Ja, je hebt gelijk. De combinatie van nieuwsberichten is nu wat vreemd.quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Ik vind het een rare combi DT, wat is de relatie tussen de Nepalese politiek en goedkope reisjes?
Gezien en staat op de lijst van mogelijke mergers. Tenzij er helemaal geen info in komt te staan. Dan zakt het vanzelf wel weg. Als TS zich meldt in het centrale topic voor er ook maar iets aan info komt te staan gaat het op slot.quote:
Een waarschuwing van een FA na onze eerdere waarschuwingen. Je kunt het negeren natuurlijk.quote:
Zie de OP van [SC] HTL #74 - Voor roddels en reisadviesquote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De slowchat is toch om te slowchatten? Wat verwacht men eigenlijk in dat topic? Een inhoudelijke discussie?
Het mag gerust ook wel over andere zaken gaan, maar dat moet niet de overhand krijgen. Iets wat me nu te vaak gebeurt.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het mag dus alleen over vakantie gaan? In andere SC-topics is dat wel anders.
verpesten de SC voor andere bezoekers van TRV. Dat tolereren we niet langer.quote:
Voor chatsessies hebben we msn / irc / etc.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor inhoudelijke posts hebben we de verschillende topics.
Dan kun je alles wel weghalen. Dat je gaat solliciteren is net zo relevant als dat je naar de kapper gaat.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor chatsessies hebben we msn / irc / etc.
Het is prima als je het in de SC hebt over belangrijke zaken (bruiloften/verjaardagen/examens/werk/etc) die spelen in je leven. De mededeling dat je een afspraak gaat maken met de kapper valt daar niet onder.
Ik bedoel, who gives a fuck? Post dan niks.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Komt er nog wat leuks op TV vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |