een specifieke mod kan je dat het beste doen in het subforum waar die rondhangt, daar leest ie het namelijk ook. Feedback is niet zozeer bedoeld om lukraak klachten neer te plempen maar ook om het hoor en wederhoor verhaal toe te passen, Bij algemen klachten over de topickicks naar TRU moet je in de Feedback zijn, maar dan moet het gaan over forum brede problemen.
En laten we wel wezen, ik kick niet zo vaak en als ik al kick is het niet hiernaar toe.
Kijk naar de opties van mijn jedimaster zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kick het topic weer terug naar NWS waar het hoort.
praat nederlands.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kijk naar de opties van mijn jedimaster zou ik zeggen.
Ok, mijn leermeester danquote:
Sjees man. Je geeft aan dat je nieuw bent. Tot zover ok. Maar dan reageer je meteen al bij een moderator waar je nog niet eerder contact mee hebt gehad al op zo'n verongelijkte manier? Ik zou gezien je gefrustreerde reactie bijna denken dat je niet nieuw bent en al langer rondloopt op dit forum.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
O, jij moet wat met mijn klacht over jou gaan doen? Dat is een goeie, verspilde moeite, ik merkt 't alweer.
Waar bemoei jij je mee met je arrogante toontje? Zoek je ruzie ofzo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:48 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Sjees man. Je geeft aan dat je nieuw bent. Tot zover ok. Maar dan reageer je meteen al bij een moderator waar je nog niet eerder contact mee hebt gehad al op zo'n verongelijkte manier? Ik zou gezien je gefrustreerde reactie bijna denken dat je niet nieuw bent en al langer rondloopt op dit forum.
Ik zou eerder denken dat jij dat doet. Kan je hetgene waar je mee zit niet op een normale manier duidelijk proberen te maken? Opvliegend ventje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:53 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee met je arrogante toontje? Zoek je ruzie ofzo?
O leuk, nog een ruziezoekertje. Jij mag van mij ook de ****** krijgen. Ik censureer het zelf maar even.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat jij dat doet. Kan je hetgene waar je zit niet op een normale manier duidelijk proberen te maken? Opvliegend ventje.
Wow, okay, dit gaat niet helemaal de goeie kant op denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
O leuk, nog een ruziezoekertje. Jij mag van mij ook de ****** krijgen. Ik censureer het zelf maar even.![]()
Geef me even de rechten....quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef Mirage het volgende:
-- en deze dan ook maar, straks beticht men mij nog van lekken--
Succes met de kemphanen
tzal beteren nu we wicca erbij hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Mirage het volgende:Ik had verschillend tabs open staan, deze post was als reactie op het verzoek dat mij werd gedaan nav topic in algemen feedback.
wel stom hè![]()
Vast !quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
tzal beteren nu we wicca erbij hebben![]()
![]()
nog maar net bevallen en ge begint al over het volgende ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:
ABCXYZ,
en dat er maar wat hennen bij mogen komen zodat we schattige kuikentjes krijgen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nog maar net bevallen en ge begint al over het volgende ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |