Ze posten minder, dat is vaak zo als je mod wordt, dan heb je het ineens drukker enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef Douwe het volgende:
Complimentjesvissers hier
t Valt me op dat moderators zodra ze mod worden ineens amper nog posten. Zie UIO, DT...
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Douwe het volgende:
Mods zijn net politici. Tot het moment dat ze het zijn lijken ze users met goede ideeën, zodra ze de functie eenmaal bekleden begrijpt niemand ze meer
Ik dacht dat jij zo'n fan was van de lijstjes van Arcee? Die beweren namelijk het tegendeel.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ze posten minder, dat is vaak zo als je mod wordt, dan heb je het ineens drukker enzo.
Als een lijstje van Arcee kan aantonen dat ik het fout heb dan neem ik mijn woorden natuurlijk terug. Ga ik helemaal niet moeilijk over doen. Maar ja, als jij vindt dat we niks zinnigs toe te voegen hebben dan moet je dat maar vinden. Ik post alleen niet in topics waar ik geen kennis over heb. Als iemand iets wil weten over het ov in Wenen dan zal ik er niet antwoorden. Wel als het gaat over het ov in NYC. Iedereen komt voor een beperkt aantal topics.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij zo'n fan was van de lijstjes van Arcee? Die beweren namelijk het tegendeel.![]()
Maar hiermee maken jij en Douwe misschien wel duidelijk dat je in TRV alleen maar komt voor een beperkt aantal topics.
Jammer, want ik dacht dat jullie wel iets zinnigs hier toe te voegen hadden, maar nu lijken jullie wel heel erg door de mand te vallen
Het is inderdaad heel goed van je dat je reageert in een beperkt aantal topics waar je verstand van hebt. Waar ik dan minder blij mee ben is dat je - omdat je mij niet in die topics ziet - hier zegt dat ik nergens post. Je ziet dat zo'n opmerking dan meteen door een aantal andere hier opgevat wordt als 'de waarheid'.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:31 schreef Jaguarized het volgende:
Als een lijstje van Arcee kan aantonen dat ik het fout heb dan neem ik mijn woorden natuurlijk terug. Ga ik helemaal niet moeilijk over doen. Maar ja, als jij vindt dat we niks zinnigs toe te voegen hebben dan moet je dat maar vinden. Ik post alleen niet in topics waar ik geen kennis over heb. Als iemand iets wil weten over het ov in Wenen dan zal ik er niet antwoorden. Wel als het gaat over het ov in NYC. Iedereen komt voor een beperkt aantal topics.
Daarom zeg ik ook dat als ik het fout heb, dat ik mijn woorden terug neem.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel goed van je dat je reageert in een beperkt aantal topics waar je verstand van hebt. Waar ik dan minder blij mee ben is dat je - omdat je mij niet in die topics ziet - hier zegt dat ik nergens post. Je ziet dat zo'n opmerking dan meteen door een aantal andere hier opgevat wordt als 'de waarheid'.
En zoals al eerder gezegd zijn er ook veel onzichtbare acties als het verwijderen van baggerposts en het verplaatsen van topics.
Ik zie je ook minder in topics waar je voorheen wel meer in postte. Post je al die posts van nu in het crew forum ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 08:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel goed van je dat je reageert in een beperkt aantal topics waar je verstand van hebt. Waar ik dan minder blij mee ben is dat je - omdat je mij niet in die topics ziet - hier zegt dat ik nergens post. Je ziet dat zo'n opmerking dan meteen door een aantal andere hier opgevat wordt als 'de waarheid'.
En zoals al eerder gezegd zijn er ook veel onzichtbare acties als het verwijderen van baggerposts en het verplaatsen van topics.
UIO.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:25 schreef YPPY het volgende:
O ja, even opkomen voor de mods: ik was ook redelijk wat tijd kwijt met mailtjes sturen naar gebruikers en andere mailtjes beantwoorden. Indirect belangrijk voor het forum, maar als gebruiker zie je daar niks van. Verder zie je natuurlijk niet alle acties die gebeurd zijn. Ik verwacht dat dit voor UAO (ofzo) en DT niet anders is geworden.
Een constructief evaluatietopic zonder discussie zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef YPPY het volgende:
Het hoeft niet hoor, maar ik denk dat je uit een apart evaluatietopic veel meer haalt dan uit een feedback reeks.
quote:UTFS
quote:mag dit topic weer naar GC, want hier komt geen hond
quote:*KICK*
quote:Ik had een mooie OP verwacht
Of bijvoorbeeld topics met (veel) views zonder posts (Summercamp USA, Side voor 5 dagen, Kamperen in Kroatië).quote:Had je dat niet zelf op kunnen zoeken
Het verband leg je nu zelf.. jij post alleen in kuttopics en ik nietquote:Op maandag 20 maart 2006 11:07 schreef Douwe het volgende:
Wel een beetje vaag, ik constateer dat jij er minder bent, en gelijk kom jij ermee dat mijn posts kut zijn (overdreven)... Wat is dat nou weer voor een vage reactie?
Had je die opmerking van k_man gelezen over dat de oldbies toch de meeste zinvolle bijdragen aan TRV leveren? Das dan toch wel weer jammer om te horen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:07 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik zie je ook minder in topics waar je voorheen wel meer in postte. Post je al die posts van nu in het crew forum ofzo?
Wel een beetje vaag, ik constateer dat jij er minder bent, en gelijk kom jij ermee dat mijn posts kut zijn (overdreven)... Wat is dat nou weer voor een vage reactie?
Als het hier goed bevalt blijven die incidentele users uiteindelijk hier wel komen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Een evaluatie voor de schermen vindt nu al feitelijk plaats. In dit FB topic en het vorige geeft men duidelijk zijn mening. Probleem is dat bijna alleen alle vaste gasten van TRV / FOK! zich hier komen melden met hun mening. Dat zul je ook hebben met een poll. De toevallige bezoekers van TRV laten zich alleen zien via de aantallen views en posts.
Wat wil je hiermee nou precies zeggen DT? Het komt namelijk tamelijk lullig over.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:22 schreef DutchTrain het volgende:
Jammer, want ik dacht dat jullie wel iets zinnigs hier toe te voegen hadden, maar nu lijken jullie wel heel erg door de mand te vallen
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:31 schreef Jaguarized het volgende:
Als een lijstje van Arcee kan aantonen dat ik het fout heb dan neem ik mijn woorden natuurlijk terug.
quote:Op maandag 5 december 2005 00:02 schreef Arcee het volgende:
1835. (1831) DutchTrain 3665 (+6)
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:11 schreef Arcee het volgende:
1694. (1699) 4211 0279 019 DutchTrain
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
1655. (1657) 4393 0461 007 DutchTrain
Wat willekeurige cijfers over eenzelfde periode... bijna 2x zoveel posts dus, maar interpreteer de cijfers maar zoals je wil uiteraard en ga vooral door met van die onzin verspreiden hierquote:Op maandag 20 maart 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
1473. 1472) 5305 01373 0486 ___ DutchTrain
Dan is er dus eindelijk eens iets wat wel goed is overgekomen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef k_man het volgende:
Wat wil je hiermee nou precies zeggen DT? Het komt namelijk tamelijk lullig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |